זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/4/2017 15:26 ● מה נשמע 490
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 6-12/4/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הקלפים מתריעים מפני בעיות שיניים ועצמות. יחסית ללחץ שבו אתם נתונים, אתם מגיבים יפה לשינויים הקיצוניים במצבי הרוח של בני הזוג. אתם נמצאים בציר כוחכם, ואתם מקרינים זאת על הסובבים. מוטיב של הסרת מסכות ישרת חלק ניכר מבני המזל. 

 

שור


הביקורת העצמית שאופפת את השוורים בימים אלו, מעיקה ולא מאפשרת לראות את הדברים כפשוטם. הנטייה הדרמתית אינה חלק מאופייכם הבסיסי, מוטב על כן להימנע מסחיטת רגשות מיותרת. התלבטות הכרוכה בהוצאה כספית גדולה תגזול אנרגיה רבה. ההמלצה אינה חד משמעית, הקלפים מורים שיש להתחשב בכל הגורמים.

 

תאומים


תסכול משרת את בני מזל זה לכדי הבנה כי לא תמיד יש טעם בתגובה. צעד קדימה מוביל לשלוש פסיעות לאחור. הקלפים מורים כי זהו הקצב הראוי. אל תאיצו בניצן להיפתח. תתרכזו במלוא הכוח והשאיפה המקצועית. בכל שאר התחומים הפתרונות בדרך אליכם.

 

סרטן


רגישות יתר אשר הופכת אתכם למטפלים בעלי היכולת הקיבולית הגבוהה ביותר. אתם מדובבים את הסביבה בשל היותכם שומרי סוד ויועצים מעולים. הקלפים ממליצים לכם להשתמש בחוויות אלו כמראות המשקפות את הדרך שבה עליכם לצעוד.

 

אריה


אתם בשיא השליטה העצמית, וכמובן, במרכז הבמה המקצועית, כיאה לאלו אשר שתלו את פריים במאמץ בלתי נדלה. בריאותם של ההורים יעיב על מצב הרוח. בעיה משפטית תבוא על פתרונה בימים אלו במהירות מפתיעה. הכוכבים לטובתכם, נצלו זאת לסיומות. 

 

בתולה


אתם ניצבים מול דילמה וקשה לכם להחליט. אם אתם בשלים להיכנס או לצאת ממצב מעיק. הקלפים מספרים שהתחום הזוגי מוציא אתכם משלוותכם. אתם לא בשלים לעזוב, לכן מוטב שתשכילו להישאר.

 

מאזניים


התקשורת, ובכלל זה יכולת הביטוי החדה שלכם, תיצור בימים אלו ערוץ חדש אשר ישרת אתכם בעיקר בתחום הזוגי אישי. השיחה הצפויה תתבצע מתוך אמת פנימית. לבסוף הצד השני יראה אתכם באור הנכון והמדויק. הפתעות חיוביות בענייני כספים. הנאות הקשורות לחיזורים ורומנטיקה מבטיחים הקלפים. 

 

עקרב


תעתועי שווא וגניבת דעת מצד בני הזוג מערפלת את האינטואיציה הגבוהה שלכם. מנסים לכפות עליכם תגובה מתגוננת. האנרגיה שלכם נחלשת מול אלו שאתם אוהבים. יתכן שמדובר בילד שלכם. שימו לב כיצד אתם ניגשים לטפל בבעיות שיתגלו. אל תשפכו את התינוק עם המים.

 

קשת


נגיעה נוסטלגית תיצור שרשרת אירועים מדהימה ומפתיעה. לאלו שמתכננים להרות ולא הצליח להם, השבוע הערוץ המתאים יפתח, למעשה, בדיוק כמו חץ הנורה מקשת. העיתוי הינו מוטיב מוביל, ויכולת הזיהוי תשרת מרבית מהקשתים לבצע משימות שעד כה נראו כבלתי אפשריות. 

 

גדי


אתם נוטים לעשות לכם ולסביבה הקרובה את החיים קשים. אתם ננעלים על צדקתכם. הקלפים ממליצים לקצר את משך הזמן שבו אתם בלתי חדירים לסביבה. סימפטיה לעיתים יכולה להיות כרטיס כניסה לשערי גן העדן בהיבט החברתי. כשאתם אהובים בזכות מה שהינכם אתם מוגנים.

 

דלי


בתחום היצירתי, קיימת פריצת דרך משמעותית הבאה לאחר ימי בצורת. אתם במעופה ובתנופה כובשת. התחושה המלווה אתכם היא שהשמיים הם הגבול. אתם ממגנטים אליכם שפע של הזדמנויות.

 

דגים


שינויים הנובעים מתוך הבטן. החלטות גורליות ומשמעותיות יבואו לידי ביצוע בקלות רבה יחסית לתכנון הארוך. ישנו חיבור חזק להעצמה אישית, ישנו מוטיב עוצמתי בנחישותו. מלווה את התהליך תחושת חופש ושחרור. בהחלט מפתיע לזהות כיצד אתם מחליפים ישן בחדש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש