ההבדל בין נופש בוילה באילת לבין מלון באילת

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 12:22 ● ערב ערב 2777
אילת מהווה את אחד מנקודות הנופש האטרקטיביות ביותר בישראל, ומדובר בעובדה ידועה ומוכרת לכל. עם זאת, לאורך שנים ארוכות נראה שהייתה רק דרך אחת לבלות את החופשה הקסומה בעיר הכי אטרקטיבית בישראל, וזה במסגרת של בית מלון, אך כיום ניתן למצוא אלטרנטיבות מפתות לא פחות. עם זאת, על מנת להגיע להחלטה מושכלת לגבי טיב הבילויים במקום, יש לשקול את כל ההבדלים והדקויות השונות המאפיינות את שני סוגי הנופש האלה: נופש בבית מלון ונופש במסגרת וילה פרטית להשכרה.
ההבדל בין נופש בוילה באילת לבין מלון באילת

 

חופש הפעולה – או סדר וארגון?

 

אחד ההבדלים הבולטים בין בילוי בוילה לבין בית מלון הוא שבבית מלון יש סדר ומסגרות ספציפיות: כגון ארוחת הבוקר המוגשת עד שעה מסוימת, תוכניות הבידור המועברות בשעות ספציפיות, שעות פעילות של הבריכה והספא וכו'. בעוד שלא בכל וילה יש את כל המרכיבים הללו, כל מה שבנמצא – זמין בכל עת. ניתן לשחות בבריכה מתי שרוצים, ליהנות מהסאונה ומהג'קוזי. במידה ומעוניינים בעיסוי פרטי, יש לקבוע שעה בדיוק כמו בבית המלון והמעסה יגיע אליכם לוילה. יש לקבוע פרטים אלה מול הבעלים והמפעילים של המקום.

 

פרטיות

 

גורם שחשוב מאוד לאנשים מסוימים – האפשרות לבלות במקום כלשהו ללא עיניים זרות. שלא תטעו, לא מדובר אך ורק בסלבריטאים שבורחים מעדשות המצלמה של הפפארצי. גם אנשים רגילים אוהבים פעמים רבות לבלות ללא הצורך ליצור אינטראקציות עם אנשים שהם לא מכירים. בבית המלון יש הרבה כאלה: כל אנשי הצוות וגם האורחים הרנדומליים, וגם בכל מתקני הבידור תמיד יש המון אנשים לא רצויים, שחלקם אף לא נעימים במיוחד. במסגרת בילוי בוילה ניתן ליהנות מכל הפרטיות שבעולם, להסתובב בתחתונים אפילו באזור הבריכה, ולא להיאלץ לדבר עם אף אחד חוץ ממפעילים המקום.

 

אפשרות לבחור מיקום

 

בעוד שבתי המלון היוקרתיים נמצאים היכן שהם נמצאים, וילות פזורות באזורים שונים – גם באילת וגם בארץ כולה, לכן תמיד ניתן למצוא את הכתובת שהכי נוחה לכם ולא להיות תלויים במיקום האסטרטגי של בית המלון שלא תמיד מתאים לדרישות ולצרכים שלכם.

 

ומה עם המחירים?

 

שאלה חשובה ביותר שללא ספק מהווה עבור רבים את הגורם המכריע בעת הבחירה של הנופש. המחירים עשויים להיות שונים ומגוונים ביותר, בין אם מדובר בבילוי בוילה, או בבית מלון. הסיבות לכך פשוטות, לכל אחד מסוגי הנופש יש את הנסיבות המשפיעות על ההתנהלות: תקופה בשנה, סוג החדר או הוילה, האפשרות למצוא דיל טוב ועוד. אנשים רבים השקיעו את מיטב כספם שנים רבות בחברות במועדון של קלאב הוטל אילת, בעוד אחרים תמיד חיכו להזדמנות לבלות את הנופש שלהם במסגרת פרטית, סגורה ומרוחקת מעיניי אדם. בשורה התחתונה, המחירים שונים וזהים בו-זמנית, השאלה היא מה מקבלים עבור המחיר: בילוי מותאם אישית, או חבילה גנרית שניתנת לכולם אך לאו דווקא מתאימה לכם.

אתר "וילאס 1" מציג מבחר וילות אירוח מדהימות באילת, כנסו וצפו בהן:

http://www.Villas1.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש