ג'וני קריספי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/9/2016 16:17 ● ערב ערב 2778
רעבים למשהו קריספי? - ב'ג'וני קריספי' ידאגו שתקבלו בדיוק מה שאתם רוצים ● כי ב'ג'וני קריספי' הבחירה בידכם ● זה גם המוטו שהם חרטו על דגלם: "תבחר מה לאכול, תבחר מה ללבוש, תבחר למי לחייך, תבחר עם מי להיות ... תבחר הכי טוב, ותבחר לטובה ושאף אחד לא יבחר בשבילך"
ג'וני  קריספי

רשת 'ג'וני קריספי', המכוונת לצעירים ולצעירים ברוחם, המגישה כריכים בפרי סטייל, נולדה בבאר שבע. כיום יש לרשת 25 סניפים בפרישה ארצית, ובקרוב גם בחו"ל. במרץ השנה פתחו ג'ני ג'וליאבין, אהרון בבלי, ושלום ימיני, את הסניף האילתי, וגם האילתים יכולים ליהנות מהמבחר הענק של הכריכים, הסלטים ומנות הקומבינציה שמציעה הרשת.


'ג'וני קריספי' הממוקם באילת ברחבת מרכז תיירות הומה בכל שעות יום. המקום מזמין ומעוצב בקונספט צעיר ועכשווי בצבעי שחור ואדום, ציורי קומיקס על הקירות והמקום פתוח שבעה ימים בשבוע, כמעט 24 שעות ביממה. ב'ג'וני קריספי' כארבעים מקומות ישיבה על הבר, ליד שולחנות בחלל פנימי מעוצב, ועל מרפסת נעימה ברחבה של מרכז התיירות. המזון המהיר המוגש כאן הוא ברמה גבוהה, ומגוון הכריכים והמנות גדול. הכריכים מוגשים בבאגטים הנאפים במקום. גם את הסלטים מכינים פעמים אחדות ביום והכל כאן טרי וטעים במיוחד.


מה תוכלו לקבל בג'וני קריספי בכריכים שלכם? הרבה:
אנטריקוט, רוסטביף, קבב, אווז חם, פרגית, חזה עוף, שניצל עוף תאילנדי, ויש גם מנות מיוחדות: 'סלופי ג'ו' - מנה מתוקה של בשר צלע קצוץ על הפלנצ'ה, עם עגבניות ובצל ברוטב מתקתק ו'האנג אובר' - חזה אווז חם המוגש עם שתי ביצי עין.

 

לא לחובבי בשר בלבד


ב'ג'וני קריספי' דואגים גם לצמחונים ולטבעונים עם מבחר גדול של מנות צמחוניות כמו: 'ג'וני עירקי' – תפוח אדמה וחציל מטוגן, ביצה קשה, טחינה, עמבה עגבניה וחריף.
'ג'וני טוניסאי'- ביצה קשה, תפוח אדמה אפוי, טונה, אריסה, ממרח לימונים, סלט עגבניות ומלפפון חמוץ. 
יש גם קציצות ירק, שקשוקה, אומלט בעשבי תיבול מוגש עם טחינה, בצל מטוגן, עגבנייה וחסה או 'ג'וני טבעוני' – נתחי סייטן מוקפצים ברוטב צ'ילי מתוק עם כרוב לבן, גמבה, בצל וגזר. וסלט אנטיפסטי - חציל קלוי, פלפל קלוי, בטטה ותפוח אדמה עם ביצה קשה או ביצת עין.
אם אתם לא רוצים את הג'וני שלכם בכריך, יש גם מנות בצלחת: שניצל, קבב, פרגית, חזה עוף, ומרגז, המוגשות עם סלט ירקות בתוספת אורז או צ'יפס.ויש מנות ילדים, מנות טבעוניות וצמחוניות רבות שאתם יכולים לערבב לשנות להוסיף או לגרוע – פשוט ליצור את הסלט שלכם.

מחירים לכל כיס 


המחירים ב'ג'וני קריספי' סבירים מאוד. כריך ג'וני בשר -38 ₪, כריך ג'וני עוף -36 ₪, כריך צמחוני 34 ₪, סלטים עם עוף 44.90 ₪, עם טונה 39.90 ₪ וסלט צמחוני 34.90 ₪. מחיר מנות הקומבינציה הכוללות  כריך, צ'יפס או סלט ושתייה  נע בין 44.90 ₪ ל- 48.90 ₪.
במקום מגישים מגוון של משקאות קלים ובירה מהחבית.
תוסיפו לכל הטוב הזה את האווירה הצעירה, הצוות הצעיר והחייכני, השירות החם והאישי, ומצאתם מקום מושלם להעביר בו זמן של כייף וליהנות ממזון מהיר בריא טרי וטעים.
במקום שירות משלוחים.


כרגע מתקיימת ב'ג'וני קריספי' הגרלה של אופניים חשמליים ממותגים בה משתתף כל האוכל במקום במחיר של למעלה מ-30 ₪. אז למה אתם מחכים? (תדמית)


’ג'וני קריספי'
כתובת: מרכז התיירות ברחבה הגדולה.
פתוח: 7 ימים בשבוע, בין השעות 10:00-06:00 או עד אחרון הסועדים. 
טלפון למשלוחים 08-9455655/ 9905 *


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש