השכרת רכב בחו"ל – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/1/2017 14:54 ● ערב ערב 2795
האופן בו ישראלים מארגנים את החופשות והנסיעות שלהם לחו"ל, עובר כל הזמן שינויים מרחיקי לכת. אם בעבר היה נהוג לבצע הכל דרך סוכן, הרי שכיום נהוג להזמין חלק מהמאפיינים לבד דרך האינטרנט, אם בעבר היה נהוג לערוך טיולים למספר יעדים בשביל לתפוס כמה שיותר, היום יותר ישראלים מעדיפים לטייל במדינה אחת במשך תקופה ארוכה, אם בעבר היה נהוג לישון אך ורק בבתי מלון בערים הגדולות, כיום אנחנו יכולים לראות לא מעט ישראלים שבוחרים להוזיל עלויות, דרך לינה אצל משפחות או בבתי מלון מחוץ לעיר.
השכרת רכב בחו''ל – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

השכרת רכב בחו"ל, היא אחד מהדברים אשר השתנו עם השנים, גם כן. בעבר ישראלים רבים העדיפו להשתמש בתחבורה ציבורית, אוטובוסים ורכבות, בשביל להגיע ממקום למקום, כיום יותר ויותר ישראלים, בפרט צעירים, מעדיפים לפנות אל סוכנות השכרת רכב, ולשכור כלי רכב שיעמוד לרשותם במשך כל תקופת הטיול שלהם.

השכרת רכב בחו"ל היא משתלמת יותר מאשר שימוש בתחבורה ציבורית, מאחר וזה חוסך זמן, חוסך עלויות במקרים רבים וכן מאפשר להגיע אל מקומות שתחבורה ציבורית, אוטובוסים או רכבות לא יכולים להגיע אליהם. חשוב לומר עוד, שכיום ניתן למצוא שירותי השכרת רכב לא רק במקומות שנחשבים מוקדי משיכה לתיירים ולא רק בערים גדולות, מה שמאפשר לישראלים להגיע גם אל יעדים קטנים, לכאורה, ולשכור שם רכב לחלק מסוים של הטיול ולא לכל הטיול, במידה והם מעוניינים בכך.

לפני שנסביר כיצד משכירים רכב בחו"ל בצורה נכונה חשוב לומר, לפני שמחליטים אם, מתי והיכן להשכיר רכב, יש לוודא קודם, שיש מי שיהיה מוכן לנהוג במשך הטיול (עדיף יותר מנהג אחד), יש לעשות ביטוח מתאים וכן יש לבדוק מה הם תנאי הדרכים ואופי תרבות הנהיגה במקום. יש מקומות שאנחנו, כישראלים, נתחבר אליהם מהר מאוד, ויש מקומות שנתקשה למצוא את עצמנו נוהגים שם.

 

השכרת רכב בחו"ל – טיפים להשכרה נכונה

 

ראשית, השכרת רכב בחו"ל, יכולה להתבצע מהארץ. לא צריך לחכות עד שמגיעים למקום היעד בשביל לשכור רכב. ניתן לפנות לסוכנות בישראל ולבצע את ההשכרה דרכה, כמו כן, ניתן לבצע את ההשכרה דרך האינטרנט. חברות רבות בישראל עובדות עם סוכנויות השכרת רכב בחו"ל ובמקרים מסוימים מדובר על חברות בינלאומיות שמחזיקות סניפים בישראל.

שנית, ניתן לשכור כלי רכב מסוגים שונים, החל מכלי רכב משפחתיים, ג'יפים ועוד. הכל שאלה, מהו היעד אליו נוסעים, מה סוג הדרכים בהם משתמשים, כמות הנוסעים ברכב ומה הצרכים שלהם.

שלוש, ניתן לבחור לא רק את סוג הרכב אלא גם את האלמנטים שהוא יכלול, GPS, מושב לתינוק, גגון, מתלה לאופניים ועוד. כל אחד מהדברים הנ"ל, ניתן לבקש בעת ההשכרה ובכך ליהנות מכלי רכב עם כל מה שצריך לנסיעה נוחה ובטוחה.


חדשות אילת