שאטו - בר מסעדה ואירועים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ● 27/9/2016 19:49 ● ערב ערב 2778
ברוכים הבאים למקום הכי חם באילת ● 'שאטו', בר מסעדה ואירועים, כשר למהדרין, הממוקם בקידמת קומפלקס 'עיר המלכים' ● המקום מציע לתושבי אילת ולאורחיה תפריט פיוז'ן כשר למהדרין שמשלב טעימות ממזרח וממערב, חוויה קולינרית נדירה כאשר רק שפים גדולים יכולים לקחת את הטיפות הכי טובות של חומרי הגלם ולרקום מהן ארוחת פלא (קבלו טעימה: מדליוני כבד אווז בגריל מוגשים על קרוסטיני חם ברוטב פטל אדום, קרפצ'יו מעלף של פילה בקר אלוהי בנגיעות בלסמי ושמן זית, קבבוני טלה המוגשים על מצע של לאפה וחציל קלוי עם זריקות של טחינה, ואיך אפשר בלי סלט העוף האסיאתי המדהים של המקום ● 'שאטו אילת' - להרגיש כמו מלכים
שאטו - בר מסעדה ואירועים

ברוכים הבאים ל'שאטו', המתהדר בברי משקאות מרשימים ובעיצוב פנים ייחודי שמגדיר מחדש את חווית הבילוי והאירועים באילת. בחלל המעוצב תמצאו אזורי ישיבה מהודרים, לאונג'ים רחבים עם ספות מזמינות וכמובן - מתחם ווי.איי.פי. ההיי לייט של ה'שאטו' היא המרפסת החיצונית, שמתהדרת בבר מיוחד נוסף ומארחת קרוב ל-80 איש: מול הרי אדום, עם פינות ישיבה אינטימיות הפרושות על פני מפלסים שונים, תחת תאורה מתאימה שמעצימה את החוויה.
הרוח החיה ואחד השותפים במקום בשלוש השנים האחרונות האחראי לכל החוויה הזו שנקראת 'שאטו' הוא לא אחר מאשר רוי טופז המנהל והמייחצן את המקום באהבה רבה, ואף שיפץ אותו ותמיד דואג להביא חידושים והפקות. רוי ידוע באהבתו לאילתים וגורם להם להתאהב ב'שאטו' בכל פעם מחדש. 
על התפריט המיוחד של המקום מנצח מזה זמן מה השף אלירן סיבוני אשר הינו בוגר בית ספר גבוה לטבחות בתל אביב. שף סיבוני אהב את המטבח מאז ילדותו והחל לעבוד בתחום כבר בגיל 18. ברזומה שלו תמצאו בין היתר גם את 'קפה לנדוור'.


אורחי ה'שאטו' מתענגים על תפריט משובח כאשר אל מול עיניהם כאמור נפרשת תמונה מושלמת של הרי אדום. אנשי עסקים וקהל יאפי וצעיר משלימים את הפאזל שמורכב גם מבלייני אילת וגם מאורחיה. אחרי השעה 23:30 בלילה, התאורה מעומעמת, והלאונג' הכי מבוקש נכנס לכוננות ספיגה: ה'שאטו' אילת מתחיל לפעול במתכונת בר. התפריט מתחלף לתפריט לילה ייחודי הכולל פולי סויה, סיגרים, טורטיות עוף, סטייק צ'יפס, ג'בטות בקר וקינוחים כגון ואפל בלגי וסופלה שוקולד, המתאימים במיוחד לצד תפריט האלכוהול העשיר והמרשים של המקום, המציע מבחר יינות, בירות מהחבית, קוקטיילים מרעננים, צ'ייסרים ושאטים במחירים אטרקטיביים.
לפני כשבע שנים, נפתחה ב'שאטו' מחלקת האירועים - 'שאטו אירועים', מתוך רצון לתת מענה לאוכלוסיה האילתית לאירועים קטנים ואינטימיים (עד 250 איש במתחם הסגור, ועד 150 איש במתחם החיצוני), והכל באווירה אחרת, שונה וייחודית, שלא ראיתם כמותה עד היום. ניתן לקיים במקום אירועי: בריתות, בר/בת מצווה, חינות, חתונות וכנסים. 'שאטו אירועים' מציע ללקוחותיו עיסקת חבילה הכוללת בין היתר את עיצוב השולחנות, עיצוב כללי מרתק של המקום, תאורה מעניינת, די ג'יי ממאגר הדי ג'יים הקיים במקום (מיותר לציין - עם סאונד נקי ואקוסטיקה מושלמת), פינות הפעלה מיוחדות לילדים ולנוער ותפריט תואם, והכל על פי בחירת הלקוח.

'שאטו' מאחלת שנה טובה, חתימה טובה ומועדים לשמחה. 


'שאטו', כתובת: 'עיר המלכים', פתוח: א'-ד' – לאירועים פרטיים בלבד, ולקהל הרחב – חמישי 20:00-03:00, מוצ"ש 21:00-03:00. 
טלפון 08-6332666, המקום כשר למהדרין.
 לתיאום פגישת אירוע: 054-5470697.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש