ממניס - החנות הכי טעימה ומתוקה בעיר

מאת: אביבה דקל ● 5/4/2017 12:54 ● מה נשמע 490
בפסח הזה יהיה לאילתים סוף סוף מקום להיכנס אליו ולקנות בו מאפים טריים לחג- עוגות כשרות לפסח ושלל קינוחים, פלטות חלביות ופרווה, פירות קפואים וגלידות ● 'ממניס' כולה תהיה כשרה לפסח בהכשר של רבנות אילת, כדי שלא יהיה חשש שתכניסו בטעות חמץ הביתה
ממניס - החנות הכי טעימה ומתוקה בעיר
תגיות:

'ממניס' במתחם חנויות מ.ש.ל היא מסוג החנויות שברגע שנכנסים אליה מתחילות בלוטות הרוק לפעול במרץ, העיניים אינן יכולות להכיל את השפע המונח על המדפים, הריחות מסחררים, וכל מה שאתם מרגישים הוא הרצון לנעוץ שיניים בעוגה טעימה, בשוקולד מיוחד, ללקק שלגון, או לאסוף לתוך שקית סוכריות צבעוניות מכל הסוגים ולהתחיל לחגוג. 
במתחם משל, ברחוב ששת הימים, במקום בו שכנה 'גלידה פלדמן', נפתחה לפני כשלושה חדשים 'ממניס' - חנות חדשה, יפהפייה,  מעוצבת להפליא בצבעי שוקולד, בה מחכה לכם הפתעה בכל פינה.  בצד אחד שולחנות עמוסים בכל סוגי המאפים - מתוקים או מלוחים, עוגות שמרים וגם לחם ולחמניות, בפינה אחרת מקררים מלאים עוגות מוס, מולם מדפי קופסאות מלאות סוכריות צבעוניות מכל המינים, סוגים שונים של שוקולד מובחר, כוורות מלאות יינות ומשקאות שונים, ומקררים מלאים חטיפים ושלגונים, וגם כמובן את גלידות 'פלדמן' הנפלאות שמגיעות כמו תמיד במחירים מצחיקים, וגם מקפיאים בהם תוכלו למצוא מבחר גדול של מאפים קפואים של חברת 'פילסברי' לאפיה בבית. לוקחים הביתה, מכניסים לתנור והבית מתמלא ריחות טובים של אפיה ועדיין לא דיברנו על הטעמים הממכרים. 'ממניס' היא  כלבו לדברים טובים, שבו תמצאו כל מה שאתם אוהבים וצריכים  לחגיגות, לימי הולדת, לחגים ולאירועים מיוחדים ולא רק מטעמים אלא גם הפתעות, בלונים, קישוטים וצעצועים. אפשר גם כמובן להזמין עוגות וקינוחים ולחמים מיוחדים לאירוע – הכל בהתאם לתקציבכם ולטעמכם.
בירכתי החנות נמצאת המאפיה בה אופים מדי יום את המאפים אותם מוכרים בחנות. חלון זכוכית גדול נמשך לכל אורך המאפיה, דרכו אפשר לראות את אחת ההצגות הטובות בעיר -  את הקונדיטורים והאופים השקועים בעבודתם, להתרשם ממקצועיותם ומהניקיון המושלם של המאפיה.

 

 

עולם של נפלאות וטעמים


הרעיון לפתוח את 'ממניס' עלה בדעת בני משפחת ממן שחיפשו רעיון לחנות שאין כמותה בעיר – חנות שתרכז תחת קורת גג אחת כל מה שצריך כדי לחגוג: מאפים מיוחדים, ממתקים, שוקולד מכל הסוגים, יינות וגלידות, דבר שיחסוך את התרוצצות בין חנות מאפים לחנות ממתקים ומשם לחנות יינות כדי לקנות כל מה שרוצים. ל'ממניס' נכנסים, לוקחים עגלה, מעמיסים כל מה שצריך לחגיגה והכל במחירים סבירים, ויש גם אפשרות להכין רשימה בבית, להזמין בטלפון, והכל יגיע אליכם הביתה.
אפשר כמובן לפנק מישהו שאתם אוהבים ולשלוח לחג הפסח, במקום פרחים או כרטיס ברכה, עוגה טעימה או מארז מעוצב של ממתקים, עוגיות ושוקולד, ואפשר גם להוסיף יין טוב והכל כשר לפסח בהשגחת רבנות אילת. 

בקרוב תוכלו לצרף לחגיגת הקניות ב'ממניס' גם כוס קפה משובח ביד וליהנות ממנו תוך כדי סיבוב קניות מהנה בעוד עגלת הקניות שלכם מתמלאת כל טוב. בינתיים, עד שיהיה כאן קפה,  מקבלים אתכם שמעון זוהר, מנהל החנות והצוות המיומן, אמנם בלי קפה, אבל עם הרבה רצון טוב ודואגים שהשירות שתקבלו כאן יהיה מקצועי, אדיב ובעיקר מחויך. להתראות ב'ממניס' כבר אמרנו?
'ממניס'


מיקום: ששת הימים 166, מתחם חנויות משל.
פתוח:  א'-ה' 06:00-22:00 ,שישי וערבי חג מ- 06:00 עד שעה לפני כניסת השבת.  

טלפון:  08-9573666
אתם מוזמנים להתרשם באתר הפייסבוק "ממניס".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש