CLEAN4U - הבית נקי הראש נקי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/12/2016 18:35 ● ערב ערב 2788
כולנו אוהבים ניקיון, אבל מי אוהב לנקות? ● צרו קשר עם 'קלין פור יו', והם ידאגו שהבית, הבניין, המשרד או העסק יהיו נקיים להפליא מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע
CLEAN4U - הבית נקי הראש נקי
CLEAN4U - הבית נקי הראש נקי

הרעיון להקים חברה שתעניק שירותי ניקיון מושלמים לאילת ולבאר אורה היה של קוסטה צ'רניאק שהבין שבאילת לא פשוט למצוא עוזרת בית ברמה או מנקים לעסקים, שכן אנשים עוזבים ומתחלפים ללא הרף בעיר, ולא אחת מוצאות עצמן נשים וגם בעלי עסקים ללא מנקים והחליט להקים את חברת 'קלין פו יו' שתיתן מענה לצורך הבלתי נגמר הזה. החברה החלה בקטן, ומהר מאד עברה השמועה מפה לאוזן, ומספר הלקוחות הלך וגדל מיום ליום.

החברה עוסקת בניקיון בתים פרטיים, דירות, מתחמי דיור, חנויות, משרדים, ומספר הלקוחות המרוצים הולך וגדל, שהרי בסך הכל מה רוצה הבן אדם? שהמטבח יהיה מסודר, שהאבק ינוגב ביסודיות, שהחלונות יהיו נקיים, שהארונות יהיו מסודרים, ושהכיריים והמקרר יהיו מצוחצחים והרצפה תבריק, ואת זה בדיוק מקבלים הלקוחות של 'קלין פור יו', שכן העובדים של החברה לא עושים חצי עבודה.

 

 

חברת 'קלין פור יו', אותה מנהלים מיכאל ואלכס, מעסיקה צוות גדול של מנקות ומנקים מקצועיים המאומנים לבצע את כל מגוון השירותים במהירות וביעילות רבה בכל שעה הנוחה ללקוח ולמספר הפעמים בשבוע בו הם נזקקים לשירות. את חומרי הניקוי והכלים מספקת החברה, והם מהטובים בתחום וידידותיים לאדם ולבעלי חיים. ל'קלין פור יו' יש צי של מכוניות בהן מוסעים העובדים למקום העבודה וממנו, וכך נחסכים מהלקוח קניית חומרי ניקיון וכלים וגם הדיון מי משלם למנקה דמי נסיעה. כמו כן אין דבר כזה ש"העוזרת הבריזה". אם המנקה הקבועה לא מגיעה מסיבה כלשהי, מגיעה מחליפה מקצועית לא פחות, שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. העובדים מבוטחים כולם על ידי החברה, ויש גם ביטוח למקרה שעובד נפגע וגם ביטוח על שבר בבית. החברה מתאימה עצמה לנוחות הלקוחות.

לקוחות משאירים את מפתח הבית או העסק בחברה ויודעים שהחברה תדאג שכשיחזרו הביתה או לעסק, ימצאו את המקום מבריק ונקי, ושהחברה אחראית לכך ששום דבר לא יעלם או יחסר מהמקום אחרי שעזבו אותו המנקים. התשלום סביר ונוח, והחברה מנפקת חשבוניות מס כחוק על שירותיה.

בנוסף לניקיון שוטף, מבצעת 'קלין פור יו' גם עבודות ניקיון אחרי שיפוץ, כולל פינוי הפסולת מן המקום.

עוד לא פתרתם את בעיית הניקיון בביתכם, בבניין, במשרד או בעסק? צרו קשר עם 'קלין פור יו' והסירו דאגה מלבכם.


קלין פור יו, כתובת: מרכז מור, קומה שנייה, משרד 39. פתוח: 08:00-18:00. טלפון ליצירת קשר: 0532823667. אפשר גם ליצור קשר דרך אתר האינטרנט: WWW.C4U-EILAT.CO.IL.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש