המעשים הטובים כבשו את העיר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 29/3/2017 09:44 ● מה נשמע 489
יום המעשים הטובים, לקידום רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בחברה הישראלית, שהתקיים ביום שלישי השבוע, סחף אחריו כמדי שנה את הקהילה האילתית לבצע לפחות מעשה טוב אחד ● השנה קיבל יום זה משנה תוקף, עם הענקת אות ה'קהילה מתנדבת' לעיר אילת, אחת מבין 3 ערים בארץ הודות ל – 3,000 מתנדבים בכ – 60 ארגוני התנדבות המתנדבים במהלך כל השנה ● ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, הודה לתורמים והנרתמים: "חוסנה של העיר אילת הוא בנתינה באהבה"
המעשים הטובים כבשו את העיר

גם השנה נרתמו חברות, גופים ובני נוער רבים באילת ליום המעשים הטובים שהתקיים בכל הארץ וגם באילת ביום שלישי השבוע. כל אחד מאלו יזמו כל אחד בדרכו, מעשים טובים למען הקהילה. בין הפעילויות שהתקיימו במסגרת היום: מתנדבי "זהב בגן" ביצעו פעילויות עם ילדי גני הילדים העירוניים, בני נוער ממסגרות ותנועות הנוער: מנ"ש (מועדון נוער שכונתי במתנ"ס קולייר), היחידה לקידום נוער, מרכז בראשית - "נוער אילת אומר לא לסמים ולאלכוהול", נוער דתי, בני עקיבא, כנפיים של קרמבו, נטע@, 360 ממתנ"ס יעלים ו"אחריי", יצאו בשעות הבוקר להוקיר תודה עם ברכה וסוכריות לכל נותני השירותים בעיר אילת: מרפאות, משרדי עירייה, מרכז צעירים, מתנ"סים, קופות חולים, בנקים, ביטוח לאומי, משטרה, בתי ספר, מד"א, כיבוי אש, משרדי ממשלה, אוניברסיטה, מרכזי קשישים, יד שרה, מועצת פועלים, אנוש ועוד. סטודנטים מקמפוס אילת אספו מזון, וביחד עם מתנדבי צרכניית 'יד רוז'ה', יחלקו את הסלים לבתי קשישים בודדים, חיילים ומתנדבים פעלו משעות הבוקר לפתח גינה ציבורית במרכז הרב נכותי "מיוחד", בשיתוף אדם יוספה, תושב העיר, שמוביל את מיזם "אחר אתה חבר". עוד במהלך היום התקיים ערב זמר עם גבי ברלין באגודה למען הקשיש, להנאת קשישי העיר וניצולי השואה חברי מנש"ב, מפגש של שוטרי מרחב אילת עם אזרחים וותיקים במועדון בראשית, ביקור נוער יוטבתה בבתי קשישים בודדים, דוכן "תעביר את זה הלאה" במתחם 'הביג' ועוד פעילויות בבתי הספר ברחבי העיר. לצד אלה, כוסו ספסלים ברחבי העיר עם המסר "כאן יש הזדמנות למפגשים טובים". 
את יום המעשים הטובים ליוותה גם השנה, מחלקת ההתנדבות בעירייה, בניהולה של אמירה אדרי, לצד יוזמות פרטיות של גופים וארגונים פרטיים, פעילויות בבתי הספר ובמתנ"סים ועוד. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש