רוסריו בר מסעדה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/8/2016 17:11 ● מה נשמע 458
צילומי אוכל: מוטי חזן / אחח הג'בטות הקריספיות המיוחדות. הבשרים האיכותיים וצורת עשייתם. התיבול והרטבים המיוחדים. רוסריו – היא לא רק עיר מולדתו של מסי בארגנטינה, אלא מסעדה מיוחדת במינה – פנינה קולינרית באילת
רוסריו בר מסעדה
צילום: מוטי חזן

היו אלה לירן שחרור וחיים כהן מ'סלובטיק' שהביאו לנו את המסעדה המיוחדת הזו לאילת ממש לפני ארבעה חודשים, מסעדה בניחוח ארגנטינאי עם מסכים שעליהם מוקרנים בעיקר משחקי כדורגל. המסעדה מעוצבת למשעי בצבעי כתום ואפור, מיוחדת ומזמינה, עם אפשרות ישיבה בפנים, עם מרפסת חיצונית וכמובן שניתן גם לעשות משלוחים וטייק אוואי (באריזות מיוחדות ששומרות על המנה שתגיע לבית הלקוח כמו שהיא מוגשת במסעדה). ובשל מיקומה המיוחד (צמוד למלון 'סוליי'), ישנה אפשרות כניסה אליה משני כיוונים, מה שמגדיל את טווח החניות ונוחות הגישה.

זה לא עוד בגט, עוד פיתה או שווארמה, מדובר כאן קודם כל בג'בטות הבאמת מיוחדות, משהו שלא קיים באילת, משהו אחר לחלוטין – קריספיות מבחוץ, אווריריות מבפנים, קלילות ומדהימות, שמגיעות ממאפיה מיוחדת בארץ, אחד מסודותיה של מסעדת 'רוסריו'. שני סודות טעימים נוספים של 'רוסריו' הם – התבלון והרטבים פורצי הדרך. כל אלה, בשילוב הבשר האיכותי שנעשה בשיטה המיוחדת במקום – עושים את ההבדל.

ואם בבשר עסקינן, יש לציין כי האנטרקוט במקום – חלק, וכל הירקות עם כשרות למהדרין.

במקום תוכלו לאכול – אנטרקוט, פרגית, קבב וחזה עוף בג'בטה הנהדרת (לבנה או כפרית), וגם מנות ענקיות בצלחת עם מבחר סלטים טעימים שנחתכים במקום טרי מדי יום ותוספות בתבלון מיוחד: צ'יפס, פוטטוס וטבעות בצל. לאוהבי סלטים – תמצאו כאן סלט אנטרקוט, סלט פרגית, סלט קבב וסלט חזה עוף. וגם לילדים דואגים כאן עם מנות ילדים של שניצלונים וצ'יפס. פשוט כיף. ככה זה כששף איכותי מלווה את המסעדה ועובד יד ביד עם טבח מקצועי.

תוכלו למצוא במקום גם מבצעים מפנקים מדי שבוע וכמובן גם בעת הקרנת משחקי ליגה של כדורגל וכן מבצעים לחיילים לובשי מדים.

לירן: "משהו נוסף שמייחד אותנו הוא היחס האישי לכל לקוח ולקוח. אנחנו לא נשארים מקובעים למנה הרשומה בתפריט, אלא הולכים לקראת הלקוח עם בקשות ורצונות שלו, הכל לשם שביעות רצונו. ייחוד נוסף הוא בכך שיש כאן את השילוב של מענה לאוכל מהיר וגם לאלה שרוצים לשבת יותר זמן - מנות ג'בטה ומנות בצלחת וגם לאלה שרוצים סתם לשבת לשתות בירה ולצפות בכדורגל".

'רוסריו' חרטו על דגלם: איכות, טריות, ניקיון ללא פשרות וטעם וכמובן מחיר – השווה לכל כיס.

תוכניות לעתיד – לפתוח בר - אלכוהול מפנק ומזמין וכן לערוך אירועים של עד 50 איש במקום.

רוסריו, כשר, שעות פתיחה:  א-ד 11:00-24:00, חמישי - 11:00 ועד 04:00 לפנות בוקר, שישי - בין השעות 11:00-16:00, מוצ"ש - 21:00 ועד 02:00 בלילה. כתובת תרשיש 2 (צמוד למלון 'סוליי'). טלפון: 086869060.

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש