סדנת שוקולד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/12/2016 14:54 ● ערב ערב 2790
סדנת שוקולד למסיבות יום הולדת, מסיבת רווקות, ימי גיבוש ומפגשי כיף בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים. אתר לגדול מציע מגוון רחב של מפעילי סדנת שוקולד. לפרטים היכנסו!
סדנת שוקולד

בימי הולדת או כל אירוע בו נדרשת הפעלה לילדים, "סדנת שוקולד" היא בחירה מקורית, יצירתית ובעיקר מתוקה. היא מתאימה לכל גיל ואפשר להתאים את השוקולד לכל מטרה ועניין.  החוויה שקיימת בסדנת שוקולד מתחילה כבר ברעיון. זו אטרקציה ליום הולדת מושלמת, הילדים פוגשים את חומר הגלם כבר בהתחלה וזה יוצר בהם הרבה עניין וסקרנות, הם רגילים לאכול אותו וכעת הם מביטים על כל המתיקות הזו מזווית אחרת. 


מי מעביר סדנת שוקולד?

 

כשמעוניינים בסדנת שוקולד צריך לקחת בחשבון שמדובר במפעיל ליום הולדת לכל דבר שמגיע עם ערך מוסף ומעביר סדנת שוקולד, כשהוא בעל ניסיון וידע רב בתחום. יש לו את הגישה הנכונה לילדים והסדנה מובנית בהתאם להפעלות לימי הולדת.   המפעיל מגיע עם כל האבזור הנדרש והחומרים שמספיקים לכולם. הוא יודע מניסיונו מה צריך הן לקישוטים והן להמסה של השוקולד, ויודע לנקוט בכללי הזהירות הנדרשים. המפעיל ליום ההולדת כאמור מנוסה בכל טקסי היום הולדת למיניהן והוא מגיע עם מערכת הגברה ומוסיקה מתאימה שתנעים האטרקציה ותשמח את ילד או ילדת היום הולדת, גם כמובן בטקס העוגה. 


סדנת שוקולד - חוויה חושית מענגת 

 

החוויה שהילדים יעברו מתחילה כבר בשלב הכניסה למתחם היום הולדת, הם יריחו ויפגשו את המטבעות המוזהבות והאיכותית וקוביות שוקולד בגדלים שונים, לאחר מכן בשלב ההפעלה הם יראו את השוקולד מומס ואתו יתחילו ללוש עם ידיהן כמו פלסטלינה, את השוקולד. הם יעצבו יקשטו במניין סוכריות וממתקים ויכינו יצירות מרשימות שייקחו איתם הביתה. זה לא מלכלך? אז זהו שכן! אבל אל דאגה גם לזה יש פתרון. כבר בשלב ההכנה אי אפשר להתאפק וטועמים מהשוקולד שנוזל וכל ההתעסקות הנעימה בו בהחלט דורשת ניקיון קצר אחרי. אבל מדובר בסדנה מקצועית שמוכנה ומגיעה מראש עם הביגוד הנכון לכל ילד וכל האבזור שנדרש. כך שהבית או כל מקום שבו תתבצע ההפעלה ליום ההולדת יחזור לקדמותו כמו בהתחלה. 
הפעלות ליום הולדת בבית או בכל מקום מסוג סדנת שוקולד תורמות מאוד לחיבור בין האנשים ומעלות אנרגיות חיוביות בין כולם. לא לשכוח לצלם את כל החיוכים המתוקים! סדנת שוקולד ליום הולדת, מסיבות רווקות, ימי גיבוש, חגיגות בר מצווה ובת מצווה זו בחירה מושלמת. אתר לגדול הוא אינדקס אטרקציות והפעלות המיועד למשפחות ולילדים ומרכז בתוכו אינפורמציה מקיפה אודות סדנת שוקולד. הסדנאות מתקיימות בכל רחבי הארץ ומותאמים לגילאים השונים ילדים ומבוגרים.

ניתן להתאים את סדנת השוקולד לקונספט הייחודי של האירוע שלכם. התקשרו עוד היום לטלפון מספר: 072-2211144 ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר רלוונטית לאירוע מושלם!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש