הכוכב - שירותי הנהלת חשבונות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/4/2017 16:20 ● ערב ערב 2805
בעלי עסקים, גדולים כקטנים, אם אתם רוצים שקט נפשי בכל הנוגע להנהלת חשבונות, הגעתם למקום הכי נכון שיש ● אצל כוכבה ברקוביץ' מרקולסקו, העוסקת בהנהלת חשבונות/שכר והגשה לרואה חשבון, הכל נעשה באופן המקצועי ביותר, במהירות ואונליין תוכלו להתעדכן בכל רגע במצבכם הפיננסי - כי עם יותר מ-40 שנות ותק ונסיון במקצוע אי אפשר להתווכח
הכוכב - שירותי הנהלת חשבונות

הגעתי למשרדה של אישה מקסימה בשם כוכבה ברקוביץ' מרקולסקו בלב אזור התעשיה. נדמה כי אין אילתי שלא מכיר את כוכבה (כוכי) ואת השירות המדהים שלה, הסבלנות, החיוך, הרוגע ויחד עם זאת עבודה שמתקתקת כמו שעון ובסדר מופתי. "מאז שאני זוכרת את עצמי, גיל 18, אני עוסקת בתחום הנהלת החשבונות, יותר מ- 40 שנה שאני בתחום ועדיין קמה כל בוקר מחדש ואוהבת את העבודה שלי. המטרה שלי שהלקוח יהיה רגוע וידע בכל רגע ורגע מה מתנהל בתחום הפיננסי של העסק שלו. אצלי לא תמצאי בעיה לא פתורה שממתינה במגירה, הכל על השולחן, ואני לא הולכת מכאן עד שאני בטוחה שהתעדכנתי בכל. כזו אני, תקראי לזה פרפקציוניסטית, פדנטית, אני מאמינה שלקוח שהוא בעל עסק צריך להתעסק אך ורק בניהול העסק שלו ולהוריד מעצמו את הדאגה של הנהלת החשבונות לחלוטין. הקו שלי זמין תמיד, וכל לקוח יכול להתעדכן אונליין במצבו. אני הולכת הביתה בראש שקט שעשיתי את המיטב עבור כולם עם שולחן נקי לחלוטין", מספרת כוכבה.

כוכי, זאת יש לדעת, עוסקת בתחום מאז ומתמיד. כאמור, מאחוריה יותר מארבעה עשורים של ותק, נסיון ועבודה בשיתוף פעולה נפלא עם לקוחות. גם במקרים של פרידה מלקוח מכל סיבה שהיא, זה היה תמיד ברוח טובה ועם השארת דלת פתוחה וטעם טוב. בתחילת דרכה הייתה בנקאית במשך 15 שנה, לאחר מכן השתלבה בתחום המלונאות וב-20 השנה האחרונות, פילסה דרכה באופן עצמאי. בתקופה האחרונה  (כ-5 שנים) עברה כוכבה לעסוק בתחום בביתה, אך לאור העובדה שלקוחות מעדיפים שלא להגיע הביתה, העתיקה לא מכבר את מיקומה למשרד ממש בלב אזור התעשיה, והכל כדי להקל על בעלי העסקים ולהעניק להם נגישות מכסימלית אליה. תודו שאין דברים כאלה, אין רבים שעוסקים במקצוע כל כך הרבה שנים וקמים כל בוקר עם שיר חדש בלב, לשרת עוד לקוח נאמנה.
משרדה של כוכבה נותן שירות לבעלי עסקים גדולים כקטנים, חברות בע"מ ועוסקים עצמאיים מתחילת התהליך ועד מאזן, עד סגירה מול רואה חשבון, כולל תזרימים, משכורות, ביקורת של הלקוחות והספקים, הדפסת צ'קים, איסוף החומר מהעסקים ועוד, עד כי הלקוח מרגיש שיש לו מנהלת חשבונות בעסק. "אני מעדכנת את הלקוחות יום יום בנוגע למצב הבנק (על הבוקר) ומתעניינת אם יש משהו חריג לטיפול באותו יום, הלקוח לא צריך לטרטר עצמו אלי אלא אם יש צורך בחתימה. אני תמיד ממליצה לבעלי עסקים חדשים לעדכן אותי בכל לפני מעשה, ואחר כך הכל יהיה להם קל יותר, אני אכוון אותם בדיוק איך להתנהל. אני תמיד זמינה בטלפון, אפילו בערב, כי אם לקוח מתקשר בשעות האלה, הוא לא סתם מתקשר וזה באמת דחוף, ואני עושה הכל בכדי לסייע לו".
כוכבה חרטה על דגלה - נסיון רב שנים, אמינות, עמידה בלוח זמנים, עדכון אונליין של הלקוח בכל שעה ובצניעות היא אומרת לי - שרואי חשבון מאוד אוהבים לעבוד מולה, וזה אומר הכל.


הכוכב - שירותי הנהלת חשבונות, רחוב הנגר (צמוד ל'דרורי אלקטרוניקה'), נייד 052-5097233, פקס - 08-6559295.
מייל: kochava232@bezeqint.co.il. פתוח: א-ה 08:00-17:00. 
זמינות טלפונית תמיד לכל דורש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש