טיולי ג'יפים יומיים בהרי אילת ובילויי ערב בעיר – הטוב מכל העולמות

מאת: K-Logic Content & Distribution ● צילום: K-Logic Content & Distribution ● 25/11/2016 17:02 ● ערב ערב 2785
השילוב בין עיר הנופש תוססת לטבע המקיף אותה, המיזוג בין הרי המדבר האדומים לים סוף הכחול ועשיר החיים – הופכים את איזור אילת לסביבה ייחודית באופיה בישראל. לכן אין זה מפתיע שישראלים ותיירים זרים נוהרים לאילת בהמוניהם מדי שנה במטרה ליהנות מאותם חיבורים מסקרנים ומהנים כל כך.
טיולי ג'יפים יומיים בהרי אילת ובילויי ערב בעיר – הטוב מכל העולמות
צילום : fotolia

מאת: סיון מזרחי

בשנים האחרונות תופס תאוצה סוג חדש של טיול באילת וסביבתה – טיולי ג'יפים בהרי אילת והמדבר שסביבה, המשולבים בבילויים בעיר עצמה ובאפשרות ליהנות ממוסדות התיירות המגוונים והמושקעים שהיא מציעה.

ישנם מספר מאפיינים לשילוב העולמות המסקרנים הללו, שנפגשים בטיולים אלו והופכים אותו למהנה יותר מסך חלקיו – שהם עולם הטיולים הממונעים ועולם הבילויים וההנאות של עיירת הנופש של ישראל.

 

טיולי ג'יפים בהרי אילת – טבע פראי עם מסלול מסודר

 

המוני ישראלים גילו בשנים האחרונות את עולם טיולי הג'יפים. כמובן שמשוגעים לדבר וחובבי טיולים מושבעים עושים זאת כבר עשרות שנים, אך במהלך שני העשורים האחרונים הפך התחום גם למיינסטרים תיירותי. מדי שנה יוצאים אינספור טיולי ג'יפים בכל אזורי ישראל, וקבוצות ישראליות אף טסות לטיולים ממונעים ביעדים בחו"ל, כמו מרוקו וגיאורגיה. קל להבין למה המאפיינים של הטיולים הממונעים המושכים אנשים רבים כל כך – מדובר בנסיעת שטח מאתגרת ומלאת התרגשות בג'יפים חזקים, בין נופים מרהיבים ועם גישה למקומות אליהם לא ניתן להגיע בכלי רכב רגילים, עצירות רבות בנקודות תצפית מרהיבות, הסברים מפורטים מפי המדריכים וכו'. ברבים מטיולים אלה זוכים המשתתפים לנהוג גם בעצמם, תחת הדרכתם הצמודה של הנהגים המקצועיים והמדריכים.

 

את כל היתרונות הללו ועוד רבים נוספים ניתן למצוא בטיולים הממונעים הנערכים בהרי אילת – מדובר בסביבת מדבר הררי מרהיב, עם אינספור שבילים ומסלולים ברמות שונות ונקודות תצפית רבות המשקיפות אל מפרץ אילת המרהיב ביופיו. לא סתם מדובר באחד האזורים הפופולאריים ביותר בארץ בקרב מטיילים ישראלים ובמיוחד בקרב מטיילים ממונעים (בעלי ג'יפים ורכבי שטח). לכן אין זה מפתיע שאופיו מלא האדרנלין של טיול הג'יפים פונה לקהלים רבים שמוצאים בו עניין – משפחות עם ילדים, רווקים ורווקות חובבי אדרנלין וגם זוגות המחפשים טיול רומנטי וגם מרגש.

 

מיקס של מדבר, מסיבות וים

 

אחרי שהעבירו את היום בטיול ממונע בהרי אילת המרהיבים, את שעות הערב והלילה יוכלו המטיילים להעביר בבילויים מהנים בעיר עצמה – אינספור מסעדות, פאבים, מועדונים, חופים מפנקים ומספר קניונים הפתוחים בחלקם עד השעות הקטנות ומאפשרים שופינג מגוון – כולם עומדים לרשות המטיילים המעוניינים ליהנות ממה שיש לעיר להציע בשעות הערב והלילה. עבור חובבי צלילה ניתן אפילו לבצע צלילות ליליות באחד מהריפים המפורסמים של העיר, וכך באמת להפוך את הטיול למגוון ועשיר בחוויות מסוגים שונים.

 

את הבילויים הליליים בעיר משלבים לרוב המדריכים עם לינה באחת מאכסניות העיר דוגמת בית ספר שדה או מלונות שונים הממוקמים בנקודות גישה נוחות למסלולים של הרי אילת, בחלקה הדרומי של העיר.

רבים ממשתתפי העבר בטיולים המשולבים הללו העידו כי נדרשים כמה ימים באזור על מנת למצות את כל האטרקציות ותחומי העניין, לכן כדאי אולי לשקול לערוך טיול מסוג זה לאורך סוף שבוע ארוך, או למשך כמה ימים באמצע השבוע. בין המסלולים המאתגרים של הרי אילת לבין הבילויים הליליים בעיר והרצון לחוות גם את הים והעולם התת מימי הנדיר שיש לים סוף להציע, יומיים עלולים שלא להספיק.

 

השילוב בין הרי אילת כסביבה לטיולי ג'יפים וטיולים ממונעים, אך גם סביבה של שלל אטרקציות ובילויים שיש לעיר להציע בשעות הערב והלילה, מבטיח למשתתפים בטיול את הטוב מכל העולמות. טיול ממונע מאתגר, מלא ריגושים ומרהיב ביופיו בשעות היום, ומגוון רחב של בילויים מסוגים שונים בשעות הלילה, כך שכל אחד ואחת בכל גיל ימצאו את הבילוי המועדף עליהם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש