יין בעיר - בזכות האיכות, השירות והמחיר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 27/9/2016 19:45 ● ערב ערב 2778
הסניף האילתי של 'יין בעיר' מפנק את תושבי אילת ואורחיה בכל סוגי האלכוהול והטבק במחירים הנמוכים ביותר בעיר ● ועכשיו, לרגל חגי תשרי, תמצאו במקום גם מבצעים אטרקטיביים וגם מארזי מתנות מהודרים במחירים נהדרים
יין בעיר - בזכות האיכות, השירות והמחיר

’יין בעיר' הינה רשת חנויות לממכר משקאות אלכוהוליים (כולל בירות), יין, מקררי יין, כלים, טבק על כל אביזריו הנלווים ועוד ועוד, רשת הפרושה בכל רחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת - ולה מעל ל- 50 סניפים. 
'יין בעיר' מציעה ללקוחותיה, בין היתר, מגוון ענק של יינות ישראלים לצד יינות יבוא איכותיים מכל אזורי היין הנחשבים בעולם. בנוסף, היא מציעה מגוון גדול של משקאות ומוצרים ממותגי האלכוהול והטבק המובילים בעולם, לצד מותגי אלכוהול הייחודיים לרשת. לא מיותר לציין, כי הרשת עובדת עם יבואני אלכוהול רשמיים בלבד, היינות כשרים, עובדה הכרחית לאירועים המתקיימים באולמות אירועים המחוייבים במשקאות חריפים כשרים בלבד.
הודות לכח הקניה הגדול של רשת בסדר גודל ארצי, והיותה של 'יין בעיר' יבואנית עצמאית בעלת חנויות משלה, תוכלו למצוא בחנויות הרשת את המשקאות והיינות במחירים אטרקטיביים וייחודיים (ובאילת פחות מע"מ). 


גם בתחום אביזרי היין, מציעה 'יין בעיר' מגוון גדול של פתרונות: פותחנים ומשאבות ואקום, דקנטרים, כיסויי יין מהודרים ואביזרים אחרים לשימושים שונים. בנוסף, תמצאו ב'יין בעיר' מקררי יין בייבוא עצמאי, בגדלים ובנפחים שונים, בהתאם לצרכי הלקוח; הכל במחירים ישירים ללא פערי תיווך וללא תחרות.
באילת, קיים סניף 'יין בעיר' כמעט שנתיים במרכז ה'ביג' (כניסה אחורית), סניף המשרת נאמנה את כל תושבי אילת ואורחיה, שנהנים מאיכות וממחירים אטרקטיביים במיוחד, תוסיפו לזה את הורדת המע"מ בעיר, ותקבלו חגיגה אמיתית. חנות הרשת באילת מעוצבת למשעי, כל הבקבוקים מסודרים בקפידה על מדפי עץ מהוקצעים. האווירה במקום מדהימה. כאן תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר, המסור והענייני ביותר. עובדי הרשת המקצועיים ישמחו לתת לכם עזרה בבחירת היינות והמשקאות המתאימים ביותר לטעמכם ולתקציב שלכם. 'יין בעיר' מספקים כאמור אלכוהול לאירועים שונים: חתונות, מסיבות רווקות, ימי הולדת, ובכלל לכל אירוע שתחשבו עליו, אפילו לישיבות אלכוהול בבית לפני בילוי. יש לציין ש'יין בעיר' מקיימת משלוחים לכל רחבי העיר.
ועכשיו ממש לרגל בוא החגים - תוכלו למצוא בחנות מבצעים משגעים על המשקאות השונים ואריזות חג מהודרות שיכינו לכם במיוחד בחנות לפי רצונכם ותקציבכם.

'יין בעיר' מאחלים לתושבי אילת ואורחיה – שנה טובה וחתימה טובה!


יין בעיר, הסתת 20 (בחלק האחורי של ה'ביג). 
שעות פתיחה: א-ה 08:30-22:30, יום שישי- עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש - שעה לאחר צאת השבת ועד 22:30. טלפון להזמנות: 086515111. הסניף כשר.


חדשות אילת


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש