טיפים למתנות עבור בן הזוג

מאת: McCann Valley House ● צילום: McCann Valley House ● 20/11/2016 11:10 ● ערב ערב 2785
המתנה המושלמת היא כזו שבן הזוג רוצה אך לא ירכוש לעצמו. איך מוצאים אותה ועל מה כדאי לשים דגש? הנה כמה הצעות וטיפים
טיפים למתנות עבור בן הזוג

נשים שרוצות לפנק את בן הזוג שלהן יודעות שמדובר על משימה קשה. לא תמיד קל לדעת מה בן הזוג רוצה, ולפעמים לא ברור איזו מתנה תעביר את המסר הנכון במערכות יחסים שנמצאות בתחילת דרכן. הפתרון הוא למצוא מתנה שבן הזוג לא ירכוש לעצמו למרות שהוא הביע בה התעניינות.

 

הנה למשל כמה הצעות עבור מתנות לבני זוג בטווח גילאים רחב:

 

מתקן סודה

 

בן זוג שעבר את גיל 30 יתעניין מאוד במתקן סודה מפנק. המתקן הוא תוספת נהדרת לכל מטבח, הוא חוסך בהוצאות בטווח הקצר והארוך והוא מתאים גם כמתנה במערכות יחסים ארוכות ולזוגות נשואים. רוב המתקנים יודעים להציע רמות גיזוז שונות וגם אפשרות להפקת מים מסוננים קרים וחמים. המתקן מוזג סודה קרה וטעימה בלחיצת כפתור ועומד בדרישות תקן לטיהור מי שתייה.

 

סדנת בישול

 

גברים שאוהבים לבשל לא תמיד מקבלים את הקרדיט שמגיע להם. עם זאת, בהחלט אפשר לפרגן להם בעזרת סדנת בישול יצירתית. יש סדנאות שמתמקדות בחומרי גלם ספציפיים, סדנאות לצליית בשר על האש, סדנאות אפייה, סדנאות בישול למאכלים ביתיים וסדנאות למתכונים ותפריטים בינלאומיים. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא סדנת בישול שמתאימה לתחומי העניין של בן הזוג ולרשום אותו בהפתעה.

 

קורס צלילה

 

לא חייבים לחכות לחופשה השנתית באילת כדי להירשם לקורס צלילה. בני זוג שאוהבים את הים ישמחו להתנסות בצלילת היכרות ובמידת הצורך גם להמשיך לקורסים שיעניקו להם כוכבי צלילה מוכרים. הקורס מומלץ לגברים בכל הגילאים ואפשר לעבור את החוויה המדהימה יחד עם בני הזוג והמשפחה המורחבת.

 

מנוי לצפייה במשחקי ספורט

 

בן הזוג מאוד אוהב ספורט? יש לו העדפה לקבוצת כדורגל או כדורסל? פרגנו לו עם מנוי שנתי. המנוי גם ממלא פונקציה של בילוי שבועי וגם יגשים חלום ילדות לחלק מהגברים. במידה ומסגרת התקציב לא מאפשרת זאת, ניתן לרכוש מנוי לצפייה אונליין במשחקי NBA, פוטבול או ליגת אלופות בכדורגל.

 

לגזור ולשמור: טיפים כלליים לבחירת מתנות

 

מומלץ לברר מול חברים ובני משפחה של בן הזוג לגבי דברים ספציפיים שמעניינים אותו, לנסות לדלות מידע ורמזים מתוך שיחות אישיות ובמידת הצורך לרגל קצת אחרי תחביבים חדשים. את זה עושים כבר כמה ימים או שבועות לפני התאריך המיועד שבו מתכננים להעניק את המתנה. כך אפשר גם להשאיר מספיק זמן לרכישת המתנה בפועל ולהשוואת מחירים באתרי האינטרנט.

חוץ מזה, חשוב מאוד לבחור מתנה שעולה בקנה אחד עם הגיל של בן הזוג. את זה קל מאוד לעשות אחרי שמגדירים את מסגרת התקציב ומתחילים בסינון גס וראשוני בין האפשרויות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש