אמריקן דיוטי ספורט - מותגי ספורט במחירים שאין אפילו באמריקה

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/3/2017 10:20 ● ערב ערב 2805
אמריקן דיוטי ספורט היא רשת אילתית בבעלותו של הרצל נסימי שלה שתי חנויות באילת ● חנות הדגל הצמודה לקלאב הוטל שנפתחה לפני כחמש עשרה שנים וחנות האאוטלט ברחבת השוק מול H&0 שנפתחה לפני חמש שנים, ובין שתי החנויות האלה אפשר למצוא כל מה שאתם זקוקים לו לפעילות הספורטיבית שלכם
אמריקן דיוטי ספורט - מותגי ספורט במחירים שאין אפילו באמריקה

חנות הדגל של אמריקן דיוטי ספורט הצמודה לקלאב הוטל היא חנות ענקית  המשתרעת על 600 מ"ר ובו תוכלו למצוא בגוד הנעלה וציוד ספורט של מיטב המותגים כמו:  COLUMBIA, SAUCONY, SPEEDO, ADIDAS , REEF, ISRADANCE, VANS, ASICS, MIRELLA,  SKECHERS ועוד. בתוך החנות פועלת גם חנות גדולה של בגדי ים  גוטקס לנשים ונערות. בשתי החנויות אפשר למצוא מגוון גדול של ציוד לים כמו משקפות, נעלי חוף, קפקפים, מצופים, מזרני ים ועוד.

בחנות האאוטלט הנמצאת ברחבת השוק ניתן למצוא את העודפים המגיעים אליה מחנות הדקל ונמכרים במחירים זולים ביותר - לדוגמא כל מוצרי הביגוד וההנעלה של נייקי נמכרים באאוטלט בהנחה של 50%. 

בחנות האאוטלט מוצגות כל הנעלים שבמלאי על מדפים על הקירות ובמרכז החנות , כשהן מסודרות לפי מספרים ולא לפי מותגים. אתה נכנס לחנות מסתובב בין המדפים הצבעוניים וכשאתה מגיע למדף שהנעליים המוצגות עליו הן במידה שלך אתה מוזמן למדוד, לקחת ולגשת לקופה.  הנעליים מוצגות לפי מידות ולא לפי מותגים -"מה שאתם רואים זה מה שיש" אומרת מנהלת השיווק של הרשת פזית עשור. גם הבגדים מחולקים בעגלות לפי מידות ולא לפי מותגים. קל מאד להתמצא בחנות ולדעת מהר מאד אם יש משהו שאתה רוצה במידה שלך. בחנות הדגל המבחר גדול יותר והקולקציות חדשות יותר, אבל אם מצאתם משהו באאוטלט המתאים לכם, אל תהססו שכן אתם יכולים להיות בטוחים שטיב המותג הוא כמו זה שבחנות הדגל, אבל ברגע שהגיע לחנות האאוטלט מחירו זול יותר ב  30%  עד ל50%.

אמריקן דיוטי ספורט היא הרשת היחידה באילת בה אפשר להשיג נעלי רקוד של ישרדאנס ואת הגרביונים המיוחדים לריקוד. כל צוותי הבידור של המלונות באילת  וכל תלמידי בתי הספר למחול מגיעים לחנויות הרשת כדי להצטייד בנעלים ובגרביונים מיוחדים לריקוד.

החנות שוקקת קונים משך כל שעות היום והערב. פזית עשור, מנהלת השיווק, מארגנת קבוצות המגיעות לחנויות הרשת בקבוצה או בבודדים  כשבידיהם שוברי הנחה של 12% על כל המוצרים שבחנויות  אותם קבלו מפזית.  את האילתים אין צורך להביא, כולם מכירים היטב  את שתי החנויות  ומודעים לעובדה שאילתים זכאים להנחות מיוחדות במסגרת חברות במועדון דיוטי ספורט הניתן להם חינם לכל החיים.
אמרתי שקל להתמצא בחנות, אבל אם אתם בכל זאת מתקשים , הצוות המקצועי והמיומן יעזור לכם למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים והכל בחיוך ובסבלנות רבה.


חנות הדגל של אמריקן דיוטי ספורט, כתובת:  צמוד לקלאב הוטל, טל: 08-6361631, פתוח א-ה 09:00-22:00 שישי 09:00-16:00 שבת 10:00-22:00

חנות האאוטלט של אמריקן דיוטי ספורט   כתובת: רחבת סן סיטי מול H&O, טלפון: 08-6349864, 
פתוח: א-ה  09:00-21:00  שישי 09:00-15:00  סגור בשבת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש