עיצוב מטבח כפרי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:04 ● ערב ערב 2801
המטבח הכפרי הוא אחד מהמטבחים האהובים במיוחד בארץ ובעולם. המטבח הכפרי מחזיר אותנו למקום רך, ועדין, לבית של סבתא, לריחות האוכל של אמא, למשפחתיות, וקסם, ואהבה, נוף מהחלון, וריח אוכל טעים על השולחן.
עיצוב מטבח כפרי

המטבח הכפרי מתאפיין בצבעי עץ, וצבעוניות עדינה ורגועה, בשילוב אביזרים, ומראה של חיים במטבח, דלתות זכוכית על ארונות עליונים, מדפים פתוחים, וחפצים שמוצגים על השיש, ועל השולחן המרכזי.

 

מרכז המטבח

 

מרכז המטבח במטבח הכפרי הוא השולחן, עליו נסובה כל המשפחה, לאכול, בו יושבים לדבר, ולעבוד. שולחן המטבח הוא המקום המרכזי במטבח. עיצובים עדכניים של מטבחים כפריים הפכו את שולחן המטבח הכפרי לאי מרכזי, עליו חיפוי שיש או בוצר גדול ומרשים. זהו עוד מקום אחסון, למי שזקוקים למקום כזה במטבח, וגם מקום עבודה נוח גדול ומרווח.

 

התקנת מטבח כפרי

 

התקנת מטבח כפרי נעשית על ידי אנשי מקצוע. ראשית, יש להכין את עבודות החשמל והאינסטלציה למטבח החדש. אינסטלטור למטבחים, מבצע עבורכם את ההכנה לברזים, ואת הכנת תשתיות הביוב לכיור, ולמדיח. לאחר שהאינסטלטור סיים את עבודתו, ניתן להיכנס ולהתחיל להתקין את המטבח. ראשית יותקנו ארונות תחתונים ועליונים, ואז שיש, וכיורים במידה ויש צורך להתקין גם אי, הוא יעשה בשלב זה. לאחר התקנת ארונות המטבח והשיש, יש להזמין שוב את האינסטלטור לחיבור ברזים ולחיבור מערכת הביוב ולהפעלתה במטבח. כדאי וחשוב שאנשי המקצוע יתאמו בניהם את העבודה כדי למנוע תקלות, ולהתקין את המטבח שלכם במהירות וביעילות, ללא נזקים ועיכובים.

 

עיצוב מטבח כפרי

 

עיצוב המטבח הכפרי מקבל בכל משפחה טוויסט מעט אחר, המטבח הכפרי צריך להתאים למראה הכללי של הבית. אם בחרתם בית בגוונים בהירים, מטבח כפרי בהיר ישתלב בו בצורה מושלמת. מטבח כפרי בצבעי עץ, מתאים למשפחות שאוהבות את צבע העץ והטקסטורה המיוחדת של העץ המלא. בכל עיצוב מטבח, כפרי, קלאסי או מודרני, חשוב לשמור על עקרונות העיצוב, שמתייחסים לנוחות השימוש במטבח, ולשמירה על מרחב תזוזה נוח בין הכיור, לכיריים ולמשטח העבודה, כאשר יש נוחות באזור זה, קל להשתמש במטבח.

http://kitchenpt.com/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש