Beatles dance bar - ביטלס דאנס בר

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/2/2017 12:52 ● ערב ערב 2797
ביום חמישי, ה-16/2/17, פותח ה'ביטלס דאנס בר' את שעריו בפתיחה חגיגית אחרי שעבר שיפוץ מסיבי, ואתם מוזמנים לחגיגה
Beatles dance bar - ביטלס דאנס בר

אחרי חמש שנים בהן מנהל אליהו כץ את המקום ואחרי שעברו בו עשרות אלפי חוגגים, נסגר המקום לשיפוצים וביום חמישי הקרוב, יפתח את שעריו מחדש לחגיגה מתוקשרת שמזה זמן רב לא חוו באילת. במקום הוקמה תפאורה מושקעת מדהימה, יהיו רקדניות, מתופפים ודאבל D.J  מפורסמים שיוטסו לאילת במיוחד כדי להרים את המקום. המקום יפתח את שעריו ב- 22:00 לקוקטייל אקסקלוסיבי  למוזמנים, והחגיגות יימשכו עד אור הבוקר, ומצפה לנו ערב סוער במיוחד. אורחים מכל רחבי הארץ כבר אישרו את בואם, ביניהם ידוענים שאת שמם נאסר עלינו לפרסם.

מספר המקומות מוגבל, מומלץ להזמין מקום מראש כי ערב שכזה אסור להחמיץ. טלפון להזמנת מקומות: 0528242918.

אליהו כץ, אחד משני הבעלים של המקום, הוא רווק מבוקש בן 27 שהגיע לאילת לפני שש שנים. ל'ביטלס בר' הגיע אחרי מספר חודשים, ומאז הוא כאן. לאחר חצי שנה של ניהול המקום, הפך אליהו לשותף במקום. ב- 2015, עבר ה'ביטלס' מהפך עם כניסתו של רועי חזן בן ה- 25 כשותף במקום, ומאז הם דוהרים קדימה ביחד. 

את הקונספט הראשון של ה'ביטלס בר' הביאו מייסדיו מחו"ל ומשך שנים הפעילו אותו כבר-מסעדה. במהלך השנים, הפך ה'ביטלס בר' לדאנס בר החזק באילת, עם מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בארץ, והוא ידוע בליינים שונים של בידור כמו לדוגמה: ערבי קריוקי, ערבי סלסה, ערבי קונספט, לדוגמה ערבי פול מון כמו אלה הנהוגים בתאילנד, עם תפאורה, צבעי גוף זוהרים ועוד. 

אחרי חמש שנים בהן חגגו ב'ביטלס בר' עשרות אלפי חוגגים, החליטו הבעלים שהגיע הזמן למהפך והבטיחו שלכשייגמרו השיפוצים, תתחיל שוב החגיגה ב'ביטלס בר'. הבטיחו והם גם מקיימים. הפתיחה החגיגית הרשמית תהיה כאמור ביום חמישי ה- 16/2/17.


Beatles dance bar, כתובת: מרכז תיירות, מפלס אמצעי, מול 'באגט דולפין' ו'קלאב הוטל'. טלפון: 0528242918. פתוח: כל ערב משעה 22:00 עד 04:00. חפשו אותנו בפייסבוק


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש