קבלת החלטות עסקיות וחשיבותו של פיתוח עסקי

מאת: או-מד מדיקל ● 31/8/2016 08:06 ● ערב ערב 2773
כל עסק חייב לחשוב קדימה, בסופו של דבר כל בעל חברה ירצה לדעת כי בעוד מספר שנים יהיו לו איך להחזיק את העסק - ולא פחות חשוב שההכנסות יצמחו בהתאם לציפיות. עסק אשר לא מתנהל בצורה נכונה, ולא שם דגש על הנושא של פיתוח עסקי ימצא את עצמו קורס במהירות - ולא עומד בציפיות שהוא הציב לעצמו.
קבלת החלטות עסקיות וחשיבותו של פיתוח עסקי

כיום ישנם אנשי מקצוע אשר מתמחים בניהול עסק, לא כל איש מקצוע או יועץ עסקי יוכלו לצפות את המהלכים כמה שנים קדימה - זאת המיומנות של כל אנשי המקצוע אשר מספקים פיתוח עסקי לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

ישנם עסקים שרואים בכל הנושא של פיתוח עסקי תפקיד מרכזי, שהם בעצם מסבים את אחד התפקידים בחברה למפתח עסקי אשר מתמחה בנושא - ועובד בחברה כעובד מן המניין. כך בעצם ניתן לקבל תמונת מצב כוללת כל העת, ולדעת בדיוק מה מצפה לכם בעתיד.

 

פיתוח עסקי – מה זה כולל?

אתם בטח שואלים את עצמכם - מהם הגבולות של אנשי המקצוע אשר עוסקים בתחום של פיתוח עסקי, על מה הם אחראיים? ועל מה הם לא אחראיים? מפתח עסקי הוא איש אשר אמור להיבחן במבחן התוצאה, התפקיד שלו הוא לקדם את העסק - ולהביא לצמיחה בכל הקשור להכנסה, ולמחזוריות של הכסף.

התפקיד העיקרי שלו הוא לבחון את הלך הרוח בשוק, ולהביא לכך שאתם לא תישארו מאחור - ברוב המקרים בתפקיד הזה מחזיק עובד בכיר בחברה או עובד אשר מובא מבחוץ על מנת לספק לחברה פיתוח עסקי צמוד ומקיף כל העת. בנוסף ישנם חברות אשר מספקות מענה בכל הקשור לפיתוח העסקי, הם ידאגו לעדכן אותנו בכל התפתחות שתהיה - מדובר בהליך יותר זול, אך פחות מקיף.

 

נמצא בכל חברה

לא משנה מה גודל החברה שלכם, וכמה עובדים היא מכילה - תמיד יהיה מישהו אשר מבצע פיתוח עסקי. אחרת העסק לא יכול לצמוח ולגדול, והוא לא ישרוד זמן רב בשוק אשר מבצע שינויים כל העת. ברוב המקרים בעל החברה הוא זה אשר אחראי על התחום של פיתוח עסקי, אך לא כל כך מסוגל לבצע זאת על הצד הטוב ביותר - ומומלץ לתת את התפקיד לאנשי מקצוע אשר מסוגלים למצות את המקסימום מהתפקיד, ויוכלו לספק לכם כל העת תמונת מצב עדכנית ואמינה.

התוכן באדיבות קבוצת ביזנסוייז המתמחה בייעוץ וליווי עסקי

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש