אינסטלטור ברמת גן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/4/2017 10:07 ● ערב ערב 2806
מערכות האינסטלאציה, הן מערכות שבריריות וממש אין זה משנה כמה נשמור עליהן. מי שגר בבניין מגורים בעיר צפופה כמו רמת גן, לבטח יודע, כי בעיות אינסטלציה של דיירים בבניין, עשויות לגרום לתקלות במערכת ובמבנה של שאר השכנים >>
אינסטלטור ברמת גן

מערכות האינסטלאציה, הן מערכות שבריריות וממש אין זה משנה כמה נשמור עליהן. מי שגר בבניין מגורים בעיר צפופה כמו רמת גן, לבטח יודע, כי בעיות אינסטלציה של דיירים בבניין, עשויות לגרום לתקלות במערכת ובמבנה של שאר השכנים. על מנת שתהיו שקטים, כדאי כי  אינסטלטור ברמת גן, יבדוק את הצנרת ומערכת הביוב , הן של הבניין מטעם וועד הבית והן שלכם. בגלל תשתיות המים הישנות ועומסים של מאות אלפי תושבים המתגוררים בעיר רמת גן, בעיות במערכת הביוב והאינסטלציה, תגברנה ולכן, כדאי תמיד לחדש בזמן את מערכת האינסטלציה כאשר חולפות 15-20 שנה.

 

החשיבות של אינסטלטור המכיר את התשתיות ברמת גן

 

יש לציין, כי בחירה של אינסטלטור או ביובית ברמת גן, הינה בחירה בעלת כמה יתרונות, ראשית, אינסטלטור העובד שנים בעיר, מכיר כיצד בנויות מערכות המים והביוב, שנית הוא מכיר את האזור ויכול להגיע בקלות ובמהרה, במיוחד אם הבעיה אינה סובלת דיחוי ויש לתקנה מיד, כמו הצפת ביוב, או פיצוץ צנרת.  עיריית רמת גן, עושה את כל שביכולתה לשפר את מערכות הביוב והמים בעיר, אך במגביל, כדאי גם להיות תמיד ערניים גם לגבי המערכות שלכם. בגלל שרמת גן קיימת משנות ה-50 של המאה הקודמת, אינסטלטורים יודעים לייעץ מתי כדאי להחליף את תשתיות המים והביוב בבתים או דירות מסוימות וכן כמובן, בבנייני מגורים הקיימים עשרות שנים.

 

פתיחת סתימות לבד או באמצעות אינסטלטור?

 

זו גם שאלה טובה ולכן, אם אתם רואים כי הכיור, המקלחת או האסלה עולה על גדותיה, כדאי כי באמצעות הפומפה המסורתית תנסו לשחרר את הסתימה וכן, באמצעו חומר חזק שפותח סתימות ויש לעבוד עמו בעדינות. אם כל הפעולות הללו לא עזרו, הפסיקו אותן ואל תנסו להמשיך לנסות לתקן הלאה, רק אינסטלטור במרכז, יוכל  לבדוק לעומק באמצעות מכשור מיוחד וניסיון רב שנים את הבעיה. כדאי לפנות לשניים או שלושה אינסטלטורים ולברר אם המיר שווה וכן להשוות את המחירים באתרי השוואות המחירים ברשת, לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור שנראה לכם אמין ומקצועי דיו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש