אמיר בירן

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 25/1/2017 15:08 ● ערב ערב 2795
אמיר בירן, למרות גילו הצעיר בין סוכני הביטוח, הוא סוכן ותיק ומנוסה, שברזומה שלו 17 שנות עבודה וניסיון רב. בשנת 2009 הפכה הסוכנות של אמיר לחברה בע"מ וקבלה הרשאת תאגיד ● הסוכנות עוסקת בכל שלושת תחומי הביטוח: חיים, רכוש ואחריות (אלמנטרי) וכן ביטוח ימי ואווירי העוסק בייבוא וייצוא, עבודות ימיות וכלי שיט ● בסוכנות מחלקה ימית באמצעות ברוקר בינלאומי, מה שמקנה לה יכולת רחבת היקף בתחום בזירות הארצית והבינלאומית
אמיר בירן

דרכו של אמיר לעולם הביטוח לא הייתה מובנת מאליה. רבים מסוכני הביטוח הינם ממשיכי עסק משפחתי. מסלול חייו של אמיר שונה לחלוטין. הוא נולד בדימונה אך גדל כקיבוצניק בקיבוץ משמר הנגב, לשם עברו הוריו. בצבא שירת אמיר כלוחם דובדבן (ובמילואים - כלוחם בלוט"ר אילת). אמיר הגיע לאילת לאבטחה בחברת קצא"א. כאן פגש לראשונה את דנה, מי שתהיה לאשתו ברבות הימים. לאחר קצא"א וקצת חו"ל, שב אמיר לתל אביב ושם התחיל הקשר שלו עם עולם הביטוח, דרך מודעה שפרסמה חברת הביטוח 'מגדל' בעיתון, לאיתור מועמדים ללימודי ביטוח, לרבות ליווי והשמה בסוכנויות הדגל של החברה. אמיר לא היה משוכנע שהמקצוע בשבילו, אך החליט לקחת את ההזדמנות ולרכוש מקצוע לחיים. ביום הראשון ללימודים, ראה כי כל הנוכחים הינם אנשים בפרק ב' של חייהם המקצועיים. רובם יוצאי צבא ושב"כ ואילו הוא, קיבוצניק שברזומה שלו רק ביטחון וטיול לחו"ל. טבעי היה שייסוג, אך אמיר ראה בכך אתגר והזדמנות להצלחה.

מסלול זה הוביל אותו לעבודה בסוכנויות הדגל של ענף הביטוח בישראל, שם רכש אמיר הרבה מאוד ניסיון ומקצועיות בעולם הביטוח והעסקים, באופן אשר לא יכול היה להירכש אחרת. 

האהבה לדנה השיבה את אמיר לאילת ויחד, בעבודה קשה וכיתות רגליים, בנו כזוג צעיר את דרכם למקום בו הם נמצאים היום - סוכנות ביטוח משגשגת המעסיקה צוות גדול, מקצועי ומיומן. אנשי הסוכנות, אגב, קוראים לעצמם "משפחה".

דנה ואמיר הם הורים לשלושה ילדים : סער, איתי ומאיה. 

דנה בירן היא אשת נדל"ן בזכות עצמה ומנהלת את עסקי החברה.

המשרד מנוהל על ידי עירית אסולין ויחד עם מירי, נטלי, מיכל, מורן, דקלה ורינת, מהווה הצוות "חוד חנית" מוכר ומוערך בעיר ובארץ.

מדוע שלקוחות יבואו דווקא אליך? שאלתי...

"אני רואה את המחויבות שלי כסוכן, לתווך בין הלקוח לחברות הביטוח בצורה שתעלה על ציפיותיו ותבנה אמון בינינו. לקוחותיי נמצאים בראש הפירמידה. האינטרסים והצרכים שלהם מובילים תמיד את הדרך בה יתנהל המשא ומתן מול חברות הביטוח. בעזרת הידע המקצועי והניסיון הרב שרכשתי, ביכולתי להרכיב לכל לקוח את הביטוח המתאים לו על פי צרכיו, כך שתחושות של תשלום חודשי קבוע לחברות הביטוח ללא קבלת תמורה, נמחקות כלא היו".


סוכנות ביטוח - אמיר בירן. כתובת: בית משרדי הממשלה קומה ב' ליד משרד הפנים, פתוח א-ה 08:00-16:00. טלפון במשרד 08-6344771,
מייל: desk@biran-insurance.co.il , אתר : www.biran-insurance.co.il.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש