אסטרולוגיה - גלגל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/4/2017 10:48 ● ערב ערב 2806
טיפ לילידי השבוע - זה הזמן שלכם לפנק את עצמכם בדבר מה שחפצתם בו מזמן, חופשה תועיל לכם מאוד והצורך בעצמאות יירגע במידה ותמלאו מצברים אישיים.
אסטרולוגיה - גלגל המזלות

 

טלה

 

בתקופה האחרונה אתם עובדים קשה מאוד וכמעט לא נשאר לכם זמן להיות עם אחרים הקרובים לכם. הכוכב מרקורי שמשפיע על תקשורת נמצא בבית הכספים שלכם, עובדה שגורמת לכם לאי שקט ולחששות שמא אתם מעמיסים על עצמכם יותר מדי נטל כלכלי. הקשיבו לאינטואיציה הפנימית שלכם ואל תרשו לאחרים להזיז אתכם מדעתכם במידה ואתם בטוחים שאתם צודקים לגבי מה שאתם מרגישים. 

 

שור


כדאי לכם לשמור בסוד את המהלכים אותם אתם מתכננים, כיוון שההצלחה שלכם טמונה בדיסקרטיות וביכולת לא לגלות את הקלפים. ייתכן ותרגישו חסרי מנוחה וזאת על רקע פחדים שמשתלטים עליכם ולא נותנים לכם לפעול בחופשיות. הגיע הזמן שתפתרו את הבעיות הרגשיות ותבחנו היטב את האנשים שאתם משתפים אותם בדאגותיכם. נושאי שותפויות עסקיות מטרידים אתכם לאחרונה ונראה שהגיע הזמן לסיימן.  

 

תאומים


אתם נמצאים בתקופה מתאימה לאירועים חברתיים ולמפגשים מהנים. מסתבר שחברים שנפרדתם מהם יחזרו לחייכם ואף יעזרו לכם להתקדם במידה ותבקשו מהם. גם אתם מצדכם פתוחים השבוע לתת יותר תמיכה ועזרה לאחרים. תוכלו ליצור מפנה חיובי לטובתכם בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים. הקשר הרגשי עם חברים יהיה משמעותי השבוע, אך עדיין מומלץ לשמור על סודיות מסוימת. 

 

סרטן

 

אתם מפגינים אכפתיות כלפי אנשים שעובדים איתכם, והדבר תורם רבות למידת החיבה כלפיכם. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח יגיעו למרות שהכוכב סטורן שמביא איתו עיכובים, עדיין יושב אצלכם בבית העבודה. ובכל זאת נסו לקדם את האינטרסים שלכם עם הציבור הרחב. אם העיסוק שלכם קשור באנשים, הרי שעכשיו זה הזמן למנף את הדעות שלכם ולהביאם לידיעת אלה שאתם מעוניינים בהם.  

 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה טובה להרהורים פילוסופיים עם מגמה רוחנית כלשהי. מסתבר שאתם שואלים את עצמכם האם ההתנהגות שלכם הייתה נכונה לכם או לא ומה הרווחתם בכך שהחלטתם לפעול בדרככם המיוחדת שאולי הייתה טובה לכם, אך בוודאי לא היטיבה עם האנשים הקרובים לכם ולאורך זמן - גם לא לכם. בדקו עם עצמכם את הצרכים הפנימיים שלכם ואל תתביישו להודות בטעויות. 

 

בתולה

 

אתם עלולים להרגיש שקשה לכם יותר עם הסביבה הטבעית שלכם. למרות שאתם נותנים מעצמכם את מקסימום היכולת שלכם, נראה שאחרים לא תמיד מעריכים אתכם ואתם חשים תסכול בשל כך. מומלץ לכם לעבור תהליך של היפרדות מהקרובים לכם ולהבין שגם להם מגיע לחיות חיים עצמאיים ומלאי עניין. אינכם יכולים לצפות מאחרים שימלאו את החלל האישי שלכם. 

 

מאזניים


אלה ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית השותפויות, כך שהנושאים שעולים השבוע על הפרק הינם הצרכים שלכם במערכות יחסים קרובות. בני/בנות זוג עשויים להפתיע אתכם בהצעה לתוכנית משותפת. לפנויים שבכם עשוי להיווצר קשר רגשי פתאומי כתוצאה ממעבר כוכב אוראנוס המביא איתו הפתעות בבית הזוגיות שלכם. 

 

עקרב

 

אתם צפויים לשינויים משמעותיים בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם ואל תתפלאו אם תחוו שינויים מפתיעים שלא צפיתם מראש. ייתכן ומיציתם את עצמכם בתחום המקצועי הקיים, והיום אתם בנויים להוסיף תחומי עניין חדשים. במידה ולא תתקבל ההערכה לה אתם מצפים - אתם יכולים לקום וללכת ולנסות מזלכם במקום אחר מבלי לחוש הרהורי חרטה. 

 

קשת


זה הזמן שלכם להתחיל בפרויקט יצירתי. מרבית הכוכבים השבוע מפעילים אצלכם את הצורך ליצור ולעבוד ואתם מתייחסים אל זה כאל פרויקט חיים. ייתכנו שינויים בחייכם וייקח זמן עד אשר תגבשו דעה והחלטה לגבי מה נכון לכם לעשות ובאיזו דרך לבחור. לפנויים שביניכם צפוי שבוע ואף חודש מהנה עם מערכות יחסים רבות ומגוונות אך לא בהכרח משמעותיות לטווח הארוך.  

 

גדי

 

ייתכן שתאלצו להתמודד השבוע עם אנשים במעגל המשפחתי הראשון והקרוב לכם כיוון שנושאים בתחומי המשפחה והבית יטרידו ויעיקו. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא, אלא לזרום עם הדרישות של האחרים וללמד את עצמכם להקשיב כדי לדעת מהו הדבר הנכון עבורכם לעשייה. נצלו את השבוע והחג לשיחות אישיות ומעמיקות עם בני הבית ללמידת הנושאים הדורשים שינוי. 

 

דלי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב, יבקרו אצלכם בבית המקושר עם סביבה ומשפחה, כוכבים משמעותיים שייתנו לכם את היכולת להעמיק בחשיבתכם ולגרום לכם להגיד לאנשים את דעתכם האישית בפנים. נראה שחלקם הגדול יקשיבו לכם וישמחו לשתף אתכם בבעיותיהם האישיות. כל התחומים פתוחים לדיון מלבד הנושאים הכספיים שעדיין רגישים למדי. 

 

דגים

 

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים מאוד בכל התחומים הכלכליים בגלל השינויים והתהפוכות שנאלצתם לעבור לאחרונה. ייתכנו הרבה קשיים על רקע חוסר יציבות כספית. הגיע הזמן לשנות את תפיסת עולמכם ולהקשיב גם לאחרים שדעתם שונה משלכם – ייתכן ויש להם מה להציע לכם שיעזור לכם להתפתחות. כוכב התקשורת מרקורי יבצע את נסיגתו אצלכם בבית הכספים עובדה שאמורה להזהיר אתכם מהוצאת כספים.  


חדשות אילת        

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש