דוקטור דג- המקום שיטפל בכפות הרגליים שלכם וישפר את מצב רוחכם!

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/9/2016 19:42 ● ערב ערב 2778
קשה מאד ליהנות ממשהו כמו סיבוב בעיר או בטיילת, מאירוע משפחתי או לחילופין לבשל, לטפל בילדים או לעשות משהו אחר - בין אם זה תענוג ובין אם זו חובה, כשהרגליים עייפות וכואבות ● אך יש לזה פתרון! ● כשהרגליים שלכם עייפות וכואבות ואתם סובלים מיבלות ומעור יבש ומבוקע - ב'דוקטור דג' שבמתחם 'בית הגשר' מחכה לכם ספא הדגים המקורי והמקצועי בישראל שיפתור לכם את הבעיות
דוקטור דג- המקום שיטפל בכפות הרגליים שלכם וישפר את מצב רוחכם!

צילום: שירלי רוזנס

בבריכות הטיפוליות שב'דוקטור דג' דרים יותר מ- 6,000 דגיגונים שיעשו פדיקור לרגליכם העייפות, יסירו מעליהן את העור היבש ותוך כדי יבצעו עיסוי לכפות רגליכם שיזרז את מחזור הדם וישכיח מכם את הכאב. 
אמיר רוזנס, הבעלים של 'דוקטור דג', נתקל בקונספט של פדיקור באמצעות דגי גרה רופה בעת טיול ביפן והיה הראשון להביא את הדגים האלה לישראל לפני כשבע שנים. דגי הגארה רופה המקוריים שלו הם דגים חסרי שינים המסירים את העור היבש מכפות הרגלים בעזרת נשיקות. הטיפול הוא אורגני ללא כל כאב ואידיאלי לעייפים ולסובלים מבצקות ומכאבים ברגלים. ספא הדגים של דוקטור דג בנוי בהתאם לקונספט המקורי ביפן על פי דגם של מכון טיפולים יפני ועומד בתקן מחמיר מאד של משרד הבריאות היפני הידוע בקפדנותו ומשלב טיפול לכף הרגל וחוויה של פינוק וצחוק. 


ב'דוקטור דג' אפשרות לטיפול באקווריומים אישיים ופרטיים ויש גם אפשרות ליהנות מהטיפול בקבוצה בבריכה גדולה בה חיים כאמור כ- 6,000 דגים בוגרים. היחס הוא כ-200 דגים לכל כף רגל ולכן הטיפול ב'דוקטור דג' הוא אינטנסיבי ומהיר יותר מאשר במקומות אחרים. טיפול של רבע שעה ב'דוקטור דג' שווה לטיפול של שעה במקום אחר. המים באקווריום האישי מוחלפים אחרי כל מטופל ובבריכה הקבוצתית הם מוחלפים מדי 25 דקות בערך, כך שכל לקוח מקבל מים נקיים שבנוסף לכך עברו סטריליזציה מיוחדת באמצעות מערכות חיטוי מהמתקדמות והמובילות בתחום. 


הטיפול מעולה ביותר לרגליים נפוחות ובצקתיות, ורבים מתושבי אילת ומהמבקרים בה כבר אימצו לעצמם מנהג להגיע באופן קבוע לספא של 'דוקטור דג' ולתת לדגיגונים לטפל בכפות רגליהם.
בנוסף לספא הדגים, תוכלו להתפנק ב'דוקטור דג' על ספות עיסוי משוכללות לעיסוי בתלת מימד, ליהנות מפוט מסאז' לעיסוי מדהים של כפות הרגליים, לעשות פדיקור מקצועי, מניקור, מריחת לק או טיפול פנים מקצועי ומרענן.


ב'דוקטור דג' עורכים בתיאום מראש אירועים לקבוצות בכל הגילאים - ימי הולדת, מסיבות גיבוש, מסיבות רווקים ורווקות ועוד, ואם אתם מעדיפים לחגוג את האירוע במקום אחר ועדיין ליהנות מטיפולי הדגיגים, ניתן להביא אקווריומים של דוקטור דג גם לאירוע שלכם בכל מקום בו תבחרו לחגוג.

'דוקטור דג' הוא גם חנות המפעל של URIEL החברה המובילה בעולם לאביזרים אורתופדיים הנותנים פתרון לכל בעיה בכפות הרגליים, פתרונות סיליקון לבעיות כמו דורבן, בליטת עצם הבוניון, יבלות, שפשופים ופטנטים שונים כמו גרבי פדיקור ללילה, מוצרים שונים לסוכרתיים ועוד. המחירים של האביזרים הללו שווים לכל כיס והם עוזרים להפטר ממכלול בעיות.
אז למה אתם מחכים? הגיעו לספא של 'דוקטור דג' ותנו לעובדים הנחמדים במקום לפנק אתכם! כל הפאן נמצא שם!


הספא פתוח שבעה ימים בשבוע כולל סופ"ש, בין השעות 10:00-22:00.
כתובת: מתחם 'בית הגשר', מול הכדור הקופץ, בצמוד לכספומט.
טלפון: 077-5145004.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש