NEWS COFFEE  חוזרת בגדול

מאת: אביבה דקל ● 25/8/2016 17:03 ● מה נשמע 458
צילם: חיים דוד / בשורה משמחת בפי לכל אלו שהתגעגעו ל'ניוז – קופי':  אחרי ארבעה חודשים שבהם היה המקום סגור לרגל שיפוצים, נפתח 'ניוז קופי' מחדש, וכולכם מוזמנים לבוא וליהנות מהמקום ששינה פניו ללא הכר, לשבת ליד הבר הארוך או ליד אחד השולחנות בחלל הפנימי הממוזג, או במרפסת הגדולה ששופצה אף היא והתחדשה לתפארת וליהנות ממקום יפהפה ונעים ומאוכל מצוין
NEWS COFFEE  חוזרת בגדול

אם תהיתם מה קרה שהמקום היה זקוק לשיפוץ אחרי השיפוץ שעשו בו ביולי-אוגוסט שעבר, הרי שמעשה שהיה כך היה. מספר חודשים אחרי ששופץ בקיץ שעבר, היה במקום פיצוץ מים ענק ששטף את המקום מהגג עד היסוד והרס כל חלקה טובה. "כל מה ששיפצנו ירד לטמיון", מספר חן בן אפרים בעל המקום, "נאלצנו להתחיל מההתחלה והפעם מאחר שהמקום נהרס לחלוטין , היה מדובר בבניה של המקום מחדש... החל בקירות, תקרות, מטבח, רהיטים חדשים וכלים חדשים ואפילו סכו"ם חדש. שום דבר לא שרד את השטפון וההשקעה בשיפוץ היתה כמיליון שקל, אבל התוצאה הצדיקה את ההוצאה הענקית הזאת. אחרי השיפוץ 'ניוז קופי' היא מקום חדש לחלוטין, שונה לגמרי ממה שהיה בעבר. בנינו את המקום בסגנון ניויורקי עכשווי – בר גדול מצד אחד וחלונות זכוכית מצד שני, הקירות באפור כהה כמעט שחור ורק מראה ענקית במסגרת עתיקה שוברת את הניקיון של הקירות. השולחנות חומים כהים וליידם כסאות מצופים בעור שחור – מקום המשדר יוקרה ומבטיח שכל מה מנה שתקבלו לשולחן אחרי שתבחרו מהתפריט המצופה עור – יהיה מצוין.  הדברים היחידים שלא השתנו הם השפית דורית והמטעמים שיוצאים מן המטבח שלה".

התפריט שודרג ונוספו אליו מספר מנות חדשות וטעימות. המטבח פועל מהבוקר משך כל שעות היום ועד חצות. תוכלו לפתוח את היום באחת מארוחות הבוקר המוצעות כאן במגוון גדול, או להגיע לארוחת צהריים או ערב וליהנות ממנות ראשונות מובחרות, או שאם אתם אוהבים אוכל יפני -  גם מבחר גדול של סושי יש במקום,  ובעיקריות יש פסטות מצוינות ודגים מעולים וטעימים, ואם אתם טבעונים, נסו את המנות הטבעוניות שמגישים פה. אחרי הארוחה כדאי מאד לקנח  באחד או יותר מהקינוחים המצוינים אותם מכינים בשבילכם במקום. הקפה במקום הוא מצוין ויש מבחר גדול של משקאות קלים ואלכוהוליים. התפריט הוא חלבי כשר בכשרות רבנות אילת.

רוצים קצת יותר פרטים על המנות שבתפריט? בבקשה:

בין הראשונות: פוקצ'ות עם מטבלים או עם בזיליקום, כרובית מטוגנת, סיגרים, חציל בלאדי, קרפצ'יו טונה אדומה, סביצ'ה טונה או סלמון, טרטר סלמון ובחורף מבחר מרקים, ויש גם פיצות וטורטיות טעימות מאד.

בין הסלטים: סלט השף המצוין, סלט יווני, סלט חלומי, סלט רוקפור, סלט קיסר ועוד.

פסטות מסוגים שונים ברוטב עגבניות ובזיליקום, ברוטב ארביאטה חריף, רוטב שמנת ועוד.

מגוון גדול של סושי – סלמון אבוקדו, מאקי סושי, מאקי טונה, מאקי צמחוני, טטקי טונה וסנדוויצ'ים יפנים כמו סלמון סנדוויץ', סנדוויץ' טונה וסנדוויץ' פנקו.

ובעיקריות -  סוגים שונים של דגים בצורות הכנה והגשה שונות.

בימי שישי ב'ניוז קפה', בין השעות 11:30 ועד שעה לפני כניסת השבת, חוגגים בגדול על מנת הבית של חריימה של יום שישי בצירוף חלה טרייה ומבחר סלטים. אל תחמיצו את החגיגה ואל תשכחו להזמין מקום מראש.

 

 

 

 

 

 

 

מיקום: מתחם תחנת הדלק באזור המלונות צמוד למסעדת 'אחלה'.

פתוח: א-ה 09:00 עד חצות, ביום שישי - עד שעה לפני כניסת השבת ובמוצאי שבת - החל משעה אחרי צאת השבת ועד חצות.

טלפון: 08-6349999

משלוחים יש ויש גם טייק אווי.

חניה יש בשפע ויש גם חניה וגישה לנכים.       

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש