לפתח קריירה באילת בתחום האסתטיקה והיופי

מאת: Traffic Effect ● צילום: Traffic Effect ● 29/11/2016 11:17 ● ערב ערב 2786
אסתטיקה, ניקיון ומראה מסודר הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח כמעט של כל אחת ואחת מאיתנו. כולנו מקפידות על גבות מסודרות, ידיים ורגליים נקיות משיערות, ציפורניים מטופחות ונקיות כך שכמעט לכל מקום אליו אנו מגיעים יבלוט לו איזה מרכז טיפוח יופי כזה או אחר. אילת נמצאת בצמיחה בלתי מתמדת ומקומות שכאלה חסרים ממש, זאת בשונה מהעיר תל אביב בה מרכזי טיפוח נמצאים בכל פינה.
לפתח קריירה באילת בתחום האסתטיקה והיופי

 

אם גם אתם תושבי קבע באילת או לחלופין השתחררתם מהצבא ועברתם לעיר במטרה לסיים עבודה מועדפת ולקבל מהצבא מענק תוך עבודה באחד מבתי המלון בעיר, תוכלו לשלב תקופה זו בעבודה בתחום האסתטיקה והיופי. מקצוע שילווה אתכם הן בתקופת מגוריכם באילת ובמידה ותעזבו את העיר גם בשלב מאוחר יותר.

 

העיר אילת ממגנטת אליה תיירים מכל העולם הן בעונת הקיץ כאשר בתי המלון מלאים עד אפס מקום והן בעונת החורף שכן העיר מהווה מפלט חמים ונעים לתושבי אירופה הקפואה, הרי חברות לואו קוסט החלו לנחות בשדה התעופה עובדה כך שרבים מהתיירים מגיעים לעיר גם בעונה הגשומה והקרה. לכן, מכיון והעיר עמוסה בתיירים כמעט כל השנה וגם מכיון ומתגוררים בעיר אלפי תושבים הדבר מבסס עבודה קבועה שכן כולם זקוקים לשירותים כמו פדיקור, מניקור, טיפולי פנים ואסתטיקה, גבות, הסרת שיער ועוד.

 

את הלימודים ניתן להעביר בבית הספר לאסתטיקה ויופי יוליה סקול באווירה נעימה, מקצועית על בסיס כל המכשור המתקדם ביותר בעולם היופי והאתסטיקה לצד המרצים והמורים המובילים בתחום. קורס בניית ציפורניים, קורס איפור קבוע, קורס הרמת ו/או הלחמת ריסים, קורס עיצוב גבות, קורס הסרת שיער בשעווה, קורס קישוטי ציפוניים, מני פדי ועוד. כל המסלולים המועברים בבית ספר יוליה סקול הותאמו לדרישות הענף בישראל כך שניתן יהיה מיד בתום הלימודים להשתלב בתעשייה הן כפרילנסר עצמאי והן כששכיר. בית הספר יולי סקול הוקם כבר בשנת 1998 על ידי אשת העסקים המוכשרת יוליה גל אשר נמצאת היום במרכז העניינים בכל מה שקשור לחווית ספא עשירה, מקצועית ומפנקת. כל התכנים בקורס הן התאורטיים והן המעשיים מועברים על ידי אנשי מקצוע הטובים ביותר בתחום עם הקפדה על ידי מקצועי שישרת את התלמידים נאמנה כבר ביום העבודה הראשון. דגש על הגיינה, טכנולוגיה ושימוש בחומרים איכותיים הם הבסיס למקצועיות ששמה את בוגרות יוליה סקול למבוקשות לקבלת עבודה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש