דברים טובים קורים בפיצה מטר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 28/3/2017 10:15 ● ערב ערב 2804
הפיצרייה הוותיקה 'פיצה מטר' החליפה בעלים ● הבעלים החדשים, דניאל ויעקב לוי, מבטיחים שדרוג רציני של המקום - בעיצוב וגם בתפריט ● מהיום אמרו לא רק פיצה, כי אם תפריט חלבי עשיר ומפנק כשר למהדרין, וגם סושי ברמה גבוהה
דברים טובים קורים בפיצה מטר

'פיצה מטר' אילת היא אחת מסניפי הרשת הרבים הפזורים ברחבי הארץ. ייחודה של הרשת בכך שהבצק הטרי של הפיצה נעשה בתפיחה איטית וב-2 שלבים הייחודיים רק לרשת: האפייה הראשונית מתבצעת עם רוטב עגבניות (סלסה קרודה) ובשלב השני מוספים תוספות הכוללות גבינת מוצרלה איכותית ובפיצות המובנות מוסיפים מיני שילובים מומלצים שונים: אנצ'ובי, בטטה, חצילים, גבינה בולגרית, פלפל קלוי, אננס, פטריות טריות, תירס, בצל ועוד.
במשך מספר חודשים למדו דניאל ויעקב את כל סודות המטבח האיטלקי של 'פיצה מטר' והם שיכינו לכם את האוכל. את הפיצות אופים בתנור לבנים איכותי, המקנה לפיצה ולבצק טעמים עשירים וייחודיים ומגישים במרובעים לפי אורך. "אצלנו מגישים את הפיצות לפי מטר רץ".

 

ורק הספר היקר ניצל


דניאל ויעקב לוי, חב"דניקים צעירים, אילתים מלידה, שהסבא שלהם, ישראל שחר, הוא אחד ממייסדי העיר, החליטו בגיל 17 לנסות את מזלם בעולם הגדול. הם נסעו לניו יורק, אבל כתום שבע שנים הכריעו אותם הגעגועים והם חזרו לאילת לשמחת כל בני המשפחה.  מששמעו ש'פיצה מטר' למסירה, החליטו לקחת את המקום ולהעביר אותו מתיחת פנים רצינית ולהגיש בו אוכל מצוין לתושבי אילת ולאורחיהם. 
דניאל מספר: "אחת הסיבות שהחלטנו לקחת את המקום הייתה  שלאחר הדלקה שכילתה את המקום כליל בקיץ שעבר, ניצל ספר "ליקוטי תורה" של חב"ד שהיה בלב השריפה. הכריכה שלו נחרכה והושחרה מבחוץ, אבל תוכנו של הספר ניצל, ואף אחד מדפיו לא ניזוק. אנחנו רואים בכך סימן למזל טוב בעתיד. הספר יישאר במסעדה ונמצא לו מקום בו יוכל כל מי שמעונין לראות אותו". 

 


על העיצוב החדש בסגנון איטלקי מפקחת מעצבת מהטובות והידועות בעיר. גם בתפריט יחול שינוי רציני. השם אמנם יישאר- 'פיצה מטר', אבל המקום יהפוך למסעדה חלבית שתוכלו לאכול בה בנוסף לפיצה גם פסטות, סלטים ואפילו סושי. המטבח יתוגבר בסושי-מן מקצועי ומוכר ממרכז הארץ, שיגיע לאילת ומובטח כי יחולל מהפכה בעולם הסושי בעיר. במגוון הטעמים, במבחר וגם במחירים.
מכל הטוב הזה תוכלו ליהנות גם במרפסת המוגבהת שברחבה שמחוץ למסעדה - שכן מה נפלא יותר מלשבת באוויר הצח במרפסת מוגבהת וליהנות מאוכל טוב בכל שעות היום והערב או מארוחת בוקר מצוינת מול הנוף המופלא של הים האדום.
כבר היום, עוד לפני השיפוץ כדאי לכם להגיע ל'פיצה מטר', לאכול במקום או להזמין משלוח, שכן המחירים כבר השתנו: מגש משפחתי שעלה 50 ₪ נמכר היום ב- 35 ₪, ודניאל מבטיח לעמוד במחירים האלו לאילתים גם בקיץ כשהמקום יתמלא מטיילים רעבים. משלוחים אפשר יהיה להזמין ולקבל גם בעת שהמסעדה תהייה סגורה לרגל שיפוצים.
האוכל בפיצה מטר כשר למהדרין בכשרות של רבנות אילת, והמוצרים כולם כשרות של העדה החרדית באישורו של רב העיר הרב הכט.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש