טיפים לבחירת תיק נסיעות

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:25 ● ערב ערב 2777
אז אחרי תקופה לא קצרה במהלכה פנטזתם ודמיינתם את החופשה המושלמת; בין אם זה שבוע של קניות מטורף בניו יורק, בטן גב על חוף נטוש באזור הקריבי, חופשת סקי בריזורט של חמישה כוכבים או טיול ג'יפים בהרי גיאורגיה – הגיע הזמן לארוז.
טיפים לבחירת תיק נסיעות

אולי אנחנו לא שמים לב לזה בדרך כלל, אבל אחד המרכיבים החשובים בתכנון של כל טיול הוא בחירת תיק הנסיעות המתאים, שמחד צריך להיות נוח ומתאים לסוג הנסיעה ומאידך צריך להכיל את כל מה שאתם צריכים. אז איך תדעו איזה תיק לבחור? במיוחד לשם כך ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את התיק הנכון לנסיעה הבאה שלכם. לגזור ולשמור.

  1. משך הנסיעה – זמן הנסיעה הוא בהחלט אחד בפקטורים החשובים בבחירת התיק. כלל האצבע הוא כזה: ככל שמשך הנסיעה קצר יותר כך התיק קטן יותר. זאת אומרת שאם אתם נוסעים לסופשבוע של בטן גב באילת – אתם לא זקוקים לאותו גודל של תיק אותו הייתם לוקחים אם הייתם נוסעים לטיול של שבוע, נכון? יחד עם זאת כמובן שצריך להתחשב ביעד ובעונה.
  2. מה היעד שלכם – יעד הטיול מגדיר את הצרכים שלכם. בחרו תיק שיאחסן את חפציכם בצורה נוחה, נגישה ויעילה. לטיולים בשטח, כדוגמת טיול לדרום אמריקה מומלץ לקחת מוצ'ילה ולנסיעות מסודרות  תוכלו לבחור בתיק טרולי נוח עם גלגלים.
  3. מי המטייל (מי משתמש בתיק) – אחד הדברים החשובים הוא שתיק שתבחרו צריך להיות לכם נוח: שתוכלו לסחוב אותו בקלות ולהתנייד בלי בעיה ממקום למקום, שיהיה נוח להכניס אותו לתאי אחסון במטוס או ברכבת, או לעבור איתו במקומות צפופים. לכן מומלץ למדוד את התיק לפני הטיול, כדי להתאים את התיק לאדם שסוחב אותו. תיק גב גדול מדי למשל יצור חוסר איזון ואי נוחות בהנחתו על הגב ויכול ליצור תסכול במהלך הטיול. תיק שיהיה לכם קל להתנועע איתו יקל עליכם מאוד.
  4. האם לתיק יש תכונות מיוחדות – בהתאם לאופי הטיול, תוכלו למצוא תיקים בעלי ערך מוסף כגון עמידות למים ולרטיבות, תאי אחסון רבים או נפח שגדל או קטן בהתאם לצורך. אחת התכונות החשובות שמומלץ לבדוק היא עמידות. בין אם אתם בשטח, בכלי רכב או בנמל תעופה – תיקי נסיעות עלולים לעבור טלטלות בדרך או להיפגע מנזקי מזג אוויר. הקפידו שהתיק יהיה עשוי מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן כדי להימנע עד כמה שאפשר מבלאי וקרעים.
  5. מה המחיר של התיק - תיק טוב לא אומר שהוא בהכרח חייב להיות מאוד יקר. כיום מוצעים למבקש מבחר גדול של תיקים איכותיים במחירים נוחים ואפשר להתפנק בתיק משובח מבלי ליצור חור בארנק. יש אנשים שהתיק מהווה עבורם אמירה אופנתית, ומאחר ואתם אמורים להסתובב איתו רצוי שתמצאו תיק שאתם אוהבים את המראה שלו, בין אם זה בצבע ובין אם בצורה.
  6. לארוז מראש – חושבים שמצאתם תיק ראוי – עכשיו תתחילו לארוז! אתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם במחסור או להיתקע בחיפוש נואש אחרי דוחה יתושים, רק כי שכחתם לארוז מראש. אחרי שהכנתם רשימה, תוכלו לדעת פחות או יותר מה סוג ונפח התיק אותו אתם צריכים.

נסיעה טובה!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש