הכל תחת קורת גג אחת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/10/2016 21:05 ● ערב ערב 2782
בכל הנוגע לצינון, חימום מים, אינסטלציה וביוב, שלמה זנזורי הוא הכתובת הנכונה עבורכם תושבי אילת והערבה ● לא צריך להתרוצץ מבעל מקצוע אחד למשנהו - כאן הכל תחת קורת גג אחת ● יותר מ- 30 שנות ניסיון עושות את שלהן
הכל תחת קורת גג אחת

זנזורי נוכח לדעת לאחר יותר מ- 30 שנות נסיון שכאשר משפצים, מתקנים, בונים או משנים, אנשים מתרוצצים, מחפשים ומבזבזים זמן רב ובסופו של דבר, לא מקבלים את המוצר הטוב ביותר או המתאים ביותר עבורם. הוא החליט שהוא יכול לעשות משהו שיקל על תושבי אילת והערבה כך שיוכלו לפתור את כל הבעיות במקום אחד - כך נולד הרעיון של 'הכל תחת קורת גג אחת'.
'הכל תחת קורת גג אחת' היא חנות המפעל של חברת 'אמקור אנרגיות סולריות בע"מ', וזה אומר שהמוצר שתקבלו הוא הטוב ביותר. הדוודים מצופים אמייל, וקולטי השמש הם בעלי תו תקן מהמחמירים. 'הכל תחת קורת גג אחת' היא מתקין מורשה ומשווק בלעדי של 'אמקור'. העסק נותן 10 שנות אחריות על דוודי שמש וקולטים ו- 5 שנות אחריות על דוודי חשמל.
אצל שלמה זנזורי אתם בידיים טובות. כאן ייעצו לכם מהו המוצר המתאים לכם ביותר, ואחרי שתחליטו מה אתם צריכים ורוצים, יתקינו לכם בבית, בעסק או במשרד בצורה המקצועית ביותר.
'הכל תחת קורת גג אחת' מעסיקה בעלי מקצוע אשר מתמחים בהתקנות של דוודי שמש, קולטים, מטפלים במצננים, מטפלים בפתיחת סתימות ביוב ובכל עבודות האינסטלציה ומספקים ייעוץ והכוונה מקצועיים באופן אישי שוטף. ייעוץ מקצועי ובדיקת מערכת הדוודים הם ללא תשלום לכל הרוכשים את הציוד ב'הכל תחת קורת גג אחת'. המחירים נוחים.


'הכל תחת קורת גג אחת' הוא עסק משפחתי. כל המשפחה נרתמת לטובת הלקוחות ודואגת שיקבלו את השירות הטוב, האמין והמקצועי ביותר. ב'הכל תחת קורת גג אחת' תמיד עומדים בלוח זמנים - שכן זהו ערך עליון בעיני שלמה זנזורי ומשפחתו.
על לקוחות 'הכל תחת קורת גג אחת', בנוסף ללקוחות פרטיים רבים, נמנים גם קיבוצים, בתי מלון, מוסדות ומסעדות, והבעלים מקפידים לשמור על הלקוחות ודואגים שיהיו מרוצים ויקבלו שירות לשביעות רצונם המלאה, והלקוחות המגיעים לעסק פעם אחת הופכים ללקוחות נאמנים וחוזרים, שכן הם יודעים שב'הכל תחת קורת גג אחת' דואגים להם מכל הלב.
החנות של 'הכל תחת קורת גג אחת' מסודרת ונוחה ונותנת מענה לכל אביזרי האינסטלציה והסניטציה. בחנות תוכלו למצוא בנוסף לדוודי חימום - גם ברזים, ניאגרות, כיורים וכן את כל החלקים למצנן: קש, משאבות, תופים, מנועים, קונזולות מיוחדות לפי בקשת הלקוח ובנוסף - אביזרים לגינה וכל חלקי האינסטלציה לבית ולחוץ.


'הכל תחת קורת גג אחת', כתובת: אזור התעשיה, רח' המוצר 13 (מול ה'ביג' החדש). לפרטים: שלמה: 0505-350-926, 053-7350926. 
טל במשרד: 08-6379283.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש