אופניים חשמליות מתקפלות – תענוג בכל מקום!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:09 ● ערב ערב 2801
אופניים חשמליים הם טרנד נפלא, שהולך ונעשה נפוץ ופופולארי מיום ליום. לאופניים החשמליים יתרונות רבים מאד, שרובם כבר ידועים לקהל הרחב. בין אם יש לכם אופניים חשמליות ובין אם לא, אתם בוודאי מכירים את היתרונות הללו: האופניים החשמליים חוסכים בזיהום אוויר, מקצרים את משך הנסיעה בזכות האפשרות לעקוף את הפקקים בדרך ואת חיפוש החניה, מפחיתים את הרעש הסביבתי, משפרים את הכושר שלכם ובעיקר מביאים אתכם בקלות ובנוחות לכל מקום שאליו אתם רוצים להגיע.
אופניים חשמליות מתקפלות – תענוג בכל מקום!

 

איפה לא משתמשים באופניים חשמליות

 

אך ישנם מקרים שבהם אופניים חשמליים אינם מספיקים לצרכים שלכם. כך, למשל, כשאתם צריכים לצאת לנסיעה בין עירונית ארוכה. לנסיעה כזו לא תוכלו לצאת על האופניים החשמליים שלכם. הנסיעה תהיה קשה מידי, ארוכה מידי – והסוללה החשמלית של האופניים תיגמר בדרך... לכן, נסיעות ארוכות מחייבות אתכם להשאיר את האופניים בבית, ולצאת לנסיעה ברכב, באוטובוס, ברכבת וכדומה. אז נניח שאתם יוצאים לטיול בצפון, ויוצאים אל תחנת הרכבת כדי להגיע ליעד שלכם. זה מצוין. אבל מה תעשו כשתגיעו למקום? איך תתניידו בצפון? שוב עם אוטובוסים פנימיים?

 

אופניים חשמליות מתקפלות

 

יש פתרון לנסיעות הארוכות האלה, פתרון שיאפשר לכם להמשיך ליהנות מן היתרונות הרבים של אופניים חשמליים גם כאשר אתם נוסעים למרחקים ארוכים. הפתרון הזה נקרא בפשטות: אופניים חשמליות מתקפלות. אופניים מתקפלים רגילים כבר מוכרים לרבים מאתנו, ומשמשים אנשים רבים לספורט באתרים ייעודיים. עכשיו אתם יכולים ליהנות מן היתרונות של האופניים המתקפלים גם באופניים חשמליים. אופניים חשמליים מתקפלים נכנסות לכל תא מטען, מה שמאפשר לכם לרכב על האופניים עד לתחנת האוטובוס או הרכבת, או לחילופין פשוט להכניס אותם לתא המטען של הרכב שלכם, לנסוע לצפון, לדרום או לאן שלא תרצו להגיע, וביעד – להוציא את האופניים החשמליים מתא המטען, ולהמשיך לרכב עליהם ברחובות העיר שאליה הגעתם.

 

פתרון אידיאלי

 

אין ספק שמדובר בפתרון אידיאלי לכל מי שנהנה מן הרכיבה על אופניים חשמליים. רכשו גם אתם אופניים חשמליים מתקפלים, ותיהנו מכל היתרונות שלהם.


חדשות אילת