מה ההבדל בין וילות בצפון לבין וילות באילת לחופשה

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 13:11 ● ערב ערב 2777
מנוחה זה אחד המרכיבים החשובים בחיי היומיום שלנו, ללא פסק זמן שנעשה בדיוק ברגע המתאים, יש סיכון להגיע לשחיקה משמעותית ועקב כך לסבול אפילו מבעיות בריאותיות. על מנת למנוע זאת, יש לדאוג ולעשות את הצעדים הנדרשים על מנת לשמור על הבריאות, וגם על מנת להעביר זמן איכות עם אנשים קרובים, וגם להתאפס על עצמנו. בין אם אתם אנשי משפחה או יחידים, אילת זה המקום המושלם עבור הנופש. עם זאת, פעמים רבות אילת משויכת קודם כל לנופש הקלאסי של ים ובית מלון יוקרתי. בכל הקשור לתחום הוילות, אזור צפון הארץ זוכה לתשומת לב רבה יותר. אז מה ההבדלים בין שני אזורים אלה בכל הקשור לוילות?
מה ההבדל בין וילות בצפון לבין וילות באילת לחופשה

 

מה בוילות?

 

בכל הקשור לוילות עצמן, ניתן לומר שרוב הפעמים ההיצע הוא די דומה: המחירים של הוילות תלויים בגודל שלהן וגם באטרקציות הנוספות המוצעות במקום, כגון בריכה, ג'קוזי, מערכות טכנולוגיות מתקדמות, סאונות וכו'. עם זאת, ניתן לשער שהמחיר באילת עשוי להיות מעט נמוך יותר בזכות המע"מ. אך ראוי לציין שכל מקרה לגופו, ותמיד צריך לעשות את ההשוואה בין המחיר הנקוב והתמורה שהוא נותן ולא להסתמך על שום דבר בעיניים עצומות. מחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לתקופה. בעוד שבצפון תקופת החורף הינה יחסית עמוסה, בעיקר בחנוכה ובערב השנה האזרחית, אילת דווקא עשויה להיות זולה יותר בתקופה זו, היות ופעילות השיא שם מתרחשת בחודשי הקיץ, אך אנשים המעדיפים שקט ושלווה ימצאו את אילת קסומה ביותר בתקופה זו, שכאשר המון האנשים מתפזר, ניתן לראות את אופייה האמיתי, שהוא מזמין ואף אינטימי.

 

מה מסביב?

 

אזור הצפון הינו נרחב ביותר וניתן למצוא בו אזורים שנמצאים קרוב לאטרקציות מיוחדות, אך גם וילות מרוחקות יותר המיועדות לאנשים שמעדיפים להתבודד. אך באילת הוילות תמיד נמצאות קרוב לאזור הפעילות, היות והעיר אינה כל כך גדולה למעשה, כך שכל עוד הוילה נמצאת בשטח אילת – גם כל האטרקציות שאיתן מזוהה העיקר נמצאות במרחק לא רב. יתר על כן, וילות רבות המוצעות להשכרה באזור אילת נמצאות קרוב מאוד ללב הפעילות: הטיילת, ריף הדולפינים וכו'. כך שניתן לומר בביטחה שאם אתם כבר משכירים וילה באילת, לא תהיו מרוחקים מלב הפעילות התוססת של עיר הנופש של ישראל.

 

אז מה עדיף?

 

כמו בכל תחום אחר, גם בבחירה של נופש ניתן לומר שהכל זה עניין של טעם, אך לאילת יש מספר יתרונות שמהווים את הגורם המכריע עבור אנשים רבים, כולל המחירים ללא מע"מ, הקרבה של האטרקציות המפורסמות ביותר בארץ. חובבי שנורקלים לא ימצאו תחליף לנקודות הצלילה היוקרתיות של הים הייחודי שבאילת, וגם ריף דולפינים הוא יחיד במינו. כך שמי שמחפש את חווית הנופש האולטימטיבית – תמיד ימצא אותה באילת, בכל זמן במהלך השנה.

לרשימת וילות בצפון כנסו לאתר Villasinnorth:

http://www.VillasinNorth.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש