פתיחת סתימות ביוב עם ביובית

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/10/2016 17:09 ● ערב ערב 2778
אף על שביוב תמיד ישמע לנו כדבר מגעיל, אשר אף אחד לא מעוניין לשהות בסביבתו, הרי שביוב הוא דבר חיוני וחשוב מאוד שהביוב יפעל בצורה תקינה, בכדי לשאוב את כל הפסולת שלנו יחד עם המים שאנו משתמשים בהם ולא להציף אותם כלפי חוץ. דמיינו לעצמכם מה היה קורה ללא מערכת ביוב השואבת ומנקזת כל המים אליה, במקום להציף אותם ברחובות העיר. לכן, כל פעם שישנה בעיה כלשהי בביוב, אשר לרוב כרוכה בסתימות ביוב שונות, יש צורך מהותי מאוד להזמין קבלן ביובית, אשר יגיע יחד עם רכב ביובית מיוחד ובעזרת עבודה מקצועית ומנוסה, יפתח את הסתימה אשר גרמה לכל הבעיה ויפתור את בעיית ההצפה של הביוב בצורה מוחלטת ומידית.
פתיחת סתימות ביוב עם ביובית

 

מדוע ישנן סתימות בביוב?


וודאי לא פעם, נוצרו בביתכם הפרטי סתימות כאלו ואחרות במקלחת בביתכם או בכיורים השונים המצויים בבית. לרוב, סתימות אלו נוצרו בעקבות לכלוך או גורמים אחרים, אשר הצטברו בתוך אחד הצינורות המובילים את המים אל הביוב ויצרו סתימה. הסתימה, גרמה למים אשר נשאבים בדר"כ על ידי הצינורות לביוב, להיחסם באמצע הדרך ולחזור בחזרה אל המקום ממנו הם יצאו. סתימה הינה דבר אשר יוצר תסכול רב אצל מי שזה מתרחש בביתו ולכן, אינסטלטור הוא הכתובת לפנות עליה עבור פתיחת סתימות ביוב ביתיות. בביוב השכונתי או בביוב של רחוב כלשהו, המערכת פועלת באופן דומה. במידה וישנו לכלוך אשר הצטבר באופן מהותי באחד מצינורות הביוב לא תתאפשר זרימה תקינה של המים והפסולת את מערכת הביוב והמים אשר נתקלים בסתימה, אשר מהווה גורם מפריע עבורה, יצטברו ובסופו של דבר מהעדר מקום , יצופו החוצה. בכדי לפתור סתימות ביוב, לא ניתן להיעזר באינסטלטור ביתי, מכיוון שאין לו את הכלי המבוקש לרוב, עבור פתיחת סתימות ביוב. איש המקצוע הרלוונטי עבור פתיחת סתימות ביוב הינו קבלן ביובית העוסק בתחום שירותי ביובית.


מהם שירותי ביוביות עבור פתיחת סתימות?


כאשר מדובר על שירותי ביובית, מדובר על איש מקצוע המפעיל רכב, לרוב משאית, שעליה מותקנת מערכת הביובית המכילה מכלי קיבול, צינורות ומשאבה. לרוב, לשירותי ביובית מנוסים ומקצועיים גם תהיה אפשרות לאתר את מקור הסתימה, על ידי מצלמות מיוחדות אשר יכולות לצלם באופן תת קרקעי היכן מצויה הסתימה. לאחר שמקום הסתימה זוהה, יוחדר צינור למקום ובעזרת לחץ מים חזק שיופעל במקום יפתח וישחרר את הסתימה. אין ספק ששירותי ביובית הם הדבר הנחוץ, הרלוונטי היעיל והטוב ביותר עבור פתיחת סתימות ביובית.


כיצד לבחור ביובית עבור פתיחת סתימות?


במידה ומדובר בסתימות בחניון, במקומות נמוכים או ברחובות צרים, יש צורך לבחור רכב ביובית נמוך אשר יוכל להיכנס אל המקום בכדי לפתור את הבעיה. כאשר מדובר ברחובות רגילים, ניתן להיעזר ברכב ביובית גבוה. בכל אופן, לא משנה באיזה רכב ביובית מדובר, הכי חשוב לבחור שירותי ביובית מקצועיים, מנוסים ואיכותיים.
הבחירה בשירותי הביובית הרלוונטיים עבורכם, תפתח לכם כל סתימה הכרוכה בביוב באזור מגורכם 


חדשות אילת