לוחות גבס- להחזיק חזק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:05 ● ערב ערב 2801
הגבס הפך להיות הקיר הנבחר אצל השיפוצניקים בעולם, ניתן לראות בשנים האחרונות את הגבס גם בשיפוצים בארץ, מיהו הגבס שהפך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית?
לוחות גבס- להחזיק חזק


הכול לפניכם


 

גבס בבחירה

 

לוחות גבס הפכו להיות אמצעי הבניה המועדף בעולם המודרני, מהירות הבניה בו והאפשרויות הרבות שקיימות היום בשוק גרמו לכך שהשימוש בלוחות הגבס כקיר החליף כבר מזמן את קירות הלבנים שהיו מקובלות בעבר לשמש כמחיצה, קירות הגבס מהוות מחיצות במקומות מודרניים, בתי מלון, משרדים יוקרתיים ועוד מקומות המבינים את הפוטנציאל הטמון בלוחות גבס.

 

גבס - מצרך יסוד

 

 צריכת הגבס בעולם המערבי עולה משנה לשנה, באירופה ובארצות הברית כבר זמן רב הביקוש בוא גדול אך גם בישראל שנחשבה ליותר ספקנית בנוגע אליו ניכרת עליה משמעותית בשימוש בגבס בשנים האחרונות. השיפוצניקים הפכו אותו לחומר בסיסי בעיצוב בתים ומבנים ביעילות בשל המהירות של העבודה אתו התוצאה האסתטית שהוא מביא.

 

פתרון לכל חיסרון

 

גם אם בעבר היו חסרונות לקירות הגבס ככל שהשימוש בגבס גדל פיתחו מיומנויות להתמודד עם הבעיות, שהיו מייחסות אליו, כגון בעיות בידוד והתליית חפצים כבדים, היום קירות הגבס מבודדים בצורה מושלמת קולות הנשמעים מחדרים סמוכים, ממלאים בין לוחות הגבס חומרים הגורמים לקולות להיחסם ולא להצליח לעבור את הקיר.

 

מודעות אפקטיבית

 

אט אט המודעות לשימוש בגבס ובשאר חומרי בניין הופכת להיות גבוהה יותר קבלני השיפוצים מציעים ללקוחות את קירות הגבס ואת ההזדמנות הנמצאת מאחורי קירות הגבס, עם לוחות הגבס קל ונח לעבוד השינויים נעשים בזמן קצר וניתן גם להחליף אותם במהירות, העלויות הינן נמוכות, ככל שהשימוש עולה כך גם הזמינות של חומרים המתאימים לגבס עולה, כך ניתן היום באמצעות מקבעים מתאימים לתלות דברים כבדים גם על קירות גבס.

 

קירות גבס בכל מקום

 

בערים במרכז הארץ ניתן לראות מזה זמן רב את השימוש בקירות גבס, במלונות ובמשרדים רבים, אבל בשנים האחרונות לוחות הגבס גולשים גם לפריפריה כחומר שימושי, יציב, קל ומהיר.

לוחות גבס הינם לוחות המשמשים כקירות פנימיים בבתים, הם מהווים תחליף מועדף לקירות הלבנים בשל הגמשות ונוחות השימוש בהם.

http://tamburia.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש