תרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/2/2017 15:19 ● ערב ערב 2799
כל אירועי התרבות באילת 23.02-01.03.2017
תרבות
כל אירועי התרבות באילת 23.02-01.03.2017

 

מועדון הסרט הטוב : טרומן – חברים  עד הסוף

 

חוליאן, שחקן תיאטרון מוערך, גר במדריד עם כלבו הנאמן טרומן ומתמודד עם רגעים קשים בחייו. כאשר חברו הטוב תומאס המתגורר בקנדה מחליט לבקר אותו במפתיע לארבעה ימים, שני חברי הילדות משלימים פערים בזמן קצר. במהלך הזמן שלהם יחדיו יבינו השניים שהביקור הנוכחי יהיה כנראה מפגשם האחרון.

זוכה פרס גויה (האוסקר הספרדי) לסרט הטוב ביותר בשנת 2016.

יום שלישי, 28.2.17, בשעה 18:45, ב'תיאטראות אילת'.


 

אופרה בקהילה - חליל הקסם

 

עיריית אילת, מינהל שח"ק ורשת המתנ"סים אילת מציגים במסגרת פרויקט 'נותנים במה' של משרד התרבות והספורט 'חליל הקסם' - וולפגנג אמדאוס מוצרט בביצוע האופרה הישראלית ותושבי אילת

לראשונה השנה לצד שפע פעילויות תרבות, זכתה העיר אילת להשתתף ב'אופרה בקהילה' כחלק מפרויקט 'נותנים במה' של משרד התרבות והספורט, בתמיכה של העירייה ורשת המתנ"סים. על הבמה יעלו יחדיו 230 תושבי אילת בשיתוף זמרים ונגנים מהאופרה הישראלית, שיבצעו ביחד את האופרה 'חליל הקסם'. משך שלושה חודשים ביצעו 230 תושבי אילת בגילאי 7 עד 70, חזרות בהנחיית האופרה הישראלית ובליווי מתנ"ס 'בית רובין' בניהולה של מיכל עוזיאל. כך נזכה לראות על הבמה כישרונות מופלאים מקרב מגמת המוסיקה והמחול של בית ספר התיכון ע"ש 'בגין', בית הספר למחול מתנ"ס 'קולייר', מרכז המוסיקה אילת, מקהלת בית ספר היסודי 'אופיר', מקהלת 'צלילי המדבר', להקת 'רונדו', ריקודים סלונים וריקודי בטן של מתנ"ס 'בית רובין' ועוד.

כניסה: 10 ₪.

כרטיסים במתנ"ס בית רובין 6301710 שלוחה 1

יום ב', 26.2.17 ויום ג', 27.2.17  בשעה 20:00 ב'תיאטראות אילת'.


 

ערב הפרשת חלה "משנכנס אדר מרבין בשמחה"

 

בשיתוף 'אל עמי' והמחלקה לזהות יהודית בחברה למתנ"סים בהשתתפות אמן אורח.

יש להביא קערה גדולה, נפה ו-2 קילוגרם קמח.

כניסה: 20 ₪, כולל ארוחה חלבית קלה.

יום א', ל' שבט, 26.2.17  בשעה 20:00 במתנ"ס 'שחמון'.


 

שעת סיפור לגילאי 4-7 : 'אי הגרביים האבודים' / קרבסי שושנה

 

מספר: סער צברי.

כניסה: 10 ₪.

יום ג', ב' אדר, 28.2.17  בשעה 17:00 בספריה העירונית.


 

 

המלצת ספר: ניצוצות החיים / איריס טוכבנד

 

תשוקה לחיים טובים ובריאים יותר

"כל אדם הוא מתנה ארוזה בתוך החיים שלו. השתמשו בחייכם בצורה הטובה ביותר עבורכם. נצלו אותם עד תומם" (ע"מ 153)

"כששואלים אותי: 'כמה זמן כתבת את הספר הזה?' אני עונה: 'כל חיי'. בספר זה נמצאות המחשבות שלי, האמונות שלי, ההוויה שלי", כך פותחת איריס טוכבנד את ספרה 'ניצוצות החיים' ( בהוצאת 'אופיר ביכורים'), העוסק בתשוקה לחיים טובים ובריאים יותר, בהתמודדות עם היצר הטוב ועם היצר הרע, באהבה, בזוגיות, במשפחה, בילדים ובכל מה שבין לבין במטרה אחת: העצמה אישית, יצירת חיים מלאים ומספקים, מיצוי העצמי ויצירת עתיד טוב יותר עבור כל אחד מאיתנו ועבור האנושות בכללותה.

בקלילות, בהומור ובפשטות, בגובה העיניים, היא מספרת על חייה, על התמודדותה במשברי החיים ומגישה עצות ותובנות כצידה לדרך עבור כל אדם החפץ באיכות חיים טובה עבור עצמו ועבור יקיריו. ספרה מתובל בסיפורים קצרים, אלו שקראה במהלך חייה ואלו שסיפרו לה מכריה, להמחשת יכולתנו להפיק יותר ממסלול החיים שלנו.

"אדם יכול להיות כל מי וכל מה שהוא רוצה. ראשית כל הוא צריך לרצות ולאזור אומץ, להתחיל מאפס וליצור תפיסות עולם שונות, אחרות", היא כותבת על סמך סיפור חייה המציג כיצד אפשר להתרומם כעוף החול וליצור את עצמנו מחדש.

איריס היא מאמנת אישית המסייעת למתמודדים עם תהליכי שינוי בתחומי חייהם לטובת הובלה לצמיחה, להתפתחות וליצירת שביל המוביל להזדמנויות ומאפשר התבוננות על המציאות בזוויות שונות ליצירת תוצאות אפקטיביות, חיוביות ויצירתיות. הספר נכתב כמה שנים לפני שהחלה לעסוק בתחום, וחזונו אכן מוצא ביטוי ממשי במסלולה כמאמנת אישית.

לספר מתווספת ערכת התבוננות ועבודה עצמית המותאמת לתכניו. זו מאפשרת הזדמנות לכל אחד להשקיף על חייו מהצד, לשאול שאלות ולגלות כיצד באים לידי ביטוי אלמנטים שונים בחייו במגמה לשפרם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש