הופ הופ טרללה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 20/12/2016 15:49 ● מה נשמע 475
180 אזרחים וותיקים, ילידי שנת 1936 חגגו בשבוע שעבר מסיבת יום הולדת משותפת לרגל הגיעם לגיל 80 ● ראש העירייה איחל לכל אחת ואחד מהם שהשליש הבא של חייהם יהיה מלא בכל טוב, שמחה, בריאות ונחת ● רב העיר, הרב יוסף הכט, ברך את כל הנוכחים באריכות ימים וחיים טובים ● היה שמייח
הופ הופ טרללה

חגיגת יום הולדת 80 המשותפת לתושבי אילת מתקיים זו השנה השמינית ביוזמת העירייה. הפעם התקבצו כולם ובאו למלון 'דן פנורמה'. במהלך האירוע נהנו האזרחים הוותיקים מארוחת צהריים חגיגית, באדיבות המלון, ומשירתם הנפלאה של אמיר חיים ולהקת 'המשפחה'. כמו בכל חגיגה הייתה גם עוגה, שנתרמה על ידי המלון המארח דן פנורמה. עוד התלוו לחגיגה בני נוער מאילת, המשרתים בשנת שירות בגרעין 'יחד', שליוו את הוותיקים במהלך החגיגה. התרגשות גדולה נרשמה, כאשר שולה קבלו, תושבת אילת וותיקה, חברה במועדון 'אור בלב' ברכה בשם החוגגים והכריזה: "אנחנו עוד צעירים". פנינה מנייה - רכזת מועדון 50+ מתנ"ס 'יעלים', ברכה את החוגגים בשם המשפחות, כשבין החוגגים הייתה גם אימה - מלכה סאלינס.  

 

 

לפני שמונה שנים, באירוע הראשון שהתקיים כחלק מהכרזת ראש העירייה על שנת הקשיש, הגיעו 20 חוגגים. מאז עולה מדי שנה מספר החוגגים, שעמד השנה על 180. בכל שנה נערכת החגיגה בחודש דצמבר, החודש בו חוגג העם היהודי את חג החנוכה ומציין את גבורות ישראל ובכל שנה מתקיימת החגיגה במקום אחר: במועדון חברתי לגיל הזהב, מתנ"ס קולייר, מתנ"ס יעלים, מתנ"ס שחמון, האגודה למען הקשיש, במתנ"ס בית רובין, במלון 'סי הוטל' והשנה במלון 'דן פנורמה'. את האירוע הפיקה גם השנה, מנהלת המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, מינהל שח"ק בעירייה, אמירה אדרי, המשמשת גם כיועצת ראש העיר לענייני אזרחים ותיקים, בשיתוף מזכירות העירייה. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש