תיווך הדרום – אמינות מקצועיות ושירות ללא פשרות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/1/2017 17:24 ● ערב ערב 2793
מוכרים בית בחודש ינואר? ● תנו ל'תיווך הדרום' בלעדיות, והם מבטיחים לסגור את העסקה תוך 60 יום במחיר ריאלי ללא עמלת תיווך ● וכשב'תיווך הדרום' מבטיחים משהו - הם גם מקיימים
תיווך הדרום – אמינות מקצועיות ושירות ללא פשרות

’תיווך הדרום' בבעלות דבי ונחי אינדיק הוא עסק הפועל כבר 17 שנה, והוא ללא ספק אחד הוותיקים והידועים בעיר. המשרד חרט על דגלו 'שירות, אמינות, מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים' ואצלם זו לא רק סיסמה - ויעידו על כך לקוחות מרוצים רבים, החוזרים ל'תיווך הדרום' בכל פעם שהם רוצים למכור או לקנות דירה כדי לשדרג את מקום מגוריהם או לצורך השקעה. ל'תיווך הדרום' מאגר גדול של דירות יד שניה וניסיון רב בנושא משא ומתן, כך שיוכלו להשיג עבורכם את המחיר הטוב ביותר, בתנאים הנוחים ביותר, הן בקנייה והן במכירה. "רצוי וכדאי תמיד להתקשר עם משרד תיווך ותיק, ידוע ומוכר", אומר נחי ומוסיף: "כדי למנוע בעיות ועל מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות". 
בנוסף למכירה וקנייה, מתמחים ב'תיווך הדרום' גם באחזקת דירות ונכסים שנקנו לצורך השקעה ובמציאת שוכרים מתאימים לנכסים אלו.

 

שיווק פרויקטים של פרץ לוזון


'תיווך הדרום' משווקים את הפרויקטים של 'פרץ לוזון' שהחל לבנות באילת כבר בשנת 2008. 'תיווך הדרום' משווקים את שני הפרויקטים – 'פסגת הדקל' ו'הים האדום'.

 

פסגת הדקל


מתוך 81 קוטג'ים שנבנו ב'פסגת הדקל' מרביתם כבר אוכלסו. נותרו רק שני קוטג'ים במחירים מעולים שבכל אחד מהם שישה חדרים, 155 מ"ר בנוי נטו, שהכניסה אליהם תוך חמישה חודשים.

 

פסגת הים האדום


בפרויקט 'פסגת הים האדום', הממוקם במיקום הטוב ביותר ברובע שש, נבנו 56 יחידות מהן נותרו מספר מצומצם של קוטג'ים בני חמישה חדרים, 140 מ"ר בנוי נטו - הכניסה  תוך שישה חודשים. כמו כן נשארו גם מספר פנטהאוזים בני חמישה חדרים, 130 מ"ר נטו + מרפסת של 90 מ"ר, מהם נשקף נוף מדהים אל הים. כל אחד מהפנטהאוזים הוא בודד בקומה, ובבניין כולו חמישה דיירים בלבד .
בקרוב תתחיל חברת 'פרץ לוזון' בבניית שני פרויקטים נוספים. פרטים יפורסמו בהמשך.
'תיווך הדרום' ממוקם במקום נוח ונגיש ב'מרכז רכטר', יש באזור חניה בשפע, ואתם מוזמנים לבקר ולהתייעץ בכל נושא הקשור בקניה או מכירה של דירות יד שניה, או ברכישת דירות חדשות וכאלה שהן בשלבי בניה בפרויקטים של הקבלן 'פרץ לוזון'.


תיווך הדרום, מיקום: מרכז רכטר, טלפונים: 1800277677, 0537788978, שעות פתיחה של המשרד: א-ה 08:00-13:00 ו- 16:30-19:30, שישי 08:00-12:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש