ריף הדולפינים - גן עדן אקולוגי לדולפינים ולבני אדם

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/3/2017 09:57 ● מה נשמע 489
'ריף הדולפינים' הוא מקום מופלא לפתוח בו את הבוקר ● מול הים, על כוס קפה מצוין או ארוחת בוקר עשירה, להמשיך בצהריים על מנה של פסטה או פירות ים, ולהיכנס לשקיעה בראש טוב על כוס בירה ונשנושים ● בין לבין לטבול בים הכחול או להשתרע על החוף, כשהים הכחול ברקע והדולפינים השוחים בו ספק מסתתרים ולעיתים מקפצים כדי לראות את המבקרים ולהראות את עצמם
ריף הדולפינים -  גן עדן אקולוגי לדולפינים ולבני אדם

בכל עת ובכל שעה 'ריף הדולפינים' הוא מקום שכדאי להגיע אליו. בימי חול וגם בחגים ובשבתות, מקום מופלא לבלות בו עם המשפחה או החברים וגם לבד. להסתלבט ב'בריכות הסתלבט על המים' לאור הירח, או ליהנות מחוויה של ארוחת ליל שישי מצוינת על החוף באווירה מיוחדת אותה אפשר למצוא רק בגן העדן הקסום הזה. 
ב'ריף הדולפינים' באילת, הדולפינים הם הקובעים את סדר היום  והם אלו שמחליטים  בין אם להיות בקרבתנו או להמשיך בשגרת חייהם. להקת הדולפינים מסוג 'אף בקבוק' החיה בריף שבאילת, מנהלת שגרת חיים של ציד, משחק, חיזור וחברה בבית גידולם הטבעי. המבקרים מוזמנים לצפות בהם מהמזחים הצפים ומנקודות התצפית, או בשחייה וצלילה מודרכת המתאימה לכל מי שאינו מפחד להירטב. בזמן השחייה והצלילה, אנו צופים בדולפינים ומקשיבים לקולותיהם, נהנים מקרבתם, אבל עושים ככל יכולתנו שלא להפריע לפעילותם השוטפת. דולפינים המתקרבים לבני האדם במים עושים זאת מבחירה חופשית, מסקרנות ומחיבה אלינו בני האדם. יכולת בחירה זו מאפשרת להם גם לא להתקרב עד כדי מגע יד. הדולפינים בוחרים להיות בקרבתנו מרצונם החופשי והגישה אליהם מבוססת על יחס של כבוד. כל קשר וקרבה עם בני-אדם במים נוצרים ביוזמתם של הדולפינים, וללא תמורה, מעבר לסיפוק יצר הסקרנות כלפי בני-אדם וההנאה שבקשר הפיזי והנפשי עימם. הרצון להעמקת הקשר בין האדם לסביבה מיושם ב'ריף הדולפינים' באופן שונה מבמקומות אחרים בעולם, החל מהתנאים הפיזיים וכלה ביחס החם ובשיטת העבודה עם הדולפינים. 
דמי כניסה ל'ריף הדולפינים' כוללים: בילוי של יום שלם באתר, בסביבה של טבע עם נופים קסומים ופינות 'סתלבט' על חוף הים וצפייה בדולפינים בטבע (החוף ללא מציל).

 


שירותים נוספים בתשלום: *מרכז שחיה וצלילה עם דולפינים. *מסעדה/ קפה/בר על החוף. *חוויה מימית – 'סתלבט על המים'. *מרכז יצירה מחומרים ממוחזרים לילדים. *מרכז צילום תת-ימי.*חנות מזכרות.*שחיה / צלילה עם דולפינים – הפעילות מיועדת לילדים ולמבוגרים המסוגלים לשחות בבטחה ולהיות בבריאות תקינה. שחיה עם מסכה, שנורקל וסנפירים מגיל 10 ומעלה (ילדים אשר יכולים לשחות בים באופן עצמאי). השחייה מתבצעת בקבוצה של עד שלושה אנשים עם מלווה אחד.
צלילת היכרות מגיל 8 ומעלה (אין צורך בניסיון קודם). לכל צולל מדריך אישי המלווה אותו בכל מהלך הצלילה ועד לשלב הסרת הציוד. מחירי הצלילה והשחייה כוללים ציוד מותאם לפעילות במים וכניסה ל'ריף הדולפינים' עבור מזמין הפעילות.
סתלבט על המים - מקום של פינוק התרגעות וכייף לחוויה בלתי נשכחת. (מגיל 18 ומעלה)
בתוך גן בוטני ירוק, על חוף הים, שוכנות להן שלוש בריכות ה'סתלבט': בריכת מי ים, בריכת מים רכים ובריכת מי מלח בה הציפה מוחלטת.
שלושת הבריכות מחוממות, רדודות ועם מוסיקה רוגעת מתחת למים. בבריכות אפשר לנוח, לקבל פינוק מצוות אנשי המים וליהנות מגן בוטני ירוק ומדהים ביופיו. במהלך הפינוק והציפה במים ניתן להקשיב למוזיקה תת מימית רוגעת. האווירה והסביבה יעניקו לאורחים חוויה מפנקת ומדהימה. 
חוויה אישית '1 על 1' - בילוי של שעתיים במתחם הבריכות. 30 או 45 דקות של פינוק אישי על ידי מדריך צמוד וטכניקת רגיעה במים. לאחר מכן - הצטרפות להמשך המפגש הקבוצתי.


'ריף הדולפינים'
למידע נוסף, הזמנות ומחירים - 
טלפון: 08-6300111 או באתר www.dolphinreef.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש