סאנריו - המקום המושלם לכל אירוע קטן

מאת: אביבה דקל ● צילום: זוהר רביבו ● 8/2/2017 11:43 ● מה נשמע 482
"השמחה שלכם היא המצווה שלנו", זה המוטו של 'סנאריו', והם מתכוונים לכך מכל הלב ● את מועדון האירועים 'סנאריו' פתח נתנאל אסולין, איש בידור והפקות בכל רמ"ח איבריו, המוכר באילת משנות פעילות רבה בתחום ההפקות ● המקום נמצא בקומה הראשונה של 'בית אלמוג', והוא שונה מכל אולמות האירועים שהכרתם עד היום ● שווה קפיצה
סאנריו - המקום המושלם לכל אירוע קטן

ב'סנאריו' מתמחים באירועים של עד 120 חוגגים. מה שמבדיל בין 'סנאריו' ובין אולמות אירועים ואולמות בבתי מלון היא העובדה שאפשר להתאים אותו בדיוק לכל אירוע ואירוע.'סנאריו' הוא מקום מושלם לערבי גיבוש, מתאים למסיבות רווקים ורווקות, לחוגגים יובל, לחתונות בר/בת מצווה וכל מסיבה אחרת, אבל כשזה מגיע לימי הולדת לילדים - אין ל'סנאריו' מתחרה בשוק.

 

יום הולדת לכל גיל


ימי הולדת הם התמחות מיוחדת עליה שמים ב'סנאריו' דגש. כל ימי ההולדת מותאמים התאמה מלאה, בין אם מדובר בימי הולדת לקטנטנים או  לילדים גדולים יותר וגם לבני העשרה. ב'סנאריו' יארגנו לכם ימי הולדת לילדים בני שנה, חמש, שמונה וגם אירועי קונספט, כמו ימי הולדת שש עשרה - SWEET SIXTEEN או ימי הולדת שמונה עשרה -  FULL MOON PARTY  בהם מתאימים את האטרקציות, התפאורה, המזון ואת כלי ההגשה וצורת ההגשה לקונספטים אלה. גם חגיגות ימי הולדת למבוגרים בכל הגילאים מארגנים כאן  - וכל אירוע מותאם בדיוק לצרכי הלקוח - לכל אחד לפי טעמו ובהתאם לתקציב העומד לרשותו. כל אירוע מתוכנן ומסוכם על ידי צוות המקום בשיתוף עם חתני השמחה הצעירים ועם ההורים. 


גם חגיגות בר/בת מצווה תוכלו לחגוג ב'סנאריו'. הורים לילדי בר/בת מצווה מגיעים למיטל דהן, מנהלת השיווק של 'סנאריו' ומסבירים שאינם רוצים להשקיע הון עתק באירוע לילד כי הילדים רוצים לטוס לחו"ל במקום אירוע רב משתתפים, והם מחפשים מקום קטן שיתאים למסיבת בר/בת מצווה לילדים בלבד שתהיה יפה, כייפית, מהנה ומתאימה לילדים, ולא עוד אירוע ענק שהילדים בו הם שחקן משנה. 
 "אצלנו מקבלים במקום הפורמט הזה שבני נוער לא ממש מתחברים אליו", מספרת מיטל, "אירוע  במתחם V.I.P  לילדים ונוער המכוון כולו לטעמם, עם גימיקים שמדברים אליהם כמו: מסכי משחק של 'אקס בוקס', 'פלייסטייישן', שולחנות סנוקר וביליארד, כדור סל ולבנות קליעת צמות, איפור גוף בצבעי אולטרה, איפור פנים ועוד. המוסיקה, התפריט, התפאורה של המועדון וההופעות, גם הן מותאמות לגילם של החוגגים. לרשותנו עומד צוות של מנחים המתמחים באירועים לגילאי העשרה, שינהלו את האירוע במקצועיות ובאהבה ויעשו הכל כדי שחתני השמחה וחבריהם ייהנו מכל רגע". 

האוכל כשר, המחירים ללא תחרות ומותאמים לתקציב העומד לרשות הלקוח, והאירועים תמיד מוצלחים - אירועים שממשיכים לדבר עליהם הרבה אחרי שהסתיימו. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם מיטל דהן ותשמעו מה יש ל'סנאריו' להציע לכם.​ 


טלפון ליצירת קשר- 054-6781581 
כתובת: בית אלמוג , התנאים 4
המשרד: פתוח  בימים א'-ה' 09:00-13:00, אבל ב'סנאריו' זמינים בטלפון בכל שעה. חפשו אותנו בפייסבוק


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש