דלתות הרמטיקס – הפתח לעולם חדש של דלתות פנים וחוץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/4/2017 12:49 ● מה נשמע 490
בניגוד לחברות אחרות בהן מחדשים את העיצוב והצבעים, אבל הטכנולוגיה נשארת מלפני כחמישים שנה, ב'הרמטיקס' חשבו שהגיע הזמן לשנות כיוון ולהתמקד בבטיחות ובפונקציות אותן אמורות הדלתות למלא טוב ככל האפשר ● בני אמגר, שברזומה שלו שנים רבות בתחום הדלתות והוא מכיר היטב את רוב היצרנים שבשוק הישראלי, החליט שגם לאילתים מגיע ליהנות מהחידושים, הטכנולוגיה ומהעיצוב המושלם של דלתות 'הרמטיקס', ולפני כשבעה חודשים פתח סניף והחל משווק אותן בעיר
דלתות הרמטיקס – הפתח לעולם חדש של דלתות פנים וחוץ

דלתות 'הרמטיקס' המיוצרות כולן בישראל, הן היחידות בארץ שעומדות בתקן ארבעה כוכבים של מכון התקנים הישראלי –  התקן המקסימלי, ולא בכדי.
דלתות 'הרמטיקס' עשויות אלומיניום והן עמידות לאורך שנים, לעומת דלתות פח או עץ הסובלות מבעיות של חלודה, רטיבות, אטימות  ותקלות אחרות.
 
שמעתם פעם על דלת שמגינה על אצבעות הילדים שלכם כשהיא נטרקת  אפילו בצד הצירים???

 

דלתות הפנים של 'הרמטיקס'


לכל דלת בידוד היקפי כפול כולל בחלק התחתון עמיד למים ומבודד רעש. הבידוד הרב שכבתי שבתוך הדלת, בנוסף לבידוד ההיקפי, הופכים את דלתות 'הרמטיקס' לדלתות האטומות ביותר לרעשים בישראל. כשהדלתות סגורות לא חודר רעש מחדר לחדר, כך שגם כשהילדים משתוללים בחדר הסמוך, או הנוער משמיע מוסיקה בקולי קולות, הרעש לא חודר מבעל לדלת ולא שומעים אותו לא בסלון ולא בחדרי השינה של ההורים או האורחים המבקשים שקט. בנוסף להיותן אטומות בפני רעשים, דלתות הפנים מצוידות במנגנונים מיוחדים המונעים פגיעות באצבעות של ילדים או מבוגרים לא זהירים. למעלה מאלף קטיעות אצבעות וחבלות נגרמות לילדים מטריקות דלת ונרשמות בישראל בכל שנה. מדלתות 'הרמטיקס' אי אפשר להיפגע. נקודה. כל הקצוות של הדלתות קטומים ואינם יכולים לקטוע או לפגוע באצבעות והן בטוחות לחלוטין. גם בצד הצירים אי אפשר להיפגע, משום שבדלתות 'הרמטיקס' הצירים הטלסקופיים אינם מאפשרים פגיעה באצבעות, וזה פטנט בלעדי של דלתות 'הרמטיקס'.
 
שמעתם פעם על יצרן דלתות  שמבטיח שלא יפרצו לכם לבית דרך הדלת???

 


דלתות כניסה


דלתות הכניסה של 'הרמטיקס' גם הן מצוידות בשכלולים רבים. דלת הכניסה של 'הרמטיקס' היא היחידה העמידה בפני פריצות באחריות ולא ניתן לפרוץ אותה בפריצה קרה. ביציאה מהבית יש אפשרות שהדלת תנעל על בריחיה אוטומטית בטריקה. הדלת מצוידת  במנעול מתוחכם בנעילה תלת ממדית של בריחי טי מיוחדים שמסתובבים עם כניסתם למשקוף. צירי הדלתות הם צירים נסתרים מתוחכמים ובתחתית דלת הכניסה מותקן סף הידראולי חכם  היורד כשסוגרים את הדלת, אוטם את תחתית הדלת  אחרי סגירתה ומונע כניסת ג'וקים, אבק, לכלוך ורעש לדירה  – פטנט בלעדי של 'הרמטיקס'.
 
איבדתם מפתח? אין בעיה. לכל דלת כניסה יש מנגנון ומפתח ביטחון נוסף, כך שגם מי שמצא את המפתח אינו יכול להיכנס/לפרוץ לכם  לבית, ואין צורך לרוץ להחליף צילינדר... יש לכם זמן לחפש בנחת את המפתח שאבד.
כל פתח מקבל בדלתות 'הרמטיקס' את הדלת שלו. אין מידה קבועה, והדלת מיוצרת בהתאם לגודל הפתח שבבית הלקוח, בהתאמה מושלמת. בנוסף יכול כל לקוח לעצב את הדלת שלו בעיצוב משלו, ולבחור ממבחר הצבעים המוצעים לו לבחירה. הדלתות  צבועות בצבע אלומיניום בטמפרטורה של כמאתיים מעלות ועמידות לשמש, חום, או לחות.
הדלתות הן מודולריות, כך שאפשר להחליף בקלות את העיצוב אם הדלת כבר משעממת אתכם. אין צורך להחליף דלת!!!.
למרות כל החידושים והחומרים האיכותיים מהם עשויות הדלתות, המחירים הגיוניים ומפתיעים.

מי שמכיר את בני אמגר יודע שאצלו אמינות, איכות ושירות טוב קודמים לכל... תשאלו את הלקוחות שכבר רכשו דלתות 'הרמטיקס'.
 


 בני אמגר- 054-4876177


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש