איך בוחרים מחטב? סוגי מחטבים: תחתון מחטב, מחטב בטן וכו'

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/2/2017 10:30 ● ערב ערב 2796
אנחנו רוצות להיראות חטובות כל הזמן, ובעיקר באירועים חגיגיים שאליהם אנחנו מגיעות בשמלה חדשה ונוצצת. מצד שני, אין לנו את הזמן לדאוג לפעילות גופנית מסודרת וגם אם כן, מותר לנו לחרוג מפעם לפעם וליהנות ממנת ג'אנק פוד איכותית או משבוע נטול אימונים. הבשורה הטובה היא שגם אם סיימת את תקופת החגים עם 2 קילוגרמים עודפים וגם אם את פשוט רוצה להיראות חטובה יותר, יש דרך טובה ופשוטה לעשות זאת זה. אז איך בעצם בוחרים מחטב, ומה האופציות הפרושות בפנייך?
איך בוחרים מחטב? סוגי מחטבים: תחתון מחטב, מחטב בטן וכו'

 

סוגי מחטבים

 

נתחיל מהיכרות עם האפשרויות השונות, ובראשן המחטב המלא, זה לא חותך את הגוף באף נקודה, מה שמעניק תחושה של גוף חלק וחטוב לכל אורכו. במקרים רבים ניתן להצטייד במחטב שכולל גם חזייה, אם כי לא תמיד מומלץ לבחור בו, שכן את החזייה עדיף להתאים באופן ספציפי. אפשרות נוספת שעומדת לרשותך היא מחטב מותן שדואג לאזור הבעייתי מבחינתן של נשים רבות. האשליה (הנחשקת) של מותן צר מושגת בקלות באמצעות המחטב הזה, שמאפשר ללבוש שמלות צמודות וחצאיות שעשויות להדגיש את המותניים, ומי שרוצה לחטב גם את הישבן באותה ההזדמנות יכולה לעשות את זה עם תחתון מחטב.

 

מחוך או חגורת בטן

 

שני פריטים נוספים שעוזרים לנו להשיג מראה מחוטב יותר הם חגורת הבטן, זו שמעניקה לנו צורה צרה ומלטשת את גזרת הבטן והמותניים, והמחוך שמלטש את הגזרה בכללותה, אם כי הוא מוכר בעיקר כפריט לא-מאוד-נוח. מצד שני, המחוכים שיוצרו בשנים האחרונות סקסיים ומרשימים יותר, מה שעוזר לתחושה האישית קצת יותר. כפי שאפשר להבין, המגוון הוא בהחלט רחב למדי, והאפשרויות רבות, ומכאן שהדרך הנכונה ביותר לבחור מחטב שמתאים לך ולמבנה גופך הוא לקבל כמה החלטות מקדימות. ראשית, זהי את האזורים שתרצי לטשטש, או את הנקודות שבהן חשוב לך להתמקד. שנית, אם את יודעת איזו חצאית או שמלה צפויות להילבש מעל המחטב רצוי שתביאי אותן איתך למדידות.

 

בוחרים מידות

 

הכלל החשוב ביותר הוא למדוד, תמיד, גם אם אין לך זמן וגם אם את מעדיפה לרכוש דרך האינטרנט. זוהי נקודה קריטית משום שרק אם תמדדי מראש תדעי האם המחטב נוח ובעיקר האם הוא קל ומאפשר לך לנשום ולזוז באופן טבעי. בנוסף, התחילי ממדידת מחטב במידה הקטנה משלך. אם הוא יהיה קטן, תוכלי להתחיל להעלות את המידה באופן מדוד וזהיר, אבל מחטב צר יותר יעניק לך גזרה צרה וחטובה יותר, מה גם שבדים נוטים להתרחב ולכן רצוי להתחיל ממידה קצת יותר קטנה, בהנחה שהיא נוחה ולא לוחצת מדי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש