מלון דן אילת – נבחר למלון המומלץ ביותר באילת

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:34 ● ערב ערב 2777
הוא נחשב לאחד מבתי המלון הטובים בארץ, ולא בכדי נבחר למומלץ ביותר באילת – מלון דן אילת, שמופיע גם ברשימת 5 המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון, מושך אליו נופשים רבים.
מלון דן אילת – נבחר למלון המומלץ ביותר באילת
מתוך מלונות דן האתר הרשמי – דן אילת

ישראלים ותיירים מכל העולם המחפשים מלון מפנק באילת ומעוניינים בנופש ברמה גבוהה ובאיכות מעולה, בוחרים להשתכן במלון דן אילת. המלון, ששייך לרשת בתי המלון המובילה – רשת מלונות דן, מעמיד לרשות אורחיו מתקנים חדשניים ומושקעים, צוות שירותי ומקצועי מאד וגם חדרים מסוגננים, ההופכים את השהות בו לחוויה שאין כמותה.

הראשון והטוב ביותר בעיר

בסקר שנערך על ידי אתר ynet בחודש יולי האחרון, דרגו הגולשים את מלון דן אילת כמלון הטוב ביותר בעיר. הסקר התייחס לקטגוריות שונות ובחן את אילת כאתר הנופש המועדף על הישראלים.
בין היתר, התייחס הסקר גם למקומות הלינה שמציעה אילת, וכידוע – ישנם לא מעט כאלה. בקטגורית בתי המלון הזכיר הסקר מספר מלונות שנמצאים על קו החוף של אילת – מלונות גדולים ומוכרים.

מלון דן אילת, אחד מבתי המלון הוותיקים בעיר, זכה במקום הראשון עם סך של 22 אחוזי הצבעות. אחריו זכה מלון רויאל ביץ' עם 19 אחוזים מסך הקולות ובמקום השלישי מלון הרודס היוקרתי, עם סך של 18 אחוז קולות. מי שביקר באילת ומכיר את אפשרויות הלינה שיש לה להציע ודאי לא הופתע מהתוצאות, שהרי מדובר במלון משובח, מלון המכיר היטב את קהל לקוחותיו, וככזה מספק להם בדיוק את כל מה שהם צריכים לחופשה של כמה ימים בעיר.

המלון השלישי הטוב ביותר במזרח התיכון

ומה לגבי המלונות השונים המוצעים במזרח התיכון כולו? מסתבר שמלון דן אילת איננו רק המלון הטוב ביותר באילת – הוא גם מופיע ברשימת 5 בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון, כשהוא מדורג במקום השלישי.

את המקום המכובד הזה קיבל בית המלון בסקר שבוצע בשנת 2015 על ידי המגזין העולמיCondé Nast Traveler, שבו השתתפו כ- 100,000 קוראים. אלה חוו את דעתם על בתי המלון השונים שהופיעו ברשימה ודרגו אותם תוך התייחסות לפרמטרים שונים.

 


מדובר במלון הישראלי היחיד שזכה בסקר ובתואר מכובד בפני עצמו. גם המגזין האינטרנטי הידוע טריפ אדווייזור, הידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו בכל הנוגע לבתי מלון, מעניק למלון ציון לשבח מדי שנה. אין ספק כי הדבר מעיד על כך שמדובר במלון ייחודי, אחד מבתי המלון המובילים והמועדפים בישראל ואף בסביבה כולה, מלון שמציע חווית אירוח נפלאה ושירות שאין כמותו.
כל זאת, כמובן, לצד מיקומו הנהדר, העיר אילת עם שפע האטרקציות, מקומות הבילוי והאתרים הרבים שבה, שניתן לשלב במהלך החופשה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש