מעוניינים לרכוש אופניים חשמליות? בדקו מה אתם קונים!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 11:10 ● ערב ערב 2801
לפני שרצים לקנות - עליכם לדעת מה אתם עומדים לרכוש. איזה כלי תבחרו מתוך מבחר האופניים שנמצא בחנות. כך שהקניה תהיה מוצלחת והאופניים שימושיות.
מעוניינים לרכוש אופניים חשמליות? בדקו מה אתם קונים!

 

בכל קניה שהיא חשוב לדעת מה קונים. ואת זה צריך להחליט בבית – עוד לפני שמגיעים לחנות. כיוון שחנויות הם בדרך כלל מקום גדוש בסחורה מסוגים שונים ורבים. כאשר לא ברור מהו הצורך, עלול הקונה להתבלבל ולא להיות ממוקד בצורך שלו. מה בדיוק אני מחפש? מה יהיה לי נוח ומתאים? בחנות התשובות לשאלות הללו נעשות עמומות, והתשובות מתבררות כלא נכונות. כאשר מחליטים מראש מהו הצורך ומהי המטרה, קל יותר להתמקד בחנות ולבחור את המוצר הנכון בעבורכם.

 

השאלות שצריך לענות עליהן לפני קניה של אופניים חשמליות

 

  • מהו הגודל הרצוי? למעשה בבחירת הגודל לרוב אין הרבה התלבטות, שכן על הגודל להתאים לגובהו של הרוכב. חשוב לבדוק מהי המידה המתאימה, והאם האופניים נוחות לישיבה ולרכיבה לאחר כוונון מדויק של המושב.
  • מהירות נצרכת – לאופניים חשמליות יש מהירות מרבית משתנה. לאן אתם אמורים לנסוע? כמה מהר חשוב לכם לנסוע? בעת הקניה אל תתעלמו מפרט חשוב זה ושימו לב למהירות אותה יאפשר לכם הכלי אותו אתם עומדים לרכוש.
  • עוצמת סוללה – יש סוללות בעלות עוצמות שונות של אופניים חשמליים. עליכם לבחור את הסוללה האיכותית והמתאימה לצרכים שלכם.
  • מהו זמן משך הטעינה של הסוללה? חשוב כי תבחנו את העניין בשביל שתדעו האם הטעינה משתלבת לכם בסדר היום, ותהיה לכם אפשרות לבצע הטענה של הסוללה במועד. בלי שתהיו מוגבלים בגינה.
  • אופניים חשמליים מתקפלות או קבועות? האם יש לכם צורך באפשרות של קיפול? יש כאלו שעבורם זה חשוב בשביל נסיעות ברכבת וכדומה. אם זה חשוב לכם חפשו זוג של אופניים חשמליים מתקפלים.

בעת הקניה אל תשכחו לשם לב לאף פרט, והיו בטוחים שרכשתם את זוג האופניים המתאימים ביותר לצרכים האישיים שלכם. כך אכן תוכלו לצאת לדרך ברכיבה נוחה ומהירה. בלי להיקלע למקרים מביכים שיפריעו לכם להמשיך בנסיעה.

http://www.urbanico.co.il/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש