מוסך 'בן-גל'

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 1/9/2016 11:05 ● ערב ערב 2774
מוסך שבו לבעלי משאיות ואוטובוסים וכלים אחרים יש על מי לסמוך והם יכולים לעבוד בראש שקט. והמחירים? משתלמים ללקוח
מוסך 'בן-גל'

בבואנו לבחור מוסך, אנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, שנקבל את המענה הכי נכון ומקצועי לכלי הרכב הכבד שלנו ולא נצטרך לשוב אליו לעוד ועוד תיקונים. כזה הוא 'מוסך בן-גל'. ועכשיו קצת היסטוריה.

לידתה של החברה היתה לפני 14 שנה, כאשר האחים אשר ומוטי בוזגלו החליטו להקים עסק משלהם. החליטו וגם עשו ופתחו את 'בן-גל מנופים'. את שם העסק נתנו על שם הילדים של אשר - בן וגל.

חברת 'בן-גל מנופים' היא חברה מקצועית, רצינית ואמינה הנותנת שירות של משאיות מנוף בכל הארץ למשרד הביטחון, למוסדות וללקוחות פרטיים. חברת 'בן-גל מנופים' ליוותה בשירותיה פרויקטים רבים באילת מהקמתם ועד פתיחתם, ביניהם 'עיר המלכים', 'פארק-הקרח', 'מלון רימונים' ועוד.

אילת גדלה ויחד איתה - גם חברת 'בן-גל', שכן הצורך המיידי למשאיות, לאוטובוסים ולכלים כבדים כמו נגררים ומנופים גדל אף הוא. בד בבד עם הגידול במספר כלי העבודה שנדרשו לפרויקטים השונים ולעבודה השוטפת, גדל גם הצורך בשירותי מוסך לכלים הללו. או אז הוחלט בחברה שיש צורך במוסך מקומי שייתן מענה לדרישות הכרוכות בטיפולים ותיקונים במשאיות קלות וכבדות, במנופים, באוטובוסים, בנגררים וכו', ולפני כחצי שנה, נפתח באזור התעשיה שחורת - 'בן-גל שרותי מוסך'.

'בן גל שירותי מוסך' הוא מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה שנותן שירותי מכונאות למשאיות מכל הסוגים ללא הצורך להיטלטל למרכז הארץ ומאפשר לבעלי משאיות קלות וכבדות, לעגלות, לנגררים, למנופים ולאוטובוסים לקבל בו מגוון של שירותים כאן באילת על ידי צוות מקצועי, אדיב ואמין עם נסיון של שנים בענף ובמחיר משתלם ללקוח.

במוסך מתבצעים טיפולים שוטפים, שירותי דיאגנוסטיקה, הכנה למבחן רישוי שנתי והעברת טסט, בדיקה חצי שנתית, בדיקת חורף, תיקון מנופים, מצברים או כל טיפול אחר, וחשוב לא פחות -  הגישה אל המוסך נוחה וקלה.

בעלי החברה מסכמים: "אנו במוסך 'בן-גל' מודעים היטב לצורך של הלקוח בקבלת פתרון מהיר ואיכותי לטיפולים ולתקלות ברכב העבודה שלו. אנו פועלים בשקיפות ובשיתוף פעולה מול הלקוח בכל שלבי הטיפול. המוטו שאימצנו לעצמנו הוא 'גישה היא דבר קטן שעושה הבדל גדול' ".


בן גל שירותי מוסך. כתובת: הנחתום 25 אזור התעשיה שחורת. טלפון: 08-6311320. פתוח: א-ה 07:30 -17:00, שישי וערבי חג 07:30 -13:00. במוסך פועלים שירותי חירום 24/7 בטלפון: 050-5418622.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש