טכנאי מזגנים מה כדאי לדעת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:26 ● ערב ערב 2793
המזגן הוא חלק בלתי נפרד מחיינו אם עד לפני כמה שנים מזגן היה נחשב למותרות היום הוא כלי חיוני לכל אחד ואי אפשר לעבור את עונת הקיץ בלעדיו.
טכנאי מזגנים מה כדאי לדעת?

אך כמו כל מכשיר חשמלי גם למזגן יש בלאי ולפעמים או יותר מלפעמים יש תקלות בתפקוד המזגן ואז אנו נדרשים את שירותיו של טכנאי מזגנים כדי לתקן לנו את המזגן.

אז לפני שאנו מתחילים כיצד יש לבחור טכנאי מזגנים חשוב שתדעו כי תמיד בעונת הקיץ מחירי התיקון של מזגן יעלו יותר מעונת החורף זה עניין של היצע וביקוש יש ביקוש גדול דווקא בעונת החורף לתיקון מזגנים לכן המחירים יהיו בהתאם. כמו כן יש הבדל בין האיזורים ברחבי הארץ אזור תל אביב הוא אזור הקרוב לים ובקיץ ישנה הרבה לחות המגיעה מן הים, אחד מהתפקידים של המזגן הוא לייבש את הלחות וכאשר גרים באזור שהוא לח במיוחד זה טבעי שהמזגן יתקלקל הרבה יותר מאזורים אחרים כיון שהמנוע מתאמץ הרבה יותר מאזור ללא לחות. לכן הדרישה עבור טכנאי מזגנים בתל אביב תהיה הרבה יותר גבוהה מאזורים אחרים.

לכן, תמיד כדאי לבדוק את המזגן ולעשות נסיון עוד לפני תחילת העונה כך אם ישנה תקלה במזגן נוכל לקרוא לטכנאי עוד לפני תחילת העונה ונחסוך הרבה כסף בעלויות תיקון המזגן.

 

מה חשוב לבדוק אצל טכנאי מזגנים?

 

רבים חושבים שמתי שהמזגן הפסיק לקרר בטח זו בעיה של בריחת גז ויש צור במילוי גז במזגן אמנם ישנם מצבים שמילוי גז יפתור את הבעיה למשך זמן מסוים  אך לא תמיד זו הבעיה למעשה המזגן הוא אמור להיות יחידה סגורה  ואטומה כדי שהגז לא יברח ואם ישנה בריחה של גז אז למעשה זה מראה על בעיה יותר  חמורה.

המזגנים של היום משוכללים מאוד ומגיעים עם שלל רכיבים אלקטרונים המפעילים אותם לכן טכנאי מזגנים אמור להיות יותר מסתם אחד שממלא גז במזגן ישנם כאלו שמתיימרים להיות טכנאי מזגנים וכל תקלה שהם נתקלים בה מיד הם מפילים את זה על מילוי גז במזגן.

טכנאי מקצועי אמור לעבור הדרכות וקורסים מדי כל כמה זמן על מנת להתעדכן בחידושים ובעידכונים של החברות המייצרות מזגנים.

בנוסף דיאגנוזה נכונה היא חצי פתרון של הבעיה או התקלה לכן חשוב לזכור כאשר רוצים לקרוא לטכנאי מזגנים יש צורך בטכנאי עם נסיון וידע על מנת שיוכל בנקל לתקן עבורנו את המזגן.

חשוב לקבל המלצות ולברר על הטכנאי עוד בטרם קוראים לו כדי שלא נצטרך להתמרמר ולחזור על הפעולה של תיקון המזגן כמה וכמה פעמים.

מקצוענות ונסיון הוא שם המשחק בתיקון מזגנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש