אינסטלטור בתל אביב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/4/2017 10:09 ● ערב ערב 2806
מי אינו מכיר את מקצוע האינסטלאציה? לבטח אנשים שגרים בדירות ישנות בתל אביב, מודעים להימצאותו של אינסטלטור בתל אביב, אשר יוכל להושיע אותם, כאשר ישנה סתימה או כאשר קיים פיצוץ בצנרת >>
אינסטלטור בתל אביב

מי אינו מכיר את מקצוע האינסטלאציה? לבטח אנשים שגרים בדירות ישנות בתל אביב, מודעים להימצאותו של אינסטלטור בתל אביב, אשר יוכל להושיע אותם, כאשר ישנה סתימה או כאשר קיים פיצוץ בצנרת. יש  להבין תחילה, מהי בכלל מערכת האינסטלאציה הביתית.. בכל בית או בית עסק, קיימת מערכת כזאת, אשר בנויה ממערכת של צינורות וחיבורים  מופקדת על זרימת המים וכן, על פינוי  מי הקולחין מהביוב  אשר יוצאים מהבית או בית העסק. ברגע שמערכת המים רקובה, יש בה חלודה הבעיות מתחילות להופיע ולגרום לנזק למבנה.

 

מגוון תקלות במערכת האינסטלציה- מהן הסיבות?

 

יכולות להיות תקלות במערכת האינסטלציה והביוב מכל מיני סיבות. אם המערכת אינה בנויה נכון, אם חומרי הגלם לא היו איכותיים, או שלאינסטלטור לא היה הרבה ניסיון או ידע, התקלות לא תאחרנה להגיע. יש להיות כל העת עם האצבע על הדופק ולפחות פעם בשנה, יש להזמין אינסטלטור או מעל מקצוע של ביובית בתל אביב, במידה ואתם גרים באזור זה. אם אתם בבניה של בית או בשיפוצים כלליים, יש להזמין קבלן אינסטלאציה שהוא מומחה בבנייה או חידוש של תשתית האינסטלאציה ורק אז לערוך שיפוץ בחדרי האמבט.

 

ירידת ערך הנכס בגלל בעיות במערכת הביוב והאינסטלציה

 

יש לציין, כי ערך הבית יורד, אם  ישנן תקלות במערכת האינסטלאציה כגון: נזילות סמויות,  סתימות חוזרות בביוב ועוד. מי שמגיע לרכוש נכס, יבקש לבדוק את מערכת אינסטלאציה, היות ובבתים יש להחליף את המערכת כל 15-20 שנה. המחיר של החלפת התשתית הוא אינו זול ולכן, יש להזמין אינסטלטור בתל אביב או בעל מקצוע ביובית, כך שיוכל לאמוד את המחיר של החלפת תשתית האינסטלאציה.  גם התייחסות לא נכונה למערכת הביוב, עשויה לגרום לבעיות כמו קלקולים וצורך להסתייע באינסטלטור  ולכן, יש להקפיד על תחזוקה נכונה של מערכת הביוב, לא להשליך לאסלה ניירות, תחבושות היגייניות וכן קיסמי אוזניים וכדומה, כך שתוכלו למנוע סתימות מיותרות שתעלינה לכם כסף רב בכל פעם, כאשר יהיה צורך לפתוח את הסתימה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש