הלל פרויקטים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/1/2017 18:38 ● ערב ערב 2795
חברת 'הלל פרויקטים' בבעלות אלירן קיימת מזה שנים רבות ונותנת מענה בעזרת עשרות עובדיה לשוק המוסדי והפרטי
הלל פרויקטים

חברת 'הלל פרויקטים' בבעלות אלירן קיימת מזה שנים רבות ונותנת מענה בעזרת עשרות עובדיה לשוק המוסדי והפרטי בתחומים הבאים: 

אחזקות מבנים, מוסדות ובתי דירות - ניקיון ותחזוקה. כך שאם אתם רוצים שקט נפשי למשל בנוגע לבניין בו אתם גרים, אתם יותר ממוזמנים לפנות אל 'הלל פרויקטים', ועובדי החברה כבר יבצעו עבורכם את עבודות הנקיון והתחזוקה, גם של המעליות, החלפת מנורות, תיקונים וכו' באופן שוטף ומקצועי, ביסודיות, בשימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר ועם עמידה בלוח זמנים שנקבע בין החברה ללקוח, כך שללקוח נותר רק לשלם את דמי ועד הבית בהוראת קבע או בצ'קים ולא לדאוג יותר. יתרון בולט של החברה - הוא גביית התשלום בסוף כל חודש, כלומר לאחר שהעבודה בוצעה.

תחום נוסף בו נוגעת החברה הוא תחום הרחקת היונים, שהרי ידוע שריבוי היונים במוסדות ובבניינים מביא ללכלוך רב ואף למחלות. בידי החברה כל הכלים והפתרונות המתאימים בדיוק לבעיה הספציפית של הלקוח לשביעות רצונו. נקיון חלונות גובה הוא תחום אחר בו עובדת החברה. בין השיטות בהן משתמשים ב'הלל פרויקטים' בשני התחומים הללו - גם עבודה בעזרת סנפלינג - המאפשרת הגעה בטוחה ונוחה עם מינימום הפרעה לסביבה.

חברת 'הלל פרויקטים' עוסקת גם באספקת כח אדם לענף הבניה, לקבלנים כמו 'האחים אוזן', 'גיא לי' ועוד, כאשר באמתחתה עשרות עובדים מקצועיים וחרוצים עם נסיון רב שנים בתחום.

מעוניינים במנקה באופן קבוע לדירה/בית/עסק/משרד שלכם, נקיון שוטף, אחרי שיפוץ או מעבר או בכלל? לחברת 'הלל פרויקטים' הפתרונות - בעזרת מנקים/ות שיעשו את העבודה עבורכם (כל מה שתחפצו בו - אפילו קיפול כביסה) על הצד הטוב ביותר ובעזרת חומרי הנקיון האיכותיים בשוק.

החברה עוסקת גם בשיפוצים. 

חברת 'הלל פרויקטים' חרטה על דגלה: נסיון, מקצועיות, יושר ואמינות, עמידה בלוח זמנים ושירות.


ליצירת קשר: 050-7277827. חפשו אותם בדף הפייסבוק הלל פרוייקטים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש