עורך דין צבאי צעיר או מבוגר – מה עדיף?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/1/2017 11:50 ● ערב ערב 2792
בכל תחום מקצועי שהוא, תמיד עולה השאלה מה עדיף בעל מקצוע רעב או בעל מקצוע עם ניסיון? השאלה נשאלת מתוך הנחה, שמי שיש לו ניסיון, יש לו כבר פחות רעב מאשר אדם צעיר, שזה עתה התחיל לעשות את צעדיו הראשונים בתחום וסביר להניח שהוא מאוד רעב להצליח ולהוכיח את עצמו.
עורך דין צבאי צעיר או מבוגר – מה עדיף?

אחד התחומים בהם אנחנו יכולים למצוא את השאלה הזאת נשאלת שוב ושוב, היא בתחום המשפט. לא מעט עורכי דין צעירים נכנסים למערכת, כולל בתחום בו אנחנו עוסקים ב-www.army.co.il, כלומר המשפט הצבאי, ואז עולה השאלה, האם עדיף לנו לגייס עורך דין צבאי צעיר ורעב, אחד שיש לו הרבה מה להוכיח ורוצה להצליח, או עורך דין צבאי שיש לו כבר ניסיון, הוא יודע את העבודה היטב, מכיר את התחום מכל זווית אפשרית, אך סביר להניח שאין לו מה להוכיח ולכן גם הרעב הוא לא מה שהיה קודם.

כפי שנוכל לראות מיד, יש השגות לכאן ולכאן בנושא זה, ואנחנו נתייחס לחלקן. מה שחשוב לומר הוא, וניתן לראות את זה גם ב-www.army.co.il, עורך דין צבאי חייב להיות גורם שאנחנו יכולים לסמוך עליו, מישהו שאנחנו מוכנים להפקיד את חיינו בידיו, לכן, זה לא משנה אם הוא צעיר או מבוגר, הוא חייב להיות מישהו שנוכל לסמוך שהוא יעשה עבורנו את העבודה.

 

רעב או ניסיון?

 

כשאנחנו בוחרים עורך דין צבאי צעיר, יש בכך יתרונות מסוימים כפי שניתן לראות ב-www.army.co.il. היתרון הבולט, כפי שציינו, הוא רעב, הוא רוצה להוכיח את עצמו, הוא ירצה לבנות דרך המשפט שלנו את הרזומה שלו, וזה דבר חיובי, כי זה אומר שיהיה חשוב לו להצליח. חוץ מזה, סביר להניח שלא יהיו לו הרבה לקוחות, אז יהיה לו זמן בשבילנו.

מה החסרונות? לפעמים חוסר הניסיון עלול להביא איתו חוסר ידע והוא עלול לפספס דברים שעורכי דין מנוסים לא יעזו לפספס. יכול להיות שהוא גם יהיה חסר ביטחון, וכשהוא ימצא את עצמו מול המערכת הגדולה, יכול להיות שהוא יתנהג ביראת קודש, כזו שתמנע ממנו לבצע דברים שיכולים לעזור לנו לנצח.

עורך דין מנוסה, מביא איתו לא מעט כפי שניתן להבין, עצם הניסיון, הידע, ההיכרות שלו עם המערכת, היכולת שלו להתמודד עם מצבים שונים. סביר להניח שעורך דין צבאי מנוסה, גם יש לו יותר עוזרים, יותר כוח אדם שיכול לעזור לו לפני ובזמן המשפט.

אך גם כאן, יש לא מעט חסרונות, למשל, יכול להיות שאין לו כבר מה להוכיח, בשבילו זה יהיה עוד משפט. זה לא דבר נעים לשמוע, אך זה אפשרי. כמו כן, ייתכן מאוד שעורך דין מנוסה, יש לו קצת יותר לקוחות מעורך דין צעיר, זה אומר שהזמן שהוא ישקיע בנו, יהיה נמוך יותר באופן יחסי. נקודה אחרונה, עורך דין מנוסה ירצה שכר גבוה יותר, מבחינתנו זה אומר עלויות כבדות יותר לפני ובזמן המשפט.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש