’פוטו סנטוס' - הפקות צילום סטודיו ואירועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/11/2016 10:55 ● מה נשמע 469
דאגתם לתלבושת, לאולם, למאפרת ולדיג'י? אבל מה לגבי הדבר החשוב באמת - מה בקשר לצלם, שינציח את הרגעים המושלמים והמרגשים של חייכם? ● 'פוטו סנטוס' בניצוחו של יוסי דוס-סנטוס הוא הכתובת עבורכם, כי את תיעוד הרגעים שלא יחזרו לעולם, חשוב וצריך להשאיר רק למקצוענים ביותר
’פוטו סנטוס' - הפקות צילום סטודיו ואירועים

יוסי דוס-סנטוס, צלם ברוך כישרון, שהפך תחביב, שהחל בגיל 16, למקצוע ולדרך חיים, ינציח בעבורכם כל אירוע וחגיגה כך שתוכלו ליהנות ממנו שנים רבות.
כיום, בגיל 35, ליוסי דוס - סנטוס יש ציוד צילום בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בשוק בכל תחומי הצילום. שירותי הצילום שלו משלבים בתוכם כישרון רב, ידע מקצועי ואהבה למקצוע הצילום - כל אלה, בנוסף לאינטואיציה המיוחדת שלו לתפוס בעין העדשה רגעים מרגשים במיוחד, עוזרים להנציח את האירועים שלכם באופן מושלם. בסטודיו לצילום המקצועי שלו תמצאו מגוון גדול של רקעים ואביזרים לצילום לכל מטרה - בוק הריון, בוק אופנה, סמש קייק, צילומי משפחה, צילומים של מוצרים ואוכל, צילומי משפחה ועוד.

 

מצלמים באהבה או לא מצלמים בכלל


סיפור האהבה של יוסי עם עולם הצילום נולד בנערותו. במהלך השנים, דרך לימוד, התנסות והתמחות במגוון טכניקות של צילום ועריכת וידאו, הפך לאחד הצלמים ועורכי הווידאו המקצועיים והנחשבים בתחום. היום, כשמאחוריו שנים של  ניסיון והתמחות בצילום אירועים, שמו של 'פוטו סנטוס' הולך לפניו כעסק ברמה מקצועית גבוהה, העוסק בכל תחומי הצילום - צילומי אירועים וצילומי סטודיו. 

מה המומחיות שלך בצילום? שאלתי את יוסי "בראש ובראשונה צילום אירועים. צילום אירועים הוא תחום של אהבה, תחום שבו אתה מרגש אנשים בקליפים ובתמונות, מתעד את השמחות שלהם, ולעתים אפילו גורם להם לבכות מהתרגשות ושמחה כשהם צופים בצילומי האירוע שחגגו. תחום האירועים הוא מה שמשלים אותי כצלם. מאז ומתמיד אהבתי יותר צילום וידאו - זוהי חוויה מרגשת לביים וליצור קליפים או סצנות מרגשות. צילומי סטילס מרגשים אותי כשאני מצליח לגרום לתמונות 'לדבר'".

 

איזה אירועים אתה מצלם?
"הכל. חתונות, חינות, בר\ת מצוות, בריתות, מגנטים לכל אירוע, הצעות נישואין, ימי הולדת, סרטי תדמית, וקליפים מכל הסוגים, אלבומים דיגטליים באיכות HD... אני מבצע כל הזמנה לכל צילום העשוי לעלות על הדעת, והכל במקצועיות וברמה. בנוסף, אני מצלם כבר שנים ב'ידיעות תקשורת' ונחשב לבעל עין חדה ומקצועית".


כיום, כשברזומה שלו מאות לקוחות מרוצים, אומר יוסי שאצלו אין לקוח לא מרוצה, ושלכל לקוח מובטח יחס אישי, מקצועי ואמיתי, במחירים לכל כיס.
"אצלי אין לקוח לא מרוצה. מרבית הלקוחות מגיעים אלי מפה לאוזן ויודעים שניתן לסמוך עלי בעיניים עצומות, שהמחירים שלי הוגנים, ושהעבודה מקצועית ברמה גבוהה. לקוחות סוגרים איתי על צילום באירועים, מבלי לדעת מראש מה המחיר שאני גובה, וזו המחמאה הגדולה ביותר בשבילי".

 

בשם המקצועיות והשירות


ב'פוטו סנטוס' יכינו לכם קנבסים מכל הגדלים לכל מטרה ואירוע. מגנטים שאיכות התמונה בהם היא גבוהה ביותר והם אינם דוהים. בנוסף מכינים לכם כאן אלבומים דיגטליים לכל אירוע, בעיצוב חדשני ביותר. אבל סוד ההצלחה האמיתי של 'פוטו סנטוס' הם המקצועיות והשירות שהם מעל כל תחרות.
אז אם אתם מתכננים אירוע, או זקוקים לצילומים מקצועיים לעסק שלכם, ואולי רוצים להכין בוק כלשהו - צרו קשר עם 'פוטו סנטוס' בטלפון 052-6618855. ומובטח לכם שתיהנו מאוד מהתוצאות, שצילומי האירוע ירגשו אתכם שנים רבות אחרי שהסתיים, ושכל צילום לכל מטרה שלא תהיה יהיה ברמה הגבוהה ביותר.    


כתובת הסטודיו והמשרד:
מרכז הצבר מתחת לתחנת הדלק ליד בית ספר בגין.
טלפון ליצירת קשר: 052-6618855 בפייסבוק "פוטו סנטוס"


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש