מיסטיקה

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/12/2016 11:39 ● ערב ערב 2790
אשמח לארח אתכם לשיחה נעימה, מדיטציה, טיפול בקריסטלים לאנרגיות חיוביות, פתיחת קלפים, ספר קדוש, תקשור, תפילה, קמע וברכה, הסרת עין הרע, וכל אחד יתרום לפי יכולתו.
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב.
אני פונה אלייך בדחיפות, כי עוברת עלי באופן אישי תקופה ממש רעה. הייתי אצל חברה לפני חודש בראשון לציון והיה אצלה ערב בנות לכבוד יום הולדתה. כשסימנו לאכול, היא הזמינה איזה מגד עתידות, מכשף, סליחה אבל הוא קישקש יותר שטויות מהגובה שלו. כל הבנות שתקו, אבל אני אמרתי לו בדיוק את מה שאני חושבת עליו, ואמרתי לו גם שאני אילתית ושאצלנו יש את לורד אריסטו, וכדאי לו להגיע אלייך כדי להבין איך עוזרים באמת לבני אדם. החברה שלי אמרה לי שהגזמתי ושהוא ממש נפגע, ועכשיו לא יהיה לי טוב.
לורד, מאז ועד עכשיו אלוקים שישמור מה עובר עלי. בן הזוג שלי אמר לי שהוא רוצה לעזוב אותי, בעבודה הייתה לי מריבה קשה עם הבוסית שלי, הבן שלי שבר יד במשחק, והיום הודיעו לי שאבא שלי במצב ממש קשה. האם יכול להיות קשר בין המקרים והאם יתכן שהוא קילל אותי בגלל הדברים הקשים שאמרתי לו?  אני כבר מבוהלת לחלוטין ורוצה להגיע אלייך בדחיפות. אתה באמת איש אלוקים שעוזר המון לכולם. בבקשה תבדוק ותברך אותי ואת כל המשפחה שלי.

●חמודה. לא תמיד חובה לומר את כל האמת בפנים, וגם אם כן, צריך להיות עדינים. לפי הקלפים אני רואה שהפה הזה שלך גם בעבר כבר גרם לך להרבה צרות ואת חייבת ללמוד לשלוט בו. וכן, אני רואה שהבחור באמת נפגע וכעס עלייך מאוד והקרמה עכשיו חוזרת ופוגעת בך. אני כאדם שכל כך אוהב ומאמין בשם אלוקינו, גם כשאני כועס אני מבקש לברך את האדם, כי כולנו רק בני אדם ולכולם יש רגעי חולשה וחובה עליינו להיות רוחניים ולדעת לסלוח. אבל לצערי, רוב בני האנוש לא נוהגים באנושיות ברגעי הזעם, ואז האנרגיה של הזעם הזה פוגעת ומאוד. 
מתוקה, אני כמובן אברך אותך ואת כל המשפחה שלך, אבל אני מציע לך גם להתקשר לאיש הזה דרך החברה ולבקש ממנו סליחה ואז תוך 40 יום הכל יחלוף.

●ומסר לכולם- באמת בבקשה גדולה, תשתדלו לא לפגוע ולהעליב אף אחד. ואם משהו לא ניראה לכם, תמיד אפשר או לא לומר כלום או לדבר בנועם. בהזדמנות זו אני מבקש גם להזכיר לכל האילתים שבית לורד אריסטו באילת פתוח תמיד לפניכם לקבלת ברכות אנרגיות חיוביות ויעוץ אישי וכל אחד תורם לפי יכולתו . ברוכים הבאים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש