מסביב לגלובוס עם צרפתי טורס

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 28/9/2016 21:50 ● ערב ערב 2778
'צרפתי טורס', אותו הקימו ניב ומומי צרפתי, הוא משרד נסיעות פרטי של שני אילתים שורשיים אוהבי טיולים, שהפכו את התחביב שלהם למקצוע ומבטיחים להגשים לכם חלום גדול במחיר קטן
מסביב לגלובוס עם צרפתי טורס

מומי וניב צרפתי, בני דודים ילידי אילת, דור שלישי בעיר, הם נכדיו של שלמה צרפתי ז"ל ממייסדי העיר. שלמה צרפתי הגיע ארצה ממרוקו ובשנת 1957 ירד לאילת עם סבתא גילה, אותה הכיר באשקלון. כאן נולדו לזוג שלושה ילדים ושמונה נכדים, וכולם מתגוררים באילת עד עצם היום הזה. משפחת צרפתי היא חלק אינטגרלי מהעיר ותמיד היתה כזו. סבא שלמה עבד בנמל אילת וכיהן כראש ועד עובדי הנמל. ומי שלא הכיר את סבא שלמה מהנמל ודאי הכיר את המשפחה מקיוסק 'המפגש הצועני' במסוף טאבה שהיה רכוש המשפחה במשך 30 שנה.

 

אילתים שמפרגנים לאילתים


למומי וניב צרפתי, שהם גם חברים טובים, היה מאז ומתמיד תחביב משותף יוצא דופן - טיולים בעולם ובעיקר בתאילנד. בכל מקום בו טיילו סימנו לעצמם מסלולים מיוחדים ומקומות שאסור להחמיץ, צברו ידע רב ובעיקר - קשרו קשרים עם גורמי תיירות ועם תושבי המקום. במשך שנים, עזרו לחברים ובני משפחה לתכנן מסלולים וטיולים, הסבירו מה הדרך הטובה ביותר להגיע לכל מקום ואיפה לגור ועם הזמן הלך וגדל מספר השואלים בעצתם. מומי וניב תמיד אוהבים לתכנן ולארגן טיולים ומסלולים ותמיד היו מוכנים לעזור לכל מי שפנה אליהם לעזרה בתכנון נסיעה לחו"ל - עשו זאת ברצון ובשמחה ולעתים אף הגיעו לבתי מבקשי עזרתם כדי לתכנן להם טיול. לפני כשנה, עלה הרעיון במוחם להפוך את התחביב לעסק  - מדוע לא להתפרנס ממשהו שהם יודעים כל כך הרבה עליו ושאותו הם אוהבים לעשות? לפני ששה חודשים, קרם הרעיון עור וגידים, והשניים הקימו את חברת הנסיעות 'צרפתי טורס', שמשרדה שוכן בשדרת התמרים מול המסעדה המיתולוגית 'הלב הרחב', חברת נסיעות אילתית שמנוהלת על ידי אילתים שיודעים מה אילתים אוהבים ואיך הם אוהבים לטייל.

טיולים גדולים במחיר קטן


בשל הניסיון הרב שצברו במשך השנים בהן טיילו, קשרו קשרים ועזרו לרבים לתכנן מסלולים, הם מומחים בארגון מסלולים יוצאי דופן מכל הסוגים, בעיקר בתאילנד, אותה הם מכירים על בוריה. מומי וניב מתכננים מסלולים לכל לקוח בהתאם לצרכיו - למשפחות עם ילדים, לזוגות ולרווקים - טיולים מעניינים יותר מטיולים שמוכרים בשוק ומסלולים מיוחדים שיעלו פחות כסף. לכל אחד תופרים את הטיול עליו חלם, בדרגת קושי המתאימה לו ובתקציב העומד לרשותו - ומי כמו שני אילתים מבטן ומלידה  מבינים את טעמם ואת חלומותיהם של האילתים.

 

אבל לא רק תאילנד


ב'צרפתי טורס' יארגנו לכם  טיולים, נסיעות ובתי מלון בכל העולם. 

  • טיסות עם כל חברות התעופה.
  • מלונות בכל העולם החל מהזולים ביותר ועד היקרים ביותר.
  • חבילות ספורט בכל העולם כמו למשל צפייה במשחקי הליגה האנגלית, הליגה הספרדית, ה'יורו ליג', חבילות ספורט אקסטרים וחבילות סקי מגוונות.
  • שיט בספינות פאר בכל מקום בעולם שתרצו ובכל מסלול בספינות של חברות כמו 'רויאל קריביאן', 'סלבריטי', M.S.C, 'נורבגיאן' - כל קרוז עם כל חברה תוכלו להזמין ב'צרפתי טורס', והם ידאגו שתקבלו את הטוב ביותר במחיר הכי נמוך שאפשר.

שירות נוסף אותו תוכלו לקבל ב'צרפתי טורס' הוא ארגון ויזות לארצות הברית - שירות שהם מתמחים בו ועושים אותו ב- 90% הצלחה.

 

תכניות לעתיד?


יש בהחלט ולא סתם לעתיד כי אם לעתיד הקרוב. כרגע עובדים ב'צרפתי טורס' רק עם תיירות לחו"ל, אבל בימים אלה ממש נסגרים חוזים לחבילות נופש בארץ ובקרוב מאד תוכלו להזמין דרך 'צרפתי טורס' טיולים, בתי מלון וחבילות נופש לא רק בחו"ל, כי אם גם בישראל.
החברה הצעירה והתוססת זוכה להצלחה רבה. יש לה לקוחות אילתים רבים ומגיעים אליה גם לקוחות ממקומות שונים בארץ ששמעה של החברה הגיעה אליהם מפה לאוזן או דרך הפייסבוק העמוס ברכות ותודות של לקוחות מרוצים ש'צרפתי טורס' ארגנו להם את נסיעותיהם. למחמאה גדולה מאד זכו זה לא מכבר כשמישהו ביקש לרכוש מהם זיכיון לפתיחת סניף של 'צרפתי טורס' בחיפה. השניים סירבו - בינתיים חשוב להם לארגן את הסניף האילתי ולנהל אותו בסטנדרטים הגבוהים ביותר שאפשר, ורק כשישיגו מטרה זו יפעלו להפיכת 'צרפתי טורס' לחברה שלה סניפים בארץ ובעולם.
מומי וניב זוכים לעידוד רב מהאילתים - ואיך לא? 'צרפתי טורס' היא חברה צעירה פרטית של שניים מצעירי אילת שעמם עובד סוכן צעיר נוסף - מתן דשל, אף הוא יליד אילת, והרבה מאד אילתים מחזיקים להם אצבעות ומברכים אותם בהצלחה - אמרנו כבר "אילתים שמפרגנים לאילתים"?.


כתובת: שד' התמרים 234 מול 'הלב הרחב'.
טלפון: 08-9205555.
פתוח: א-ה 09:00-19:00, שישי 09:00-13:00  או עד ללקוח האחרון.
ובפייסבוק 'צרפתי טורס'


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש