מסעדות אילת יוצאות לטיילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 29/3/2017 09:47 ● מה נשמע 489
אחרי הפסקה של שנים חוזר פסטיבל האוכל לטיילת ● תרשמו לפניכם את התאריכים 4-6 באפריל (ימים שלישי עד חמישי)בין השעות 17:00-23:00, טיילת מול הים ● שלושה לילות של אוכל טוב, אירועים והופעות- בית הבובות, עידן עמדי, דנה ברגר וחמי רודנר בהופעות חיות על הבמה ● הכניסה ללא תשלום
מסעדות אילת יוצאות לטיילת

אחרי הפסקה של שנים, חוזר פסטיבל האוכל לטיילת, הפעם לטיילת 'מול הים'. מאחורי הפסטיבל הקולינרי שיוציא אל הטיילת את מיטב מסעדות אילת, עיריית אילת ותאגיד התיירות העירוני ביוזמה ססגונית ובעיקר טעימה, בשותפות עם ערוץ האוכל. לא במקרה נבחר השבוע הבא לאחר את הפסטיבל הקולנרי באילת, שכן משפחות רבות עושות את דרכן לאילת בשבוע הזה לפני הפסח, שבו מצד אחד התלמידים כבר בחופשה מבית הספר ומצד שני עדיין אפשר לאכול מאכלים שאינם כשרים לחג. בשלושת הימים האלו לא תתלבטו בבית וגם לא האורחים היכן כדאי לאכול. בין המסעדות שיתמקמו על הטיילת: ברביס, קולוניה, פיפת' אווניו, שניצל קונספט, אווניו ביץ', המבשלה, שוק דגים, ג'ינג'ר, איטליקה, אחלה, עומר'ס, חומוסוף, פסטורי ועוד...
על במה שתוקם ברחבה במיוחד לטובת הפסטיבל יתקיימו הצגות לילדים, תחרות בישול קולינרית בשם 'הכה את המומחה', שבה ישתתפו ששה שפים אילתיים בהנחיית הקומיקאית אודליה יקיר, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אבי ביטון – שף ערוץ האוכל, לבין המנטליסט חזי דין – "קוסמים במטבח". אחרי שמסיימים לאכול, חוזרים לבמה להופעות מרכזיות בכל לילה: בית הבובות, דנה ברגר מארחת את חמי רודנר ועידן עמדי. כל ההופעות – ללא תשלום!

 

בין ההתרחשויות שיתקיימו במקום:


תחרות 'הכה את המומחה'- תתקיים בימים שלישי ורביעי (4-5/4) תחרות קולינארית תוססת, טעימה ומצחיקה בהנחיית הסטנדאפיסטית אודליה יקיר ובשיתוף שף ערוץ האוכל. שישה שפים מקומיים יתחרו בשף אבי ביטון על הכנת מנה על פי קריטריונים שיבחרו מראש ועל פי זמן הכנה מוגדר. לדוגמה, מנה עד 50 שקלים, מנה עם פירות העונה, מנה בריאה ומנת גורמה מושקעת. בכל יום שלושה אנשים שונים יהיו צוות השופטים לתחרות והם יבחרו זוכה בכל סיבוב על בסיס טעימה עיוורת. הכנת המתכונים תצולם ותוקרן על גבי שני מסכים שיהיו על הבמה.
'קוסמים במטבח' -  יום ה' 6.4 - הופעת בכורה של הפקה משותפת של שף אבי ביטון והמנטליסט חזי דין. מנטליזם הוא סוג מרתק של קוסמות העושה שימוש במניפולציות, קריאת שפת גוף ואלמנטים פסיכולוגיים הכוללים חיזוי עתידות, קריאת המחשבות ואיתור חפצים מוסתרים. המופע משלב בין עולם הטלפתיה והלא מודע לבין העולם הגשמי, הקולינרי והוא כולל הרבה מסתורין, תדהמה, הומור ותאבון גדול.חזי יאתגר את אבי ואת הקהל בקריאת המחשבות שלהם, יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הסוגסטיה ויאפשר הצצה ייחודית לעולם המקצועי שלו.
מנכ"ל תאגיד התיירות יוסי חן, שהיה בין הוגי הרעיון מסר: "אנחנו זוכים לארח בשנה האחרונה כתבי ועורכי אוכל מובילים בעיר ובכל ביקור למדים כמה משתנה דעתם על הקולינריה באילת. רבים לא יודעים שבאילת קיימת קולינריה ברמה גבוהה מאוד, ומתפתים להתארח על בסיס חצי פנסיון או הכל כלול, ובכך לא נחשפים לרבות ממסעדות העיר. אנו רואים בקיום פסטיבל זה חשיבות גבוהה מאוד למיתוג הקולינרי של העיר, ושמחים לצקת תוכן נוסף לתושבי אילת ואורחיה במהלך חופשת הפסח. אני מברך את מסעדות העיר המשתתפות, ומזמין את כולם לאירוע שכולו אוכל, מוזיקה טובה ואווירה ייחודית כמו שיש רק באילת".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש