זודיאק

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/2/2017 11:36 ● ערב ערב 2797
תחזית אסטרולוגית לתאריכים שבין ה-9-15/2/17
זודיאק
תחזית אסטרולוגית לתאריכים שבין ה-9-15/2/17

מזל טלה


זקוקים יותר מתמיד למנוחה. אתם עדיין חווים את הבלימה הפתאומית כמעט בכל התחומים. אנרגיה המלווה בהרגשת עייפות. התחום הזוגי מעורפל. אתם כה משוועים לאהבה אך מצפים לקבלה כשגבכם מופנה אליה. פיתחו את זרועותיכם וליבכם ותבינו שהיא שם. הרצון לפעול לבד מתנגש עם דרישות המערכת בתחום הקריירה.


 

שור


תתכן תחושת נסיגה. דבר העלול להקשות עליכם בהתנהלות היום יומית ולעכב דברים חשובים בעבודה ובלימודים. השתדלו להיות ברורים ולא לאבד סבלנות. תקופה טובה להתחבר לדמיון ולהוציא רעיונות יוצאים מן הכלל. בתחום הרומנטי ועם בני הזוג היחסים עשויים להתעלות ולעבור שדרוג משמעותי.


 

תאומים


זהו זמן חינני ושקט יותר מקודמיו. שבוע שבו אתם מוצאים עצמכם תומכים מאוד באדם קרוב ומסייעים בידיו להגיע למסקנות הנכונות.
בתחום הזוגי, תתכן תחושה עזה של לחץ וצורך בשינוי. שאיפה לאנרגיה חדשה וצעירה. לפתע בני הזוג  עלולים להיראות לכם כבדים.


 

סרטן


הרצון לפעול ולעשות למען עצמכם חזק ולא מאפשר כל כך שיתוף פעולה עם גורמים אחרים. עבורכם זהו שבוע נכון לרכוש בו דבר מה שאביתם לו זמן רב. יש משיכה למותרות ודברים איכותיים. 


 

אריה


אתם עדיין על אותה אנרגיה טובה ושקטה. כהרגלכם, ממעטים בדיבור, מבלים הרבה מחוץ לבית ואתם מוצאים זמן לכל דבר מחוברים לאנרגיה של הנאה בילויים וכייף, אנרגיות של תשוקה ואהבה. יתכן אף מהפך בתחום הרומנטי.


 

בתולה


הימנעו מקנאה ורכושנות העלולים להרחיק. אחרי תקופה מתישה של חוסר יכולת להחליט כפי שאופייני לכם כל כך. השבוע תוכלו להחליט בקלות ולפעול בהתאם. צפו לקבל מידע או רמז למשהו שיוביל אתכם משמעותית בהמשך דרככם למסלול שונה מזה שבחרתם עד כה.


 

מאזניים


האווירה עם בני הזוג והשותפים סוערת עדיין אך צפו לבשורות טובות. אתם מעיזים יותר לקראת סוף השבוע ויתכן שתחליטו לקדם מערכת יחסים למקום מחייב יותר. זה יקרה בכל מקרה, חשוב שתנסו להסתגל למצבים חדשים ולא לכפות את רצונכם. סלקו מלבכם הססנות, בלבול ופחד. 


 

עקרב


הדברים אצלכם מסתדרים על הצד הטוב ביותר. מבחינה כספית מצבכם עשוי להשתפר השבוע. כלכלית אתם מתקרבים לתקופה טובה ומתחילים לראות תוצאות בעקבות השינויים של התקופה האחרונה. בתחום הרומנטי יש תחושה של התעלות והארה.


 

קשת


הרצון לפרוץ קדימה בתחום הקריירה חזק במיוחד השבוע, אך אתם עלולים להיתקל בהרבה התנגדות וחוסר שיתוף פעולה מצד גורמים אינטרסנטיים. בבית הזוגיות לא מעט אי הבנות וחילוקי דעות. זה הזמן לעבוד על מיומנויות התקשורת שלכם. 


 

גדי


לאלו שכבר נמצאים באהבה, שבוע נפלא צפוי לכם, מאופיין בבחינת השטח וחיפוש אחר אהבה. התחום המקצועי עשוי להשתפר ולהוציא החוצה יכולות שלא הייתם מודעים להם. חשוב שבמהלך השבוע תשתפו פעולה בתחום המקצועי. 


 

דלי


מילת המפתח עבורכם הינה מגע. אתם זקוקים לחום ולקרבה. שבוע מאוד חזק בכל מה שקשור ליחסים אינטימיים. תכניות לטיול יתגבשו השבוע והמסלול יתגלה כמיוחד. אנרגיות חושניות.



 
דגים


ישנה הטבה אנרגטית במערכות יחסים ושותפויות מכל סוג שהוא. נדרש מכם ומבן הזוג שינוי בדרך שאתם מתקשרים בתוך מערכת היחסים.  בעבודה תתכן ביקורת כלפי הממונים . יש לא מעט חילוקי דעות ומאבקים. 


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש